Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: fanatikmhd #187708:
"Zaplo sa ked zacalo snezit."

Ale však najviac snežilo v pondelok a vo štvrtok a vtedy žiaden väčší problém nebol. Problémy nastali až v piatok, keď ani tak veľmi nesnežilo (v porovnaní s predchádzajúcimi dňami) ale hlavne fúkal silný vietor.
Reply on: fanatikmhd #187708:
Kadeco by sa dalo. Napokon, vieme ze dobrovolnici v mnohych pripadoch boli ochotni pomoct mestu suplovat jeho funkcie ked to nezvladalo. Nevidim dovod preco by to nemohli spravit aj teraz, pricom ako benefit mozu dat dobrovolnikom Maxi Klasik na nejak obdobie, alebo cosi podobne.. da sa kadeco..

Pripadne potom naozaj najat brigadnikov, ved nezamestnanost je dost vysok.a
Reply on: tr3mp #187690:
aj tak je to na draka, kedze namiesto inteligentneho riesenia bude pokracovat stary most de facto estakadou armedia, ktorou nahradili nasyp, ktora zbytocne predrazi stavbu. navyse keby sa patricne rozsriril nasyp, tak mohla po tej strane viest luxusna cyklocesta pozdlz elektricky a uplne idealne aj s mimourovnovym krizenim bosakovej ..

ale na magoriate obetovali estakadu bosakova, ktora by zarucovala mimourovnove krizovanie.
to fakt len nejaky uplateny debil mohol povolit, lebo tie pozemky este su mestske, cize by nemuseli ani vykupovat nic.

len problem je samozrejme v tom, ze popper by na svojich susediacich pozemkoch, ktore dostal od mesta daroven, musel postavit cestu, a takto sa urobi estakada, ktora nebude vadit popperu a podpod nu mesto pekne zacvaka cestu .. na jej pozemku ..

proste je to zase klika J&T aka popper development a idu pekne im na ruku, vsak durkovsky aj ftacnik je ich kon ..

vsak aj vidno ake obrovske tajnosti robi mesto s projektom, lebo sa to usposobuje len developerom a nie normalnym ludom. normalne ako som sa tesil z toho, ze bude elektricka do petrzalky, tak pevne verim ze to ti babraci tak dobabru, ze nebude ani most a ani elektricka a dufam, ze to napadnu na UVO a treba skusit poslat aj list na EU ohladne korupcie, nech sa toto sialenstvo zastavi
Reply on: albert.BKV.zrt #187707:
Podlozenie toho tvrdenia je myslim jasne z toho, co sa udialo. Vykonnost tych vukurvovacich veci je dostatocna aj na take snezenie, ako bolo. Ovsem, malo uz dne vopred byt zapnute. Zaplo sa ked zacalo snezit. Tam bol problem. Nez sa dostavil ucinok, skutocne na trati bolo uz x cm snehu, ktore i ked a rozmrazili hned na spodku, chladom vrchu sa zmrazila voda na lad. A vuala, vysledok bol videny jednoznacne.

A k vyhybkarom, pri automatickom systeme stavania vlkaovej cesty s nutnostou raz za cas mazania / odpratavania snehu by na hlavnej stanici bohate postacilo 5-6 vyhybkarov s tym, ze pocas snezenia si prevezmu jedno zhlavie na odpratavanie, a druhe zas bude odpratavne tym MiGom.....

A len taka bokom k tomu - nerozumiem, preco ZSR ked vedia o takychto situaciach nemaju pred zimou "uvolnene" volne briadne miesta s tym, ze bezdomovci na stanici si za 20€/den vezmu lopaty a hej s nimi na trat. Mimoriadna situacia si ziada nezvykle riesenia. Viem ze bezdaci nemaju BŽ1, tudiz ich pohyb po kolajisko by mohll byt dokonca pokutovany ako neopravneny vstup do drahy.... Ale aj tak. Ked mohl cestujuci v polsku odjazdit s autobusom lebo vodicovi doslo zle..... Tak to urcite ide osetrit aj tu. Myslim ze na par dnove brigady by sa dal zaviest predpis ze BOZP pri podpise zmluvy zahrna aj na dobu urcitu BŽ1 bez nutnosti schvalenia 1800 uradmi....
Reply on: ophis #187673:
Mna by zaujimalo, ako to funguje. Kde to ten "expert" zapina a ako si dosiel na to, ze to zapol az ked bolo pol metra na vyhybke... Podloz svoje tvrdenia prosim!
Reply on: Ike #187704:
najmä? ? ?
Reply on: ophis #187699:
Rodicia dunca robili/robia na zeleznici ?
tato info s tym co si napisal opat staci na tvoje diskvalifikovanie sa v diskusii.

