Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #166478:
inak nepýtal si sa náhodou dakedy na polohu zastávky Janíkov dvor? Keď chceš vedieť kde je, tak choď ako je motocrossová dráha na tom kopci, po ceste čo odbočuje na bývalú konečnú L117 Janíkov Dvor a ako sa cesta láme opäť smerom k Petržalke, tak tam niekde by si mohol/mal nájsť zvyšky tej zastávky. Je tam nechránené priecestie k záhradám a ak sa nemýlim dá sa po tej ceste dojsť pešo až na Kopčiansku.
Ešte doplním v pôvodnom ozname na stránke PB bol aj popis obchádzky aj pre SlovakLines, takže obchdádzka vedie cez Šamorínsku - Mramorovú - a späť do zápchy na Svornosti ( zelená čiara na mape)
Reply on: Mike #166481:
Dávno-dávno v 70-tich rokoch bola spoločná zastávka obojsmerne pred nemocnicou, len po zavedení 115ky a zhustení 30ky do PB sa na spoločnej zastávke nepomestili, lebo v tej dobe prestupovalo z MHD na ČSAD v Biskupiciach veľa cestujúcich. To bol dôvod ma premiestnenie pred cintorín na Šamorínsku. Posledná zmena - premiestnenie zo Šamorínskej bolo na podnet SlovakLines, ktorý chcel vychádzať na I/63 svetelnou križovatkou pri Baumaxe nakoľko bol kvôli vysokej hustote dopravy bol už problematický výjazd zo Šamorínskej na I/63 na konci Pod. Biskupíc. No o ochote alebo neochote vedenia Biskupíc podporovať VHD svedčí určenie obchádzkových trás teraz počas stavby kanalizácie, link http://www.mupb.sk/newsread.php?newsid=359 Vedenie Pod. Biskupíc už vytesnilo IAD uzavretím všetkých vjazdov z Rovinky čo sa dá ako tak chápať a teraz je asi ich snahou dostať z územia MČ aj Regio dopravu. Počul som neoverené info že sa majú zastávky SL Regio premiestniť na cestu I/63 k Baumaxu. Takže prestup MHD – Regio bude ,,na hrane,, použiteľnosti. ?
Reply on: Marek1978 #166482:
No neviem, bol som cez vikend na akcii s ucastou 37000 ludi (cize vyse dvojnasobku Derkayovych cisel) a fungovalo to znacne lepsie ako tu, ci uz ide o znacenie, komunikaciu s cestujucimi, alebo sposob ako zvladali nakladat ludi do elektrickometra (Nemecko ;)) a nasledne ho vypravovat.

Na druhej strane, netvrdim, ze BA bola zla. Taky priemer 🙂
Reply on: 810zssk #166478:
tak si prestaň cucať prst a tváriť sa, že máš 3 roky konečne ? nieže nenávistné, ale logicky! Dvihnú sa ceny lístkov o 6Kč a ty si povieš "však inde to tak je". Lenže prečo by na takéto rozhadzovanie mali doplácať iní a ešte po vzore nejakého socíkovského populizmu sa dá cestovanie dôchodcom nad 65 a deťom do 15 rokov gratis?! Plus je iba to, že z neprestupného 20min sa stáva 30min prestupný a zo 75min prestupného sa stáva 90min prestupný.
Reply on: All1111 #166480:
To je iba čiastočná pravda. Tam došlo pred rokmi v spolu s nejakými zmenami org., dopravy v oblasti k dohode mestskej časti PB a slovaklines, že autobusy budú presmerované z trasy: Krajinská cesta - Šamorínska - I/63 na trasu Krajinská - Mramorová - Ul. Svornosti - I/63 a na základe rozhodnutia MČ PB (aj keď pokiaľ si pamätám opäť išlo o dohodu) bola zastávka BA,PB,cint. premiestnená zo Šamorínskej ul. na Mramorovú ul. Lebo mestská časť predpokladala, že SL (a SAD DS) potrebujú/majú zastavovať niekde pri cintoríne. Keby došli SL s iniciatívou, že chcú zastavovať pri nemocnici spolu s DPB, a. s. (tak ako smerom do mesta), podľa mňa m. č. PB by mu vyhovela..
Reply on: Peon #166459:
Zjednotenie názvov a umiestnenia??? asi nie!!! ☠ Môj podnet na SlovakLines ,, Presunutie autobusovej zastávky Bratislava,Pod.Biskupice,cint. na Krajinskú ulicu pred nemocnicu na zastávku MHD s následným jej premenovaním na Nemocnica P. Biskupice,, a obpoveď: Zastávka Bratislava,Pod.Biskupice,cint. bola na súčasné miesto premiestnená na základe rozhodnutia jej zriaďovateľa, ktorým je Miestny úrad Bratislava-Podunajské Biskupice. Vzhľadom na celkovú frekvenciu našich spojov, spojov ostatných dopravcov a spojov MHD bolo zvolené kompromisné riešenie o rozmiestnení autobusových zastávok. S pozdravom Bc. Karel Pulec prevádzkový riaditeľ SL. Takže je to v moci Mestských časti. ?
Reply on: luky133 #166452:

