Reply on: dopravak123 #162115:
ty čakáš teda už 35 rokov, čo je ešte "lepšie". No do roku 2000 sa ešte snívalo o metre, potom nejak v 2001 sa rozhodlo, že nosným systémom by mala byť električka a bude sa stavať namiesto metra do Petržalky cez Starý most. Za tie roky sa nepodarilo aspoň ten najpotrebnejší úsek Šafárikovo nám. - Starý most - Vlastenecké nám. pripraviť, tak aby sa po uzavretí mosta začalo hneď robiť. 11 rokov nevedeli nič ani len pripraviť!A ďalšia vec : Čo sa týka "bezgrošového" obdobia, tak toto mesto vyzerá ako keby také obdobie trvalo už dobrých 15 rokov. Keď peniaze boli, tak jediné čo sa robilo boli nákupy MIDI SORiek, nejaké GO 15Tr a pár elín, prestavba Karos na CNG pohon + nejaké ďalšie GO a "GO" na TAM-BUSoch a Ikarusoch 283 a to bolo všetko! Ono to je tak, že keď sa majú nájsť peniaze na niečo čo je skutočne pre dobro mesta a ľudí, tak je zrazu "kríza" ale keď sa má nájsť napr. 70 mil. navyše na predražený zimák, alebo stovky mil. v štátnej kase na predražený mýtny systém, to zrazu kríza nie je. Tým, že vedenie mesta roky sralo na obnovu vozového parku, tak pripadla na to najhoršie obdobie čo sa týka stavu financií, takže snáď sa dotyční poučili, že ak je niečo potreba robiť okolo obnovy vozového parku, odkladanie sa môže kruto vypomstiť.
MiroBA
Re #162107 no.ev.di.:
....
K L93, 94, (95)
Ja osobne by som veľmi neškrtal nič lebo už súčasné Petržalské Linkovanie je vlastne redukcia predošlého.
alebo by som aj predĺžil interval na 93 a 94 aj na 6-8 minút v rannej špičke s tým že by L94 bola predĺžená až na Vyšehradskú. Určitý štandard by mal zase ostať zachovaný aby zase ľudia nejazdili ako sardinky.
Ja týmito linkami chodím denne a nedá sa povedať že by L94 aj poobede jazdila prázdna. (Včera som ňou konkrétne išiel a bola tak akurát) Totiž osobne si myslím že ľudia čo cestujú na Lúky tak nastúpia na to čo príde prvé (93 alebo 94) Kto ide dalej tak si z L94 prestúpi na Smolenickej.
Čo by som ale isto urobil lepšiu nadväznosť L 98 a 99 na L 93 a 94.
A v tejto súvislosti ešte k výprave vozidiel. Neviem prečo stále na L93 vypravujú v drvivej vačšine tie najstaršie haraburdy. Mohla by sa 93jka vyskladať aspoň zo SORov podobne ako 95 s MBCC. A Na linku 94 (ani 84) by som SORy ani mercedesy vôbec nedával nakoľko ide len o linky doplnkové.
Ešte k Dúbravke - Dúbravka vôbec nemá malú frekvenciu spojov (- 3 Električkové Linky a 1autobusová linka celodenná + jedna doplnková) , akurát veľmi neefektívnu - hlavne električky. - Pomohlo by zrušiť zastávky a nechať len tie najdôležitejšie a zaviesť paralelný autobus po trase Pri Kríži - Riviéra ktorý by obsluhoval aj tie zastávky kde by nestála električka.