Aby ste vedeli moj umysel, co vam poviem tyka sa este regiojetu. Casom zvazuju ze by ho dali na Malacky, Galantu, Trnavu. No som zvedavy. Zase bude zlty mor nielen z autobusov ale aj z vlakov ?
Trate budu vsetky statne. To kto tam bude prevadzkovat dopravu je ina vec a kludne to moze byt aj sukromny dopravca, nevidim v tom problem. Osobne by som na severnom koridore na dialkovych vlakoch navrhol (aspon pri IC) prejst na komercne realizovanu dopravu a jazdil by tam kto chcel.
Odkial mas ze sa RegioJet zameriava na regio trate?
Chruno, keby si okrem tradicneho p94ovania na SOR aj rozmyslal tak si uvedomis, ze by tie SORky kupovali uplne lacno (za nakladovu cenu) a teda by sa im to oplatilo aj keby ich mali menit castejsie.
Bratislava - Železničná spoločnosť Slovensko, a. s. (ZSSK) usporiada tlačovú konferenciu o 11.00 h v Prezidentskom salóniku na hlavnej stanici v Bratislave.
K nadchádzajúcim hokejovým majstrovstvám sveta predstaví ZSSK projekt nového palubného personálu v IC vlakoch a dopravné služby pre hokejových fanúšikov. Informovať budú Pavel Kravec, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ Železničnej spoločnosti Slovensko a Ing. Igor Chovanec – riaditeľ Úseku obchodu.
Pre objektívy budú k dispozícii hokejové hostesky ZSSK a stewardky v rovnošate.
RegioJetu sa to oplatí preto, lebo na to dostane dotácie. Ale za tie dotácie aj poskytne vyššiu kvalitu než ZSSK, a preto sa to oplatí aj štátu. Na trati do Žiliny je štát ziskový, a v kvalite služieb tam dnes až na menšie detaily nie je čo zlepšovať, preto by nemalo veľký zmysel to v momentálnej situácii dávať súkromníkovi.
jezis, vsak taka hlavna trat ako je napr. ZA-BA musi byt statna, teda ZSSK. Vsetko zas nemozeme sprivatizovat a dat inym. Aj tak RegioJet sa zameriava na regionálne trate hlavne.
Kľudne by mohol prebrať dopravu na trati Čadca - Makov, lebo tí magori zo ZSSK chceli aj tam osekať vlaky. Najideálnejší stav by bol keby sa autobusové spoje na trati Čadca - Makov minimalizovali a vlaky pridali radšej. Ľudia to tam vraj využívajú viac než slušne tie vlaky. O trať 120 a 180 nemám obavy, skôr mám obavy o trať 172,173 a 174, že čo tam ešte ZSSK skrblíci osekajú, resp. dokedy bude štát rušiť iba vlakové spoje a dovolí anarchiu autobusovým zdieračom, ktorí by najradšej kasírovali iba za dopravu počas špičky a ostatné časy nech si ľudia chodia pešo, alebo nech robia vtedy dopravu železnice, t.j. presný opak toho ako to má byť. ?
Fakt by ma zaujimalo, ci je natolko perspektivna ta trat do DS ci az do Komarna, ze tam chce REGIOJET prevadzkovat moderne supravy s dobrym taktnym intervalom. Mali radsej nakupit zopar vacsich suprav a prevadzkovat usek BA-ZA ved to musi byt zlata bana.
Keď tam robí Keolis Group, tak v ČR a SR by mohli J&T Group robiť dopravu. Autobusy a trolejbusy si sami vedia už vyrobiť, resp. snažia sa, ale nejak to moc nejde, ešteže fungujú dobré vzťahy + vreckové pre tých čo rozhodujú o tendroch. Silno pochybujem, že keby J&T mali niekde robiť dopravu (dajme tomu, že by chceli rozšíriť podnikateľský záber), že by ju robili SORkami, lebo by museli každý 7-8 rok obnovovať vozový park a radšej by kupovali trvácnejšie Mercedesy, MANy, či Solarisy ?