Reply on: J #16537:
Tak to radsej nech ani nechodia tie nove vozy lebo v Dopravnom podniku mozno je cca 20 vodicov ktory si setria svoj voz a ostatny???Ty na to maximalne kaslu a potom aj prevadzkove naklady su vyssie...:-I----------------
Este raz co sa tyka toho CITARA skusme hodnotit jeho technicke vlastnosti...:-)Kaslime na fotobunky:-P
J
Na 50 by ani tak nebolo treba 15m busy ale zhustiť interval v špičke na 8min a mimo špičky neviem ako často chodí, takže neviem povedať. A dal by som tam najprv 12m. A ak by tú 50 začali ľudia etše viac využívať, tak potom by som tam dal 15m. Ale najprv to na také dva mesiace vyskúšať s 12m. Kým si ľudia zvyknú. Lebo, fakt je ten, že čím častejšie linka jazdí, tým je u cestujúcich obľúbenejšia.
Dobre si pamätám výkon toho Citara (299 konských síl) a niekdy som z akcelerácie mal pocit, že sedím v trolíku. Bola to proste paráda. Až na tú fotobunku.
Vladimír: No veď hej, ja som len chcel trochu podpichnúť priateľov z Českej republiky :-> . Bolo to myslené ako žart. Ale aj tak, ževraj zatiaľ robia len kĺbové CB.
frenky: Optimálna by bola elina. Alebo len bus ao Pri kríži do DNV a tam by museli prestúpiť. 6iadne vozenie až do centra.