Neviete náhodou - na web DPB sa dávajú novinky jednoducho cez nejaký redakčný systém ALEBO to môže robiť iba človek ovládajúci PHP a takéto "programátorské veci" či ako to nazvať?
Inak je fajn, ze na dpb.sk dnes poobede zverejnili vyluku linky 901 v Hainburgu konanu predminulu nedelu a informaciu o Noci muzei a historickych vozidlach v uplynulu sobotu...a o dalsich pofunusovych novinkach skoda hovorit ?
V Česku médiá tliachajú momotiny. Článok obsahuje veľa nezmyslov. Napríklad to, že berlínske električky menej opotrebujú koľajnice, nie je pravda. Berlínske električky Bombardier Flexity Berlin vyhcádzajú z koncepcie ADTranz Incentro s pevnými podvozkami a voľnými kolesami, čo je najviac koľajožravé riešenie. ĎAlej nie je pravdou ani to, že električky majú dvere po obcoh stranách - objednané je obojsmerné aj jednosmerné riešenie.
Žiadna iné električka koncepcie 15T na svete neexistuje a preto sa nedá posudzovať, či je predražená alebo nie. Nákup prakticky bez výberového konania (Praha nastavila prekticky nikým iným nesplniteľné podmienky a Škoda vyhrala s vtedy ešte neexistujúcim vozidlom) určite nebol kóšer ale či sú električky dobré alebo nie sa ukáže až postupom času.
http://www.youtube.com/watch?v=rkJQOTRoPSw
Pri kazdom otoceni takto hucala. Nedavno mala pol tocne o 30cm vyssie, pol mechu bol odtrhnuty od predelovacej casti, a ine veci sa tam kazia. Momentalne to je ako tak opravene.
Ani 6601 na tom neni zrovna najlepsie, po tej "oprave" naprav to islo dole vodou, aj brzdy jej vyhoreli.
Plne suhlasim s tymi generalkami zrovna tej 6632 by stacila stredna prehliadka na urovni 6621.
No ty si nepočlkáš, pretože predsa nemáš auto a ani nikdy nebudeš mať, však? Auto je predsa len pre tých, čo sú leniví zdvihnúť riť, aspoň donedávna si to tak hlásal.
Gratulujem ti k prejdeniu daného úseku. Nič to nemení na tom, že ja si počkám kým električka prejde. Tých pár sekúnd čo si počkám ma nezabije, dúfam, že tým nikoho neohrozujem.
Hm, v tomto hanebnom, po križovatke Záhorácka x Pri Suchom mlyne, konečnej Lovinského a konečnej Gaštanová najhanebnejšom úseku bratislavskej trolejbusdovej siete, toho za 22 tis. eury veľa neopravia. Ten podjazd potrebuje kompletné strhnuti vedenia a montáž niečoho iného ako pevných stropných svoriek. Niet sa čo vodičom trolejbusov čudovať, že tam jazdia 10 km/h - v prípade vypadnutia zberača a jeho nahadzovania v podjazde hrozí aj pri troch reflexných vestách prejdenie De Billom, ktorý nedodržiava zásadu "nejazdím, kam nevidím".
2. Toto nie je pravda, istu dobu bola 901 aj ako primestska linka a tak to je spravne. Osobne by som 801 a 901 riesil ako primestske linky, 630ku kombinovane.
2) Hmm, ja si pamätám, že 901-ka nejaký čas bola aj medzi medzinárodnými linkami na www.cp.sk , a teda aj v PDF-ku na http://portal.cp.sk . Ale nemám to ako dokázať, tak kašlem na to..
Len keď nie sú 801 a 901 aj medzi medzinárodnými linkami uvedené, ako sa taký zahraničný turista (nešotouš) vopred dozvie, že do Hainburgu premáva nielen Slovak Lines a že spojenie do Rajky existuje?
Keď si dá na www.cp.sk vyhľadať "Bratislava - Rajka", tak nájde to len spojenie vlakom cez Bruck a Hegyeshalom (a veľa ich nie je, keďže do Rajky premáva málo vlakov). To je časovo aj finančne pre cestujúceho veľmi nevýhodné.
3) Keď už som im písal, tak som rovno napísal aj o 23-ke čo som už aj sem písal, že v smere na Mláku je správne iba na www.dpb.sk a na zastávkach.
VYJADRENIE SPOLOČNOSTI INPROP, s. r. o.
Re #166387 Peon + #166405 Peon:
"1/ V decembri prebieha nove spracovanieCP a preto prebieha aj aktualizacia CIS. Ak prevadzkovatel nedoda platne schvalene CP potom sa linka nenachadza v datach.
Linky, ktore boli od Blagussu dodane, su v CP. Po Vasom upozorneni samozrejme Blaguss oslovime a ak dodaju platny schvaleny CP bude okamzite zapracovany.
2/ Linky 801 a 901 mame stale uvedene v MHD a nikdy tomu nebolo inak, nakolko uvedene linky dostavame spolus linkami MHD Bratislava od DP Bratislava.
Preto ani v PDF formate na internete nie su a ani nebudu.
3/ Linka 23 MHD BA nam bola dodana tak, ako ju vidite na stranke. Na zaklade Vasej reklamacie preposlem Vas e-mail na DP BA a ak dostanem opravene data, budu okamzite zapracovane.
Poznamka s prestupom pri zastavkovych CP opravdu nie je, ale pri vyhladavani Vam vyhladavac prestup ponukne.
Vsetky data nam dochadzaju v elektonickej forme od prevadzkovatelov a nemame moznost do dat svojvolne zasahovat a data upravovat, preto je vzdy potrebne, aby nam CP dodal prevadzkovatel."
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peon