Vladimír: Ale bolo samozrejme, že bolo.
Veď ja som v dispečery 9.8.2003 navrhol takéto riešenie.
"Vymyslel som ako by sa dala zrušiť 38 tak aby jej funkciu prebrala 37, ale aby sme zobrali DPB z úst výhovorku, že by to ľudia nepochopili.
Takže zrušil by som 38 a vytvoril 37K. Tá by išla spod Nového mosta cez Patrónku zachádzala ku krematóriu a pokračovala ďalej do Z.Bystrice. Naspäť by fungovala takisto.
Súčasná 37 by bola ochudobnená o pár odchodov a to v rozsahu dnešného intervalu 38. Takisto by boli aj Dva CP. Jeden pre 37 a druhý pre 37K.
Čo vy na to?"
A najlepšie by bolo, keby DPB zahájilo rokovanie s BSK a obcou Mariánka na záchádzaní vybraných spojov 37 do Mariánky, tak ako chodí 53 do grobu.
Veď ja som v dispečery 9.8.2003 navrhol takéto riešenie.
"Vymyslel som ako by sa dala zrušiť 38 tak aby jej funkciu prebrala 37, ale aby sme zobrali DPB z úst výhovorku, že by to ľudia nepochopili.
Takže zrušil by som 38 a vytvoril 37K. Tá by išla spod Nového mosta cez Patrónku zachádzala ku krematóriu a pokračovala ďalej do Z.Bystrice. Naspäť by fungovala takisto.
Súčasná 37 by bola ochudobnená o pár odchodov a to v rozsahu dnešného intervalu 38. Takisto by boli aj Dva CP. Jeden pre 37 a druhý pre 37K.
Čo vy na to?"
A najlepšie by bolo, keby DPB zahájilo rokovanie s BSK a obcou Mariánka na záchádzaní vybraných spojov 37 do Mariánky, tak ako chodí 53 do grobu.
Vladimír
Kto povedal, že vnútorný displej nemá zobrazovať nasledujúcu zastávku???
Re #18771 si: Perfektný príklad!
Re #18783 Jano: Spýtam sa Ťa takto. Ak trasu nepoznáš a BUSE by Ti elegantne, bez toho, aby si rušil vodiča, či iných cestujúcich, vedelo rýchlo načrtnúť na vnútornom displeji základné body trasy, aký má DPB dôvod nezaviesť to? Prečo byť vďačný aj za to málo, keď môžeme mať zadarmo aj oveľa viac?
Re #18828 Kami: Úplne odmietam. Existuje plno dopravných informácií na zobrazovanie a nie tam ešte rýpať reklamy.