Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: luky133 #166452:

Mistrovství světa v hokeji skončilo a začala okurková sezóna. Novináři nemají o čem psát a vypuštějí podobné zvratky. Ten, kdo má jen elementární znalosti o tramvajích, musí vědět, že vypovídající hodnota tohoto článku je nulová. Pan Petr Holub je znám svými "odbornými" články týkající se dopravy, ale tentokrát ulítnul tolik, že to musel psát evidentně v delíriu. Napsat - kdyby Praha nekoupila žádné tramvaje, ušetří ročně 3 miliardy se dá pochopit taky tak, že kdyby Praha zrušila celou MHD a nakoupila koňské dostavníky, ušetřila by 9 miliard. Že je Škoda 15T jedinou 100% nízkopodlažní tramvají s otočnými podvozky na světě pan Petr Holub vůbec netuší. On totiž ani neví, co to otočný podvozek je. Je to stejné, jako by německý novinář napsal, že Lufthansa kupuje předražené A380, když Air Koryo nakupuje laciné TU 204.

Každopádně, co jsem slyšel, podá DP i Škodovka na server Aktuálně.cz žalobu. Mimochodem, tady je oficiální vyjádření:
http://www.vlaky.net/upload/images/kratke//11_05_17_Vyjadreni_SKODA_TRANSPORTATION_k_clanku_na_Aktualne_cz.pdf
Reply on: no.ev.di. #166471:
Cakal som ze tu tvoj nenavistny komentar bude skor...

Bezplatne deti do 15 rokov existuju kadekde...
Reply on: Peon #166468:
To su aj autobusy Slovak Linesu, to neznamena ze su MHD.
Reply on: no.ev.di. #166471:
JJ, je to blbosť. Celá tarifná politika v Prahe ide pekne do.... Kedy, keď som kedysi chodieval do Prahy, tak som zásadne využíval MHD a kúpil si celodenný (príp. viacdenný lístok). Po tom, čo niekto vymyslel, že trojdenný je drahší ako 3 jednodenné (a 5 dňový stojí toľko čo mesačná električenka) som začal viac používať jednorazové lístky, teraz sa už na celú MHD vybodnem a budem chodievať pešo (všade kde sa bude dať). A MHD využijem len za šotoúčelmi.
Najväčšia sranda bude, keď touto zmenou ani tých 240 mil. Kč ročne nezískajú.
Neverending story...

http://e-vestnik.sk/#EVestnik/Detail/23737
Čistenie vozidiel MHD

Postup zadávania zákazky bol zrušený podľa §46 odst.2 - obstarávateľ zrušil použitý postup zákazky ak sa zmenili okolnosti za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie. Oznámenie zverejnené v úradnom vestníku EU 2011/S 90- 147286 a oznámenie zverejnéné vo vestníku Úradu pre verejné obstarávanie 090/2011 pod číslom 03363 - PRS nebolo v zhode. Obstarávateľ vyhlási obstarávenie na rovnaký predmet zákazky postupom užšej súťaže do 5 dní od odoslanie tohto oznámenia.
Neviete náhodou - od ktorého roku sú na Slovensku diaľkové autobusové linky nedotované?? Čo si ja pamätám, tak "odjakživa".
Reply on: Peon #166472:
Podľa nasledujúceho linku, ktorý sem dal v apríli AAA, to vyzerá, že aj EC sú na vnútroštnátnom úseku dotované (alebo minimálne do roku 2010 boli).
http://www.zssk.sk/fileadmin/dokumenty/2010_pdf/ZVVZ_2010_Priloha_1.pdf
IC vlaky zrejme už nebude platiť štát
http://spravy.pravda.sk/ic-vlaky-zrejme-uz-nebude-platit-stat-dwn-/sk_ekonomika.asp?c=A110516_120123_sk_ekonomika_p01

Ozaj, na medzinárodné EC vlaky na slovenskom úseku (napr. Štúrovo - Kúty a opačne) v súčasnosti tiež prispeiva štát?
Reply on: Petto #166466:
inak dobrá chujovina je cestovanie detí do 15 rokov zadarmo a seniori nad 65 rokov ? zatiaľ čo jedni sa budú voziť gratis, tak druhí si to vyžerú ? keď už tak mali dať že deti do 6 rokov zadarmo a seniori nad 65 zadarmo iba mimo špičky prac. dní, počas špičky za polovičnú cenu.
Reply on: Peon #166461:
ak som aspoň trochu v obraze, tak označenie 630 už je totálne passé, nakoľko po schválení nového rozdelenia zón by mala mať číslo 525, keďže v zóne 630 nepremáva linka vôbec a dokonca ani v zóne 6xx!
Reply on: Ámos #166464:
cca 1€ bude stáť 30min jazda v Prahe ?
Reply on: 810zssk #166465:
Súhlasím. ? A ako MHD v rámci Bratislavy je vlastne využívaná aj 801-ka (na rozdiel od 901-ky).
Reply on: Petto #166466:
90 minútový lístok stál aj doteraz 32 Kč. Neviem, či zrovna nazvať zdražením zrušenie 70 minútového lístka.
Reply on: Ámos #166464:
32 kaček to je teda hodne ? . Podla mna je len otazka casu, kedy aj DPB k tomu pristupi, hoc jednorazovky mam na haku, tak asi pojdu hore aj PCL
Reply on: Peon #166459:
630 ma pokial viem MHD licenciu, preto by som ju ponechal AJ medzi MHD
Arkuslogaritmus

Arkuslogaritmus

Reply on: Sommelier #166418:
Efektívnejšie riešenie problému s výtlkmi a s dierami v cestách spočíva vo vyrezaní väčšej časti asfaltu okolo diery/výtlku a následnom zaliatí betónom alebo aspoň lepšou asfaltovou kašou, nie nekonečnom a absurdnom zaplátavaní a zasypávaní. Tých úsekov je skutočne mnoho, napr. medzi Prievoz-most a cintorínom Ružinov si trolejbusy dobre poskáču alebo kolajnice na Mlynských nivách-večne neriešiteľný problém ?

Re #166449 Peter6607: Pekné video, ale nepočul som tam nič okrem tej trúby ? Dnes som išiel v 6630, naozaj tam neni všetko OK, otrasný zvuk, ale pred dvoma týždňami s ňou nebolo nič ?
Reply on: luky133 #166460:
Aha, tak rád by som to vzal do parády, keby ma k tomu pustili. To by sa mi páčilo! ? Ale imhd by tým pádom v informovaní cestujúcich asi získalo vážnu konkurenciu.. ?
Reply on: 810zssk #166441:
Podľa mňa 630-ka by mala byť zaradená medzi prímestskými linkami, ale naďalej vyhľadateľná aj medzi MHD Bratislava + na http://bid.cp.sk .

A 801 a 901 zas medzi medzinárodnými, ale tiež nech sú naďalej vyhľadateľné aj medzi MHD a http://bid.cp.sk .
Reply on: Peon #166457:
Beží to na Drupale takže by to tam teoreticky mohol dávať hocikto.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.