Manazment som nestudoval, ale ano vediem jednu firmu. Mam pod sebou 20 zamsetnancov, ktorych platy su vyssie o 20-40% (podla pozicie) ako je v Bratislave bezne. Ale ano maju ich vyssie aj preto, ze je ich menej ako je bezne u konkurencie.
Zamestnavam tak ludi, co su ochotni si maknut pre vyssi plat. Vdaka platu a dalsim benefitom (napr. celodenna strava a napoje na pracovisku zdarma) nepoznam kradeze ani fluktuaciu.
Reply on: ophis #187703:
Ja sa smejem na tom, že si dunčo, nie na obsahu tvojho príspevku.

Manažeri sú problém dnešnej doby, ale to nemá nič spoločné s výhybkami. Keď treba, najmä sa externá firma. Čo by robilo 20-30 odpratávačov 362 dní v roku?
Reply on: Ike #187701:
Neviem, čo je na tom k smiechu, iba ak tak sa smeješ svojej a ich hlúposti. Odkedy tu máme v každej prdeli manažérov a kadejakých arogantných expertov na teóriu iba s praxou ako zlikvidovať štátny podnik, tak to takto vyzerá a hlupáci sa tomu smejú. Určite 20-30 výhybkárov nevýjde toľko čo polovičný počet zlodejských diletantov, ktorí boli po protekcií dosadení, alebo vďaka tomu, že trčali zo správneho anusu. Ak poznáš na železnici ty alebo ostatní mudrlanti niekoho, kto tam odrobil aspoň 20 rokov a má názor, že prepustiť úplne všetkých tých ľudí bolo správne, tak daj teda dačo do pľacu. Asi si si v záchvate blbosti nevšimol ani to, že som napísal, že počet výhybkárov nemusí byť 74, znížiť sa iste mohol a mohlo tú istú robotu robiť menej ľudí, aby sme neplatili 74 ľudí, ktorí budú robiť vo vlažnom tempe, ale 20-30 ich ostať mohlo.
Reply on: 810zssk #187698:
Vzhľadom na to, že na úrovni iného štátu platí iná jurisdikcia, tak logicky áno
Reply on: 810zssk #187700:
?
Reply on: ophis #187699:
?
Reply on: Ámos #187679:
Ten tvoj príspevok je typickým výplodom človeka, ktorý pozná iba "všetko alebo nič" ? A čo takto keby si pred jeho napísaným pohol rozumom?! Ty poznáš iba stav 0 alebo 74 výhybkárov. A čísla medzi 0 a 74 neexistujú, či poznáš iba jeden alebo druhý extrém? Potom keď železnicu vedú extrémisti, ktorí poznajú iba dva protipóly, tak to tak aj vyzerá. Ešte povedz, že si študoval za manažéra a je to jasné. Ďalej tvoje stupídne dohady, že som robil na železnici sú na úrovni pipiek z pokecu a čo tam poznám ľudí, tak tam všetci pracujú, hoc jeden tam asi 6-8 rokov nerobil. Neviem prečo, keď som napísal, že to na ŽSR posrali s tým "ozdravovaním" skrz vyhadzovanie ľudí, ktorí boli potrební, musí za tým hneď byť niečo osobné?! Čo máš ty za komplex, že v tom hneď vidíš niečo osobné? Ak tak riešiš veci ty, potom si to nechaj pre seba a neaplikuj to na druhých. Takisto, keď by som riešil vlakovú dopravu v BB kraji, tak tam musím žiť hneď, alebo tam mať nejaké osobné záujmy, či rodinu?!
Ukončuje značka IS 39 (hranica štátu) platnosť všetkých predchádzajúcich značiek?
Reply on: TeBeCe #187694:
Kurnik, tie dva talenty vyzeraju. Ale podla poskodenia ciel, velka rychlost nebola. Max tych 30km/h. Ale ked porovnam s nasou nehodou PP005+263 005 a Os s 263 010, tak tie nasledky mi pridu pri talentoch takmer zanedbatelne. Dokonca zvysok supravy nevyzera tak zle......
Reply on: Andreas.Papak #187680:
hmmm, super... takže dnes už mosty nestíhajú, ale stále sa budeme viazať na autobusy... načo kapacitnejšia doprava, ktorá zabezpečí adekvátne spojenie, že ❓ tak mi povedz že prečo tam všetci stále básnia o metre ❓
Reply on: TeBeCe #187694:
Uff, zrovna S45kou som asi 10 hodin predtym isiel 😕
Reply on: Andreas.Papak #187680:
že by preto ,aby obchádzala každodenné zápchy na mostoch...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.