Reply on: J #17101:
Tak, tak... Ani ja nemám sklony udávať vodičov. Mám zásadu, že ak mi niečo vadí, tak si to s dotyčným vydiskutujem osobne.U nás je taký zvyk (samozrejme neplatí 100%-ne), že vodiči na konečnej vyjdú pred autobus a fajčia na voľnom priestranstve obratiska. Len občas vidím niekoho fajčiť na konečnej vo vozidle, no počas jazdy si dovolím tvrdiť, že je to takmer vylúčené.
Nooo... ak mi bude dopriate, tak presne o dva týždne oslávim 21. rok života (a hneď na to sa odoberiem na výlet do BA ). Takže s tým fajčením za volantom som sa stretol pomerne nedávno.
Vladimír
Myslím, že ak by jednoltivé DP mali dostatok peňazí, Karosu by nekupovali. Žiaľ je jediná na trhu, ktorá oproti dodávkam do roku 1992 (v tomto roku sa prerušila väčšia obnova slovenského autobusového parku) ponúka zmenu - zmenu k lepšiemu a za rozumnú cenu. Myslím, že ak by som sa spýtal v nejakom DP, či SAD, tak určite by chňapli po Mercedese, ale financie ich, žiaľ, nepustia.
Úspech Karosy totiž spočíva v biede jednotlivých dopravcov (!), pretože kto na to má, tak si vyberie niečo iné. Ale žiaľ, zatiaľ nevyzerá, že by Karose zmrákalo na horšie časy. Pre väčšinu dopravcov ešte dlho bude jediným dostupným autobusom.
I keď prvé lastovičky šťastných zajtrajškov sú už tu. Pozorujem, že niektoré SAD-ky, ba dokonca súkromníci už dnes kúpia Mercedes, aby prilákali nových zákazníkov.