Turbo: Oukej, strojár nie som a svojimi znalosťami v tejto oblasti Ti, zdá sa, nemôžem ani náhodou konkurovať. Ak teda tvrdíš, že konštrukcia Karosy je "divná", či "zvrátená", beriem to, a dokonca som náchylný tomu veriť.
Myslím, že ak by jednoltivé DP mali dostatok peňazí, Karosu by nekupovali. Žiaľ je jediná na trhu, ktorá oproti dodávkam do roku 1992 (v tomto roku sa prerušila väčšia obnova slovenského autobusového parku) ponúka zmenu - zmenu k lepšiemu a za rozumnú cenu. Myslím, že ak by som sa spýtal v nejakom DP, či SAD, tak určite by chňapli po Mercedese, ale financie ich, žiaľ, nepustia.
Úspech Karosy totiž spočíva v biede jednotlivých dopravcov (!), pretože kto na to má, tak si vyberie niečo iné. Ale žiaľ, zatiaľ nevyzerá, že by Karose zmrákalo na horšie časy. Pre väčšinu dopravcov ešte dlho bude jediným dostupným autobusom.
I keď prvé lastovičky šťastných zajtrajškov sú už tu. Pozorujem, že niektoré SAD-ky, ba dokonca súkromníci už dnes kúpia Mercedes, aby prilákali nových zákazníkov.
Myslím, že ak by jednoltivé DP mali dostatok peňazí, Karosu by nekupovali. Žiaľ je jediná na trhu, ktorá oproti dodávkam do roku 1992 (v tomto roku sa prerušila väčšia obnova slovenského autobusového parku) ponúka zmenu - zmenu k lepšiemu a za rozumnú cenu. Myslím, že ak by som sa spýtal v nejakom DP, či SAD, tak určite by chňapli po Mercedese, ale financie ich, žiaľ, nepustia.
Úspech Karosy totiž spočíva v biede jednotlivých dopravcov (!), pretože kto na to má, tak si vyberie niečo iné. Ale žiaľ, zatiaľ nevyzerá, že by Karose zmrákalo na horšie časy. Pre väčšinu dopravcov ešte dlho bude jediným dostupným autobusom.
I keď prvé lastovičky šťastných zajtrajškov sú už tu. Pozorujem, že niektoré SAD-ky, ba dokonca súkromníci už dnes kúpia Mercedes, aby prilákali nových zákazníkov.
Kami