Reply on: J #18842:
Podľa mňa by mali byť odchody L37 aj 37K v jednom CP. Takto vyhovieš "krematoristom", ale zmagoríš Záhorskú Bystricu.Re #18844 Jano: Jané, ja som len mal z Tvojho príspevku pocit, že nemáš záujem o viac informácií z BUSE. Vieš, ľudia by chceli od DPB všeličo. Ale ak výrazná zmena k lepšiemu sa neudeje, aj keď to DPB nestojí vôbec nič, len ochotu chcieť, to zaráža...
Re #18848 Kirenka: Veď a to tom je reč. Píšeš, že tie dediny majú byť radi, že majú toľko spojov, aj keď odtiaľ vezie veľmi málo ľudí. Inými slovami sa dá povedať, že obyvatelia Rusoviec a okolia sa môžu tešiť svojim intervalom len vďaka Petržalke. A to veľmi ekonomické nie je, ak kvôli chvíľkovej napráskanosti (Nový most - Jasovská) ide spoj zbytočne v ďalšom mnohokilometrovom úseku (Jasovská - Čunovo).
Spojenie Jasovskej s centrom ozaj nie je závideniahodné, ak nepočítame L91. V tomto príprade by ozaj stálo za myšlienku zriadiť buď ďalšiu podvetvu L91 označenú L291 na trase Nový most - Panónska - Jasovská - Žehrianska, alebo viesť nejaký expres najrpv po Panónskej a potom cez tú cestnú spojku prejsť na Vyšehradskú a po Betliarskej na Jasovskú. Trochu obdobne kedysi jazdila L123, tuším.
J
Tomas: No tí hajzli ma prinútili ísť autom, tak som si ani tie dve pifká, čo som si kúpil nemohol dať, ale inak dobre. Zaspomínali sme si, zarehotali sa, opiekli si nejaké tie potraviny a tak. Bolo fajn.
Dnes mi kamoš hovoril príhodu z MHD, ktorej pravidelný výskyt by podľa neho pritiahol množstvo cestujúcich.
Stál v Ikáči v tretích dverách na poslednom schode. Pred kľbom na dvojsedadle bližšie pri okne sedela babenka v kraťasoch, s vyloženou jednou nohou v podstate na kĺbe. Išla zrejme z draždiaku a tak nemala pod kraťasami nič a tak bolo všetko vidieť. Podobný zážitok aj keď s obmenami mal za tento týždeň už tri krát. Takže skonštatoval, že aj v takom teple môže byť cestovanie v MHD PRÍJEMNÉ