Reply on: Andreas.Papak #187728:
A potom nasneží a si v prdeli s celým autobusom. Koľajová doprava je jednoznačne výhodnejšia, a spolu so zhoršujúcim sa stavom cien PHM je cenovo výhodnejšia električka či trolejbus. Navyše kapacita električkovej súpravy je podstatne vyššia než autobusu (akéhokoľvek).
fanatikmhd
A dokonca by som to riešil tak, že mesto by zriadilo dobrovoľnícky útvar ktorý dostane ročnú električenku + režimku (cenovo to vychádza na cca 2000€ na osobu) s tým, že celý rok v prípade takýchto udalostí nastúpia, a budú robiť. BŽ1 sa vybaví, a vuala. Máš skupinu, dajme tomu 100 ľudí, ktorí v prípade akýchkoľvek udalostí nastúpia a pôjdu makať (napr. študenti). Záveje na hlavnej stanici? do hodiny sú tam a odpracú....mesiac volno.....rozpustený sneh a Dunaj sa zdvíha - nabehnú, a pomôžu barikádovať (navyšovať ochranu a zatvárať vstupy) prípadne hádzať vrecia na miesta kde ochrana nie je..zas tri mesiace voľna. Prídu mestské akcie - kto to bude staviať? žiadn externá firma, ale zase táto skupina. Mesto ako objednávateľ výkonov DPB, akcionár DPB myslím že električenka ich nebude stáť nič na tých pár ľudí, a režimka by sa zas vybavila so železnicami. Zas by nestála veľa. Myslím že mestský rozpočet by sa zaobišiel bez problémov (tak zrušíme 17. plat starostu a máme dosť peňazí)