ufo: No račiansku brúsila brúska zapožičaná od rakúskych železníc. Oni majú s prestaviteľným rozchodom. A nebrúsila len Račiansku aj iné trate. No a náš Schorling nejazdil od 1998 preto, lebo trabusti sa nehali počuť, že oni s takou starinou jazdiť nebudú.
No a podľa vyjadrenia od Miša Milatu, Rafaj im povedal, že ak Schorling spojazdnia tak môžu sním brúsiť. Ale ako to všetko dopadne? Či im naozaj dovolia brúsiť. Brúsne kotúče sú. Dúfam, že najrpv prebrúsia Vajanského nábrežie. No keď brúsiť nebudú, bude ďalší historičák.
tulenique: No ja by som išiel, ale môžem tento týždeň až vo štvrtok večer. Bo mám skúšku a teraz to budú premňa dosť krušné dni.
Tomáš: technické vlastnosti. Boha veď tam nie je čo skritizovať. Aspoň to čo bolo v BA. Výkon super, pohodlie super, prevodovka super, mám pokračovať ?
ad provizia-korupcia: [humor-on] No to ale potom budeme mat Combina - vsak siemens je v BA obzvlast uspesny vo vyberovych konaniach [humor-off]
J, si, a dalsi: to pivo/kofolu by sme mali skutocne uskutocnit... Skuste navrhnut miesto a cas. Ja preferujem podvecer pracovneho dna (cca 17.00-18.00, nie v piatok). Ovsem prve dva junove tyzdne som mimo BA, takze bud to stihneme este v maji alebo potom az v druhej polovici juna. Potom budem privelmi rozlietany. Co vy na to ? Kto vsetko sa prida ?
Tak to radsej nech ani nechodia tie nove vozy lebo v Dopravnom podniku mozno je cca 20 vodicov ktory si setria svoj voz a ostatny???Ty na to maximalne kaslu a potom aj prevadzkove naklady su vyssie...:-I
----------------
Este raz co sa tyka toho CITARA skusme hodnotit jeho technicke vlastnosti...:-)Kaslime na fotobunky:-P
takže ku komu pôjde?BB alebo PO?
Referendum:
A/:Pôjde do BB alebo sa vráti do Ceskej Rep.
B/:Pôjde prv do Prešova alebo budeme druhý
C/:Vôbec nepríde
Vy vymýšlatetake ksefty!
Fstetko zadarmo,Citaro,Renaulty a nakoniec ku vám prídu B 961 a zadarmo.
Mam dotaz, pri tych fotkach Schorlingu sa pise, ze v marci bol na prvej jazde od oktobra 1998. Co potom minuly rok na jesen prebrusilo Raciansku????????
A bude teraz pravidelne brusit nase extremne vlnkovite kolaje?
kuaaaaaaaaaaaaaa! teraz som prvykrat videl foto 2622 a zurim... to sa ti debili uplne zblaznili? normalne ma tym nasrali... uz aby som bol v tej faking emerike, tam sa aspon dopravne podniky hraju na sluzbu zakaznikom... grrrrrrh
frenky: napísal som to naopak. Takže takto: Z DnV do Dúbravky by jazdil bus s častým intervalom. Na zastávke Pri kríži by bol prestup na jednej hrane a ľudia by musei ísť do centra elinou. Avšak aj na tej eline by sa museli spraviť úpravy aby jej to do toho centra išlo rýchlejšie. No bus typu 21 je podľa mňa príliš veľký luxus.
Tomáš: No traktoristi z 3. kolóny ono ak sa budú kupovať nové busy, tak by sa mali dávať za zásluhy. Hlavne ak by to boli NP vozy, čo s najvyššou pravdepodobnosťou budú. Predsa radšej dám voz vodičovi ako Je Vlado, či 1803 a im podobný, ktorým záleží na tom či ten voz ich štýlom jazdy netrpí.
Na 50 by ani tak nebolo treba 15m busy ale zhustiť interval v špičke na 8min a mimo špičky neviem ako často chodí, takže neviem povedať. A dal by som tam najprv 12m. A ak by tú 50 začali ľudia etše viac využívať, tak potom by som tam dal 15m. Ale najprv to na také dva mesiace vyskúšať s 12m. Kým si ľudia zvyknú. Lebo, fakt je ten, že čím častejšie linka jazdí, tým je u cestujúcich obľúbenejšia.
Dobre si pamätám výkon toho Citara (299 konských síl) a niekdy som z akcelerácie mal pocit, že sedím v trolíku. Bola to proste paráda. Až na tú fotobunku.
Vladimír: No veď hej, ja som len chcel trochu podpichnúť priateľov z Českej republiky :-> . Bolo to myslené ako žart. Ale aj tak, ževraj zatiaľ robia len kĺbové CB.
frenky: Optimálna by bola elina. Alebo len bus ao Pri kríži do DNV a tam by museli prestúpiť. 6iadne vozenie až do centra.
Zdravím, potrebujem od niekoho z vas(asi Martin alebo mozna Rychlikova laminatka) adresu, kde by som nasiel aktualne fotky stavby elektrickovej trate na Barrandov.Dik
re #16527 J: no na 21 bol 4min. interval rano v spicke, ale bolo to len o trosku lepsie ako teraz. Optimalne by boli 3min. od 6:00-7:30.
Inak k tym poradiam. Ked bol 4min. interval bolo 22 poradi. Teraz je 18. Takze pokles o 4 vozy. Ono sa to mozno nezda, 1 minuta hore-dole, ale pri 34 min. trase musis pridat hodne vozov.
Netvrdim,ze na inu linku by sa nedal dat:-P.Napriklad by sa to este zislo na taku linku ktora sa casto rozbieha ci uz zo zastavky alebo z krizovatky.On ma totiz aj vynikajuci rozbeh:-P.Napriklad ta linka cislo 50.Ma dost vela semaforov na svojej trati.Tam si myslim,ze by sa ten autobus uzivil:-)Ale keby na tom jazdili ty traktoristi z 3-kolony tak to radsej nie:-D
hroch