Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: AAA #162811:
Neviem s istotou napisat cia je to iniciativa. Mozno ZSSK, nakolko im hufne odchadzali strojvodcovia k sukr. nakl. prepravcom. Tak odtial mozno veju vetry...
Reply on: AAA #162812:
v onom tom novom žargone vravim - palec hore ?
Reply on: no.ev.di. #162769:
Pokiaľ zahraničného návštevníka, ktorý je v BA jeden deň budeš tabuľami navigovať na električku, tak na ňu na 50% pôjde. A mám rokmi odpozorované koľko ľudí chodilo z hokeja pešo na Trnavské na linky na rôzne smery (aj električky) a pár desiatok chodilo aj na Odbojárov. A tí čo potom hokeji chodili spojmi smer Trnavské, tak mnohí na Trnavskom prestupovali na električku. Ale vlastne ja viem, že ty od PC vieš robiť linkové vedenia celého sveta, takže s tebou sa hádať nebudem. Inak som počul, že ti dali ponuku aj zo Švajčiarska na úpravu linkového vedenia v Berne, lebo takého odborníka čo vie podľa mapy robiť linkovania po celom svete, potrebujú. ? ? ? ?
Reply on: albert.BKV.zrt #162808:
To delenie skúšok je iniciatíva MDPT, či je za tým nová smernica?
Reply on: Ámos #162802:
Tie depá ostali Cargu preto, aby sa zvýšila jeho hodnota.
Reply on: albert.BKV.zrt #162808:
a ake to HDV si poziciava ZSSK od carga, ked si teda pozicia?
Reply on: albert.BKV.zrt #162804:
A uplne som zabudol. Poziciavaniu HDV Cargo aj s Cargo vodicom bude asi minulost, nakolko ma prist k rozdeleniu skusky vodic HDV na os. a nakl. dopr. Takze vznikne dalsi zadrhel.
Reply on: Joyki #162805:
pravdu máš, ja pravidelne cestujem BA - PK a radšej idem vlakom, kde zaplatím 80 centov. Autobus je drahší, od Nového roku stojí cesta to PK namiesto 1.10 € tuším okolo 1.30 €.
Reply on: Peon #162795:
kde v madarsku nie su zle cesty? ?
Reply on: roman2 #162797:
To nasadia podla mna na dialkove linky, nie na primestske. ?
ja ajtak radsej idem na vlak, ako na nejaky debilny cerveny bus. Nadalej nie som ochotny platit 90 centov za jednosmernu cestu do BA. ?
Reply on: Martin Fundárek #162756:
K bodu 2. : Za pozicane rusne od Carga musi ZSSK aj tvrdo platit. Preto radsej vlak odriekne, akoby mali objednavat u Cargaca. Na hlavu postavene.....
Reply on: no.ev.di. #162765:
ty nic nenavrhuj prosim ta. Vacsinou co tresnes je blbost. reagujem len na prvu vetu, ostatne citat nebudem. skusenost vravi- nema to zmysel!
Reply on: Martin Fundárek #162756:

1)To mas samozrejme pravdu. No pri rozdelovani prepravcu na nakladneho a osobneho predsa islo o privatizaciu toho nakladneho. S tym sa v dzurindovej vlade nikto netajil. Ked to ficko zastavil, tak bud mal najst toho rovnocenneho partnera o ktorom furt vypravali s Vaznym (CD cargo) alebo riesit nadbytocnost jedneho generalneho manazmentu a spolocnosti opat spojit.
2) ano aj tu mas samozrejme pravdu. No podla toho ako bola schvalena restrukturalizacia zeleznic, tak tieto veci sa idu napravat. Otazka je preco to ti diletanti na MDPTSR nevedeli urobit poriadne na prvykrat. Osobne si myslim, ze ministerstvo v rukach SDKU to robilo pre niekoho. Zabezpecene toky financii zo statu na dlhe roky znamenaju tucne provizie.
Inak tie rusne ma zaujimaju. Ake si musia poziciavat?
Reply on: SORBN12 #162799:
Z Veľkých Uľan(cez Senec),ale stretnúť sa dá kdekoľvek. Ešte zo tri týždne tu pobudne ?
Reply on: SORBN12 #162799:
Sorka, a co ho chces ist podpalit? :-)))
Reply on: roman2 #162797:
A na akej linke bol nevies?
Reply on: Peon #162795:
A odkiaľ si vlastne prišiel na to, že po tom spojení BA - maďarský vidiek je nejaky extra dopyt?
Páni tak toto ma prekvapilo:http://www.man-mn.sk/sk/Autobusy/Medzimestsk_autobusy/Lions_Regio_C.jsp?key=86766 Slovak Lines ho už niekoľko dní testuje na prímestských linkách ? Dnes som mal tú česť od Zlatých pieskov smer ASMN ? Kua to je mi luxus ? Nie jak tamtá česká sračka SOR "Lechtavý" C12. Jazdné vlastnosti neskutočné skoro nič nie je cítiť(nerovnosti na ceste),nehádže to sedí to na ceste jak r*ť na šerbli ? Klimatizácia samozrejmosťou,pohodlie jak v diaľkovom BUSe skrátka paráda.

Škoda len,že sme na Slovensku a že tu sa komfortu na prímestských linkách nikdy nedočkáme.Platíme si za sračkové cestovanie dopravcovi,ktorý ani len v 21.storočí nezabezpečí do prímestských BUSov celovozidlovú klimatizáciu ? ?
Reply on: S499.1023 #162785:
Stále si myslím, že trať Petržalka - Hegyeshalom má potenciál. Chcelo by to samozrejme nejaký seriózny prieskum. Ak by aj medzi Rusovcami a Rajkou bolo povedzme 30 cestujúcich, stále by to mohlo mať zmysel, ak by bol na ostatných úsekoch počet vyšší a ak by spoj priniesol zvýšenie počtu cestujúcich na trati Hegyeshalom - Gyor (- Budapest). Možno nie dnes, ale do budúcnosti som optimista.
Reply on: S499.1023 #162785:
Tak OK. Ale vzhľadom na zlý stav cesty medzi Bezenye a Hegyeshalomom to nevyzerá reálne. Jedine, že by ten autobus obchádzal Rajku aj Bezenye, teda po Bratislave by išiel po (ne)diaľnici a vyšiel by na exit Hegyeshalom. Teda stál by iba v Hegyeshalome.

Najreálnejší mi pripadá no.ev.di-ho návrh s Mosonmagyarovárom v #162786

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement