Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Tomas #16524:
Aby som postupne neodpovedal na ďalšie otázky, ktoré zrejme položíš, napíšem celkové parametre Karosy B961 (podľa Karosáckeho prospektu):
motor: IVECO F2BE 1682C (EURO 3)
výkon: 213 kW (290 HP) pri 2 050 ot/min
krút. moment: 1 100 Nm pri 1 080 - 1 800 ot/min
prevodovka: VOITH typ D 851.3E - trojstupňová, plne automatická so vstavaným hydraulickým retardérom
Ešte doplním obsaditeľnosť > 45 sediacich a 122 stojacich osôb.
Reply on: Vladimír #16523:
No vidis tak ja som sa potom este v zivote neviezol v KAROSE B961:-D...Nevies nahodou kolko KW ma ten motor???
Reply on: Tomas #16522:
Motory Renault sme pre zlé skúsenosti zavrhli už pred rokmi. Karosy B961 majú motory Iveco. Samozrejme Euro 3.
Reply on: Vladimír #16521:
No ked mam pravdu povedat tak Karosou B961 som sa takmer neviezol:-)Mozno,ze je predsa dobraa..Tam je tusim motor Renault Euro 3,ze??
Reply on: Tomas #16520:
Za šrot považujem Karosu CityBus, nie však Karosu B961 😉
Reply on: Vladimír #16517:
Karosa pre mna uz neexistuje...Ved take sroty co robia teraz tak si ich mozu rovno nechat:-)
Reply on: Kami #16515:
Dobre CITARO papa o 15 litrov viac ako "IKARUS 435"ale Citaro ma aj dvakrat lepsi motor...Citaro tusim zhltlo v priemere 60litrov...Ale neviem ci je to presne:-))
Teda, aby ma niekto nechytil za slovíčko: dogmou je ten samotný názor, nie držanie sa toho názoru.
Reply on: Tomas #16513:
Vieš, čo je dogma? Dogma je jednostranné držanie sa nejakého názoru, kde nič nehrá rolu, žiadne pokusy, žiadne overovania, žiadne dôkazy, proste to tak musí byť, lebo sme o tom presvedčený, aj keby to tak nebolo...

Vyrok "Karosa je šerbel" je bratislavskou dogmou.
Reply on: Vladimír #16514:
Jednoznacne Tambusy su najlepsie:-))
Tomas: Citaro papa o 15 l viac ako I435. To je dost.
Kolko vlastne 435 zerie? Absolutne cislo zavisi od linky. Rozdiel medzi linkami 71 a napr 203 by bol aj 10 l. Mna zaujima skor relativne porovnanie I435 voci I280 ci K741 a I415 voci K732 ci TAM232.
...a to máme aj Ikarusy 280, Ikarusy 435, Tambusy, Karosy C744, Karosy B741, Karosy B941, CityBusy...
Reply on: Vladimír #16511:
No mozno hej:-)))Ale co uz s tym narobit...Karosy su aj tak serble:-)
Reply on: Vladimír #16509:
Ty asi nepoznas zopar ludi DPB..Maju to na salame,ze ty si sa bavil ked si stal...Jednoducho nesmies ani otvorit kabinku:-I...Oni si myslia,ze to je nejaka tvoja znama a popripade znamy:-)A to je ta spinavost od nich...
Reply on: Tomas #16510:
Jedná sa o nášho - prešovského vodiča. Po dnešnej jazde Karosou B961 dospel k záveru, že je to to najlepšie, čo v podniku máme.
Reply on: Vladimír #16507:
Dufam,ze tvoj znamy neni z Dopravneho podniku Bratislava,ale asi sa nejedna o Bratislavu:-,Dlebo kebyze mame este karosu tak ma asi svihne:-)
Reply on: Tomas #16506:
Ale veď už ako malé dieťa sa v autobusoch čítal české nápisy "ZA JÍZDY mluviti s řidičem zakázáno." Za jazdy! Ako môže byť vodič pokutovaný za rozhovor s cestujúcim počas pobytu na zastávke?! Ak by ste raz nebodaj mali doplnkový predaj CL u vodiča, aj túto službu by vodič vykonával mlčky???

O CityBusoch si pomaly, ale iste tvorím mienku. Mám oči, a vidím, čo sa deje v Prešove. Jeden CityBus má napr. nejakú banálnu poruchu, ktorú prišli pozrieť až technici z Vysokého Mýta. Po niekoľkých hodinách neúspešnej práce odišli s vysvetlením, že to má pokazené aj väčšina pražských CityBusov.
Reply on: Vladimír #16507:
Dneska je taka moda!!!!Vsetko robit pre to,aby si sa v tom voze aj narobil..Ved nemozes dostavat peniazky len tak:-)
Ešte takú zaujímavosť. Dnes môj známy, ktorý má pridelený CityBus po prvý raz jazdil na Karose B961. Jej ospevovanie nemalo konca kraja, vraj aký fantastický autobus, ako perfektne manévruje, ako perfektne ide, aké výborné ovládanie... Mal som dojem, že by aj ten CityBus vymenil.

Karose B961 vytkol akurát nie najšťastnejšie umiestnenie tlačidiel dverí, tvrdú nápravu a blbé umiestnenie ľavého spätného zrkadla. Neviete niekto, prečo je najnovšia móda dávať "ľavý späťák" tak vysoko? Vodič musí dvíhať hlavu hore, kým na starších Karosách sa dal jedným okom sledovať nástup a výstup cestujúcich napravo a takmer súčasne aj prichádzajúce vozidlá vľavo.
Reply on: Vladimír #16505:
Citybus sa uz teraz rozpadava:-)
---------------------------------------------------
Inak by si sa cudoval aky su v DPB ludia:-IDispecer okolo teba prejde a ty zbytocne stojis na zastavke on to ma vies kde...Napise ta da ta dohlasenia a ty uz nevysvetlis nic lebo si iba vodic... Vodic podava informacie iba z dobrej vole a vela pri tom riskuje svoje peniaze....

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.