však ale ten náš pridrbaný dopravca ruší všetky spojenia cez hraničné prechody... všetko čo chodí medzi hranicami je takmer iba do ČR cez Kúty a medzinárodné osobáky spájajúce prihraničné obce títo kreténi u nás zrušili. Však nedávno padla osobná doprava na trati Fiľakovo - Somoskoujfalu ? zatiaľ čo MÁV prevádzkuje vlaky do úplne odľahlých severných regiónov, tak títo naši tupci vedia iba hľadať dôvody prečo dopravu zrušiť, nie prečo ju zaviesť ?
Kriste, uz sa prestan stazovat po celom svete (alebo aspon po celom internete) ake je to strasne zle. Ked sa ti nepaci, nepocuvaj to (ja tiez nepocuvam tu co sa mi nepaci a je vybavene).
k tej skladbe sa navždy budú viazať najkrajšie spomienky, 11 rokov ju miluje väčšina ľudí, tak prečo by ju teraz mala vytlačiť nejaká trápna príživnícka skladba umelo pretlačená? ? keď už MS tak nech nám do toho hrá Nech Bože Dá ❤
Ak budú pri Zimnom štadióne zrozumiteľé navigačné tabule aj v angličtine/nemčine (príp. aj letáky) s vysvetlením ako sa návštevníci dostanú na električku, tak snáď si niektorí spravia menšiu prechádzku...
Ale nechápem významu posilových vlakov z Hlavnej stanice na ŽST Nové Mesto (či sa to zmenilo nakoniec?). Kto sa už len odtiaľ potrepe pešo k Zimáku? A ak pôjde MHD, tak treba raz prestupovať - podotýkam, že NIE na hrane (prechod cez cestu).
Bude vôbec pri Zimáku dosť miesta? Napr. mimoriadne spoje Student Agency z ČR kde tam budú mať zastávku? Prestávkovať budú chodiť na ASMN?
"Nech Bože dá" bola dobrá pesnička, ale už je minulosť ? , ale myslím si, že tá pesnička "Za náš tím" od A.M.O. & Rádia Expres je prijateľnejšia a lepšia ako naša súčastná oficiálna hymna od Kristíny. Ta jej pesnička sa hodí akurát tak do rádia, do rôznych súťaží, na koncerty, hrávať ju môžu na kolotočoch, ? ale ako hymna na MS v hokeji určite nie. ?
Mimochodom nelezú vám hore krkom tie trápne "hymny" bez štipky energie a nápadu od Kristíny a AMO? Všetky tie kraviny nám tie posrané rádia podsúvajú a rokmi overenú klasiku "Nech Bože Dá" veselo ignorujú... fakt humus toto ?
a pán mudrlant si myslí, že zrazu zázračne keď bude hokej tak sa pohrnie štvrtka cestujúcich na električku ? ešte nejakú perlu máš v rukáve, či pre dnes stačilo? ?
a je ich strašne veľa mi chceš povedať, že? ? preto keď tu bol Pľuščenko, tak všetko čakalo na bus a t-bus pred zimákom a električky chodili z/na Odbojárov iba s "polusákmi" ?
ja by som to riešil takto :
- od obeda do večera vložené spoje na L212 v úseku Zimný štadión - Hodžovo nám., čím by sa zabezpečilo spojenie zimného štadiónu s centrom namiesto H4, ktorá premáva poza zimák a pochybujem, že H4 využije toľko ľudí čo linku idúcu popred zimný štadión, ak ju vôbec poriadne dakto využije...
- dočasne by vznikla pre potreby MS L60 s trasou : Žabí majer - Bojnická - Rožňavská - Zimný štadión - Trnavské mýto - Vajnorská - Bajkalská - Rožňavská - Bojnická - Žabí majer (okruh) -/20/15//20, v prípade potreby ak by existujúce linky od Predstaničného nám. nestačili, mohla by linka premávať od Zimáku k Hlavnej stanici a späť
- L78 odkloniť od Landererovej po nábreží cez Nový most a Panónskej ceste kde by zastavila na ŽST Petržalka a otočkou cez Kopčiansku ulicu kde by zastavila opäť na ŽST Petržalka by pokračovala po Novom moste späť + by boli v čase 12-23 vložené spoje v úseku Astronomická - Nový most, tak by bolo zabezpečené posilové spojenie s Petržalkou a tiež k autobusovej stanici
- prenajaté vozidlá (ak by ich v takomto variante vôbec bolo potreba) by bolo potreba akurát tak na L78, ktorá by namiesto vozenia 5-10 ľudí v úseku Nové SND - Muchovo nám. vozila ľudí do mesta a k hokeju, čo by myslím využívalo oveľa viac ľudí
Tak sa to spytam znova.. naco by bola dobra posilova linka letisko - stadion? Stanica-stadion este ako-tak hej, ale na letisko je to podla mna uplna hlupost.
Určite by som to nebral ako definitívne. Podľa potreby budú posilnené aj existujúce linky..
Napr. "Zimný štadión je obsluhovaný dostatočným počtom liniek (61, 74 z Hl.st. a 61 z letiska)" znamená, že tam netreba zavádzať ďalšiu linku a že stačí ak bude napr. súčasná 61tka premávať v časeod 12:00 do 23:30 v intervale 7.5 min.
Podľa Derkaya Zimný štadión je obsluhovaný dostatočným počtom liniek (61, 74 z Hl.st. a 61 z letiska), takže posila z HL.st. a Letiska nebude, resp. z Letiska možno bude, ale iba v najnutnejšom prípade. Kyvadlová doprava bude iba zo záchytných parkovísk: Žabí majer, bývalá ČSAD na Hraničnej, Tyršovo nábr.,na záchytnom parkovisku na Technickej nebude kyvadlovka, bude iba L205 z Rádiovej. ASMN, Eurovea a ŽST Petržalka.
Špeciálne linky počas majstrovstiev
H1 – zo Žabieho majera po Rožňavskej k štadiónu
H2 – z bývalej ČSAD na Hraničnej ulici cez Prievozskú a Rožňavskú k štadiónu
H3* – z petržalskej stanice na autobusovú stanicu, Trnavské mýto a zimný štadión
H4 – z Námestia Ľ. Štúra cez Špitálsku, Trnavské mýto až po žel. stanicu Nové Mesto.
H3* pôjde až z vozovne Petržalka / resp. z Bzovíckej a zastaví na zastávkach: Lúčanka, Lúky II. (i keď neviem prečo, lebo by mohla ísť kľudne iba od ŽST Petržalka), ŽST Petržalka, Aupark, Malá scéna, ASMN a Orange aréna. ?
Inak, ako je to s posilovou dopravou k MS? To akože niekto vie presne predikovať pohyb návštevníkov? Nestačili by posilové linky len na HLST, ŽST Petržalka, AS MN a letisko?
Asi som zaspal dobu, ale vysvetlí mi niekto či je normálne aby vtedy iba 25-ročný šušeň B(u)Z(ík) bol výkonným riaditeľom a predsedom predstavenstva firmy Recar? ? je to svinstvo najhrubšieho zrna keď sa človek pozrie, že dnes sú požiadavky zamestnávateľa také, že : VŠ vzdelanie druhého stupňa + prax minimálne 2 roky na danej pozícií - a to hovorím aj o nižších postoch o niekoľko stupňov a už vonkoncom nie o výkonnom riaditeľovi!
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peon
http://www.susedia.info/article.php?article_id=776