Mistrovství světa v hokeji skončilo a začala okurková sezóna. Novináři nemají o čem psát a vypuštějí podobné zvratky. Ten, kdo má jen elementární znalosti o tramvajích, musí vědět, že vypovídající hodnota tohoto článku je nulová. Pan Petr Holub je znám svými "odbornými" články týkající se dopravy, ale tentokrát ulítnul tolik, že to musel psát evidentně v delíriu. Napsat - kdyby Praha nekoupila žádné tramvaje, ušetří ročně 3 miliardy se dá pochopit taky tak, že kdyby Praha zrušila celou MHD a nakoupila koňské dostavníky, ušetřila by 9 miliard. Že je Škoda 15T jedinou 100% nízkopodlažní tramvají s otočnými podvozky na světě pan Petr Holub vůbec netuší. On totiž ani neví, co to otočný podvozek je. Je to stejné, jako by německý novinář napsal, že Lufthansa kupuje předražené A380, když Air Koryo nakupuje laciné TU 204.

Každopádně, co jsem slyšel, podá DP i Škodovka na server Aktuálně.cz žalobu. Mimochodem, tady je oficiální vyjádření:
http://www.vlaky.net/upload/images/kratke//11_05_17_Vyjadreni_SKODA_TRANSPORTATION_k_clanku_na_Aktualne_cz.pdf
Reply on: no.ev.di. #166471:
Cakal som ze tu tvoj nenavistny komentar bude skor...

Bezplatne deti do 15 rokov existuju kadekde...
Reply on: Peon #166468:
To su aj autobusy Slovak Linesu, to neznamena ze su MHD.
Reply on: no.ev.di. #166471:
JJ, je to blbosť. Celá tarifná politika v Prahe ide pekne do.... Kedy, keď som kedysi chodieval do Prahy, tak som zásadne využíval MHD a kúpil si celodenný (príp. viacdenný lístok). Po tom, čo niekto vymyslel, že trojdenný je drahší ako 3 jednodenné (a 5 dňový stojí toľko čo mesačná električenka) som začal viac používať jednorazové lístky, teraz sa už na celú MHD vybodnem a budem chodievať pešo (všade kde sa bude dať). A MHD využijem len za šotoúčelmi.
Najväčšia sranda bude, keď touto zmenou ani tých 240 mil. Kč ročne nezískajú.
Neverending story...

http://e-vestnik.sk/#EVestnik/Detail/23737
Čistenie vozidiel MHD

Postup zadávania zákazky bol zrušený podľa §46 odst.2 - obstarávateľ zrušil použitý postup zákazky ak sa zmenili okolnosti za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie. Oznámenie zverejnené v úradnom vestníku EU 2011/S 90- 147286 a oznámenie zverejnéné vo vestníku Úradu pre verejné obstarávanie 090/2011 pod číslom 03363 - PRS nebolo v zhode. Obstarávateľ vyhlási obstarávenie na rovnaký predmet zákazky postupom užšej súťaže do 5 dní od odoslanie tohto oznámenia.
Neviete náhodou - od ktorého roku sú na Slovensku diaľkové autobusové linky nedotované?? Čo si ja pamätám, tak "odjakživa".
Reply on: Peon #166472:
Podľa nasledujúceho linku, ktorý sem dal v apríli AAA, to vyzerá, že aj EC sú na vnútroštnátnom úseku dotované (alebo minimálne do roku 2010 boli).
http://www.zssk.sk/fileadmin/dokumenty/2010_pdf/ZVVZ_2010_Priloha_1.pdf
IC vlaky zrejme už nebude platiť štát
http://spravy.pravda.sk/ic-vlaky-zrejme-uz-nebude-platit-stat-dwn-/sk_ekonomika.asp?c=A110516_120123_sk_ekonomika_p01

Ozaj, na medzinárodné EC vlaky na slovenskom úseku (napr. Štúrovo - Kúty a opačne) v súčasnosti tiež prispeiva štát?
Reply on: Petto #166466:
inak dobrá chujovina je cestovanie detí do 15 rokov zadarmo a seniori nad 65 rokov ? zatiaľ čo jedni sa budú voziť gratis, tak druhí si to vyžerú ? keď už tak mali dať že deti do 6 rokov zadarmo a seniori nad 65 zadarmo iba mimo špičky prac. dní, počas špičky za polovičnú cenu.
Reply on: Peon #166461:
ak som aspoň trochu v obraze, tak označenie 630 už je totálne passé, nakoľko po schválení nového rozdelenia zón by mala mať číslo 525, keďže v zóne 630 nepremáva linka vôbec a dokonca ani v zóne 6xx!
Reply on: Ámos #166464:
cca 1€ bude stáť 30min jazda v Prahe ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.