Reply on: MiroBA #162110:
bus paralelne s električkou na Riviéru by bola obdobná blbosť ako L133. Na L94 jediné čo by možno bolo fajn, by bolo nasadiť Solarisy namiesto klbákov a upraviť ešte v Petržalke nejak nepreklad 84/99. V rannej špičke od 6:45 do 7:45 by bolo fajn keby L95 jazdila každé 4min.
no.ev.di.
L34 : zrušiť
L50 : ... - AS - Dostojevského rad - Šafárikovo nám. (prestup na L95 k Auparku) a späť
L68 : i=4/7-8/5//12 pre preklad s L83
L78 : ... - Trnavské mýto - Karadžičova (prestup z/na L34 na zast. Krížna) - Záhradnícka - Miletičova - Jégeho a po pôvodnej trase späť do Vrakune
L83 : Ovsište - Mamateyova - Furdekova - Nám. hraničiarov a po pôvodnej trase, i=4/7-8/5//12
L84 : Prokopa Veľkého - Pražská - Predstaničné nám. - Račianske mýto - Karadžičova - AS - Landererova - most Apollo - EUBA - Šustekova - most Apollo a späť na Prokopa Veľkého + vložené spoje vo vybraných časoch na základe prieskumu vyťaženosti i=8/15/10//12, víkendy iba v úseku Šustekova - AS
L88 : ... - Nám. hraničiarov - Osuského - Technopol a späť
L93 : upravený interval v sedle na 7-8min a mierne kratší interval na L93 v čase 4:45-5:30 (7-8 / 10min) a 18:30-20:30 (5 až 7-8min)
L94 : obmedzená iba na premávku 5:30-9:00 a 13:30-19:00, príp. aj skôr 18:30
L95 : ... - Nám. hraničiarov - Farského - Nový most - Šafárikovo nám. a späť (dnes je úsek Vlastenecké nám. - Šafko a späť 9,89km, v mojom návrhu to robí dokopy 8,13km), zhustený interval počas špičky ráno na 3min, poobede na 4
L99 : počas špičky premávajú vložené spoