Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #162068:
Ale by si sa divil, niektorí napr., z ulice Adámiho, namiesto toho aby išli 4 min na zastávku el. Jurigovno Nám. tak minútu pred odchodom 135 vyjdú zadným vchodom kde majú zastávku priamo pri ňom a odvezú sa 3 min. na Molecovu kde potom môžu ísť pešo ďalšie 2 min. zo zastávky 135 na električkovú zast. smerom do mesta... ?
http://bratislava.sme.sk/c/5790743/mesto-da-z-rozpoctu-na-hokejovy-sampionat-231765-eur.html

ďalšia fajn správa, súkromnú akciu predsa treba ešte dodotovať ? dáme 230 tis., aby sme mali príjem 200 tis...
Reply on: david1 #162067:
ten interval je tam iba tak na okrasu, s hodinovým intervalom sa na to každý vyserie a zruší sa to. Na tomto príklade veľmi dobre vidno ako má po voľbách starosta Nového Mesta ťažko v paži ľudí, keď im najprv spraví špeci premávku L51 cez víkend a jak je po voľbách, tak "seriem na Vás vážení". Takisto si asi ani L27 nepožije dlho. Keby som ja býval na Tranovského či Cabanovej určite by som si cestu neplánoval podľa premávky L27 ale šiel by som s ňou iba keby som ju náhodou stihol, ale inak by som bral nohy na plecia a šiel na L83. Nejak tak to je asj s L35 a 135, že ľudia s tým idú iba ak sa pošťastí, lebo 30min interval nemá moc šancu na úspech, pri 20min by malo zmysel čakať, že si radšej človek počká do tých 15 min než aby šlapal do kopca, ale viac by som nečakal.
Reply on: no.ev.di. #161881:
tak som si pozrel aj ja CP L51 vikend a neverim vlastnym ociam.
Jedno vozidlo by v pohode stihalo polhodinovy interval pri tej skratenej trase.
Vozovna Krasnany - OD Slimak a spat cez vikend trva iba 20 min. Takze kazde kolo pauza 40 min. no parada. Radsej polhodinovy interval s dvoma pauzami na prestavku ako toto. Respektive na vypravni urcite sedi pohotovostny vodic a ten by tie dve kola mohol tiez odkrutit.

Jedine ze sa bude robit dakym prejazdom no ziaden ma nenapada okrem L50. No podla CP to nevychadza.

Nechali ju na najviac vytazenom useku to je o.k. no s nezmyselnym intervalom.
Reply on: 810zssk #162063:
Možno to nie je dobre naformulované, ale dopravca nemôže porušiť povinnosti, ktoré má v licencií a teda ťa po Rajke prepraviť nemôže. Jednoducho vodič by túto prepravu mal odmietnuť.
Reply on: 810zssk #162025:
Zákon o tom nehovorí nič, takže podľa mňa nie.
Reply on: Peon #162024:
Dobré by to nebolo práve preto, že VÚC výkony objednáva a je správnym orgánom, a teda, by bol aj vlastníkom aj správnym orgánom vo vzťahu k SAD a takéto vzťahy dobro nerobia, viď prístup mesta k prešľapom DPB. Zároveň by sa pravdepodobne nikdy nezačala ozajstná súťaž dopravcov, ktorý by výkony vo verejnom záujme eventuálne chceli robiť, keďže výkony by vždy nakoniec vykonávala SAD.
Reply on: AAA #162056:
Ano, ale dopravca cestujuceho neinformuje, ze by bola vnutrostatna preprava zakazana, teda podla mna zakazana nie je. Cestujuci nema povinnost skuma, ci ma dopravca opravnenie ju prevadzkovat.
http://www.bratislavskenoviny.sk/najnovsie-spravy-z-bratislavy/samosprava/mesto-kvoli-majstrovstvam-minie-231-765.html?page_id=217012

Kvôli informovaniu o šampionáte plánuje zaškoliť 50 mestských policajtov, 30 vodičov dopravného podniku, 100 štátnych policajtov, 600 taxikárov a asi 30 dobrovoľníkov asistenčnej informačnej služby. Počas MS by sa mali zvukové informácie na vybraných linkách v okolí ZŠ O. Nepelu rozšíriť aj o anglický, nemecký či ruský jazyk.
Reply on: Ike #162036:
Podzemná garáž + parčík.... pokiaľ to bude znamenať koniec divokého parkovania aspoň v bezprostrednom okolí plus koniec myšlienky podzemnej garáže pod Hradom, a podarí sa to zrealizovať podľa sľubovaného projektu, bude to celkom prínosné.

