Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ruslan #162772:
k tej skladbe sa navždy budú viazať najkrajšie spomienky, 11 rokov ju miluje väčšina ľudí, tak prečo by ju teraz mala vytlačiť nejaká trápna príživnícka skladba umelo pretlačená? ? keď už MS tak nech nám do toho hrá Nech Bože Dá ❤
Reply on: no.ev.di. #162767:
Ak budú pri Zimnom štadióne zrozumiteľé navigačné tabule aj v angličtine/nemčine (príp. aj letáky) s vysvetlením ako sa návštevníci dostanú na električku, tak snáď si niektorí spravia menšiu prechádzku...

Ale nechápem významu posilových vlakov z Hlavnej stanice na ŽST Nové Mesto (či sa to zmenilo nakoniec?). Kto sa už len odtiaľ potrepe pešo k Zimáku? A ak pôjde MHD, tak treba raz prestupovať - podotýkam, že NIE na hrane (prechod cez cestu).

Bude vôbec pri Zimáku dosť miesta? Napr. mimoriadne spoje Student Agency z ČR kde tam budú mať zastávku? Prestávkovať budú chodiť na ASMN?
Reply on: no.ev.di. #162770:
"Nech Bože dá" bola dobrá pesnička, ale už je minulosť ? , ale myslím si, že tá pesnička "Za náš tím" od A.M.O. & Rádia Expres je prijateľnejšia a lepšia ako naša súčastná oficiálna hymna od Kristíny. Ta jej pesnička sa hodí akurát tak do rádia, do rôznych súťaží, na koncerty, hrávať ju môžu na kolotočoch, ? ale ako hymna na MS v hokeji určite nie. ?
Reply on: Ruslan #162761:
Mohli by ste pls niekto dať link s googlemaps, že kde sa nachádzajú / budú nachádzať záchytné parkoviská "Žabí majer" a "bývalá ČSAD na Hraničnej"?
Mimochodom nelezú vám hore krkom tie trápne "hymny" bez štipky energie a nápadu od Kristíny a AMO? Všetky tie kraviny nám tie posrané rádia podsúvajú a rokmi overenú klasiku "Nech Bože Dá" veselo ignorujú... fakt humus toto ?

http://www.facebook.com/event.php?eid=188406707867605
Reply on: AAA #162768:
a pán mudrlant si myslí, že zrazu zázračne keď bude hokej tak sa pohrnie štvrtka cestujúcich na električku ? ešte nejakú perlu máš v rukáve, či pre dnes stačilo? ?
Reply on: no.ev.di. #162767:
Pán expert zas z jednej akcie robí všeobecný záver.
Reply on: AAA #162766:
a je ich strašne veľa mi chceš povedať, že? ? preto keď tu bol Pľuščenko, tak všetko čakalo na bus a t-bus pred zimákom a električky chodili z/na Odbojárov iba s "polusákmi" ?
Reply on: no.ev.di. #162757:
Je zaujímavé, že poznám ľudí, čo chodili z hokeja na električku.
Reply on: Mike #162762:
ja by som to riešil takto :
- od obeda do večera vložené spoje na L212 v úseku Zimný štadión - Hodžovo nám., čím by sa zabezpečilo spojenie zimného štadiónu s centrom namiesto H4, ktorá premáva poza zimák a pochybujem, že H4 využije toľko ľudí čo linku idúcu popred zimný štadión, ak ju vôbec poriadne dakto využije...
- dočasne by vznikla pre potreby MS L60 s trasou : Žabí majer - Bojnická - Rožňavská - Zimný štadión - Trnavské mýto - Vajnorská - Bajkalská - Rožňavská - Bojnická - Žabí majer (okruh) -/20/15//20, v prípade potreby ak by existujúce linky od Predstaničného nám. nestačili, mohla by linka premávať od Zimáku k Hlavnej stanici a späť
- L78 odkloniť od Landererovej po nábreží cez Nový most a Panónskej ceste kde by zastavila na ŽST Petržalka a otočkou cez Kopčiansku ulicu kde by zastavila opäť na ŽST Petržalka by pokračovala po Novom moste späť + by boli v čase 12-23 vložené spoje v úseku Astronomická - Nový most, tak by bolo zabezpečené posilové spojenie s Petržalkou a tiež k autobusovej stanici
- prenajaté vozidlá (ak by ich v takomto variante vôbec bolo potreba) by bolo potreba akurát tak na L78, ktorá by namiesto vozenia 5-10 ľudí v úseku Nové SND - Muchovo nám. vozila ľudí do mesta a k hokeju, čo by myslím využívalo oveľa viac ľudí
Reply on: Ike #162760:
Pardon, ty si nenapisal, ze letisko-stadion, iba letisko... Sorry.
Reply on: Ike #162760:
Tak sa to spytam znova.. naco by bola dobra posilova linka letisko - stadion? Stanica-stadion este ako-tak hej, ale na letisko je to podla mna uplna hlupost.
Reply on: Ruslan #162761:
Určite by som to nebral ako definitívne. Podľa potreby budú posilnené aj existujúce linky..
Napr. "Zimný štadión je obsluhovaný dostatočným počtom liniek (61, 74 z Hl.st. a 61 z letiska)" znamená, že tam netreba zavádzať ďalšiu linku a že stačí ak bude napr. súčasná 61tka premávať v časeod 12:00 do 23:30 v intervale 7.5 min.
Reply on: Ike #162760:
Podľa Derkaya Zimný štadión je obsluhovaný dostatočným počtom liniek (61, 74 z Hl.st. a 61 z letiska), takže posila z HL.st. a Letiska nebude, resp. z Letiska možno bude, ale iba v najnutnejšom prípade. Kyvadlová doprava bude iba zo záchytných parkovísk: Žabí majer, bývalá ČSAD na Hraničnej, Tyršovo nábr.,na záchytnom parkovisku na Technickej nebude kyvadlovka, bude iba L205 z Rádiovej. ASMN, Eurovea a ŽST Petržalka.

Špeciálne linky počas majstrovstiev
H1 – zo Žabieho majera po Rožňavskej k štadiónu
H2 – z bývalej ČSAD na Hraničnej ulici cez Prievozskú a Rožňavskú k štadiónu
H3* – z petržalskej stanice na autobusovú stanicu, Trnavské mýto a zimný štadión
H4 – z Námestia Ľ. Štúra cez Špitálsku, Trnavské mýto až po žel. stanicu Nové Mesto.

H3* pôjde až z vozovne Petržalka / resp. z Bzovíckej a zastaví na zastávkach: Lúčanka, Lúky II. (i keď neviem prečo, lebo by mohla ísť kľudne iba od ŽST Petržalka), ŽST Petržalka, Aupark, Malá scéna, ASMN a Orange aréna. ?
Inak, ako je to s posilovou dopravou k MS? To akože niekto vie presne predikovať pohyb návštevníkov? Nestačili by posilové linky len na HLST, ŽST Petržalka, AS MN a letisko?
Asi som zaspal dobu, ale vysvetlí mi niekto či je normálne aby vtedy iba 25-ročný šušeň B(u)Z(ík) bol výkonným riaditeľom a predsedom predstavenstva firmy Recar? ? je to svinstvo najhrubšieho zrna keď sa človek pozrie, že dnes sú požiadavky zamestnávateľa také, že : VŠ vzdelanie druhého stupňa + prax minimálne 2 roky na danej pozícií - a to hovorím aj o nižších postoch o niekoľko stupňov a už vonkoncom nie o výkonnom riaditeľovi!
Reply on: Martin Fundárek #162756:
zbytočné pridávanie byrokracie a prieťahov proste... vždy si treba uvedomiť, že čo môže inde fungovať kde majú ľudia záujem aby ten podnik fungoval pričom sa systém mierne komplikuje oproti stavu keď bol dopravca ako celok, tak u nás to väčšinu celé zhorí na neodbornosti ľudí vo vedúcich pozíciách.
Reply on: Martin Fundárek #162753:
no tak to je "super", čiže obyvateľom BA čo si za MHD platia ešte aj uberú zo spojov na úkor súkromnej párty SZĽH, na ktorú ešte mesto prispeje a Široký&Spol. sa nabalia ? inak som zvedavý, že kto sa bude pratať poza štadión k električkovej linke, keď ľudia vždy chodili na hokej iba linkami ktoré stáli pred zimákom
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Ámos #162671:
"Pri nakladnom a osobnom prepravcovi musi byt zas zabezpecene, aby neboli mozne krizove dotacie"
1. Na to ale nemuseli spoločnosti rozdeľovať. Ostatne, je dosť príkladov súkromníkov (nie u nás), ktorí vykonávajú aj osobnú aj nákladnú dopravu, tam to, že sú jedna spoločnosť, nevadí? Vadí to len u bývalých štátnych podnikov?
2. Rozdelenie dopravcu na ZSSK a Cargo sa urobilo spôsobom, ktorý zákonite vedie k skrytým dotáciám zo štátneho rozpočtu pre Cargo. Všetko zázemie (okrem depa Poprad) zostalo Cargu, takže ZSSK platí za jeho používanie nemalé peniaze. Aj vozidlá sa rozdelili tak, že si dnes ZSSK musí často požičiavať rušne od Carga, keď mu čo len zo dva vypadnú pre poruchy.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Valec #162584:
Dosť lístkov sa ale predalo ako "balíky", takže veľa ľudí príde na prvý zápas a odíde po druhom. Návoz na druhý a odvoz z prvého zápasu bude teda o dosť nižší.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.