Iná vec je, že sú tam čudné zmluvy, neviem, či nie na 40 rokov.
Reply on: kecho #162055:
zaiste, že je uveriteľný zdroj a myslím, že ho tu aj niektorí poznajú ? rozhodne s ním je reč na akékoľvek zlepšováky čo sa týkajú MHD, aj som s ním robil ten návrh električkového linkovania s 8//15 intervalom. Ešte pridám perlu v podobe toho, že argumenty proti nosným L93 a 95 sú také, že "však ani električky nepremávajú v takom intervale, tak načo by to mala mať nejaká Petržalka". Ibaže kapacita večer na radiálach pri dvoch linkách je 960os/h v Ružinove, 1320 os/h na Vajnorskej a Dúbravsko/KV radiále, 1140os/h na Račianskej. Zatiaľ čo L95 ponúka hodinovú kapacitu 660os/h a rovnako aj L93. Na Petržalke sa podarilo ušetriť také vzkm už len reorganizáciou liniek a presunutím vozovne ako aj využívaní dojazdov/výjazdov z vozovne, že až! Teraz sú na rade ostatné m.č., aby sa vykonala racionalizácia!
Reply on: MatejBA #162004:
A ešte by potom 94 mohla zachádzať k nejakemu kostolu, aby sa Dunčo vrcholne vytočil. ? ? ?
Reply on: kecho #162055:
Ved ja tiez nie som zastanca 6 min. intervalu , hoc osobne mi to vyhovuje . Ja som len narazal na situaciu,co chces dat na 133 ked nezmenis prepychový interval. CNG vrakosa nemoze ist,lebo vieme preco a inu moznost ako Solaris nemas.
Pozicky busov medzi vozovnami existuju , no myslim iba v nudzovych situaciach napr. ked nie su mikrobusy ( ex . L180 ) alebo ked boli Ikarusy z 2.DP ci vrakosy cng na 4.DP
Reply on: 810zssk #161983:
Dopravca si môže tie podmienky postaviť ako chce, pokiaľ to nie je v rozpore s licenciou a so zákonom. A okrem toho takáto vnútroštátna preprava je zakázaná v nejakom zákone, alebo medzinárodnej zmluve, pokiaľ ju príslušný orgán nepovolí.
Reply on: Petto #162044:
zmenil interval? 😉 je problém požičať si tedomy medzi 1. a 2. kolónou? a čo tak luxusný B(n)9-10,5? 😉
včera som sa po17tej napríklad viezol tým luxusom od lanfranconi pod most, lebo to práve prišlo. síce ide o opačný smer, ako potrebujú dlhodielske bezprestupné a expresné primadony, ale počet ľudí tam bol asi 8 - nato chceš drať solaris? 😉
Re #162043 Marek1978: "skrátiť súčasnú 83 po stanicu a 84 natiahnuť po kríž " je jedno, akými číslami ich označíš, či 81-2-3-4, ale de facto je to to isté, čo som napísal 😉
Re #162040 no.ev.di.: nemyslel som konkrétne, ale či je to uveriteľný zdroj 😉
Re #162035 Marek1978: a bol by problém vymeniť68 a 96 s mere do mesta? 68 a 196 cez Bosákovu a 96 cez Šustekovu? podĺa mňa by sa ušetrili km, keďže 68 jazdí častejšie a okrem toho to bola pôvodne "nosná" linka, takže robiť zachádzky dokola jej príliš neprospeje. okrem toho z oblasti šustkova-bulíkova vlatne nič nejde za prístavný most, ale na apollo rovno dva busy. rovnako od euba ide iba 98čka na bajkalskú, čo je cez víkend pri int 15 veľká výhra, ale na apollo jazdí všetko ostatné...
Jak sa vravi s krizkem po funuse
http://zverejnovanie.dpb.sk/
Reply on: Petto #162052:
Ak este vies o nejakych zmenach, napis mi ich do mailu alebo sem ?
Reply on: TeBeCe #162048:
SI dufam robis srandu, lebo kratas v spicke na L70 je pohroma - aspon v useku AS-NM
Ak este vies
Reply on: Marek1978 #162049:
89 asi nie, kedze ma 30 min.interval. Sorry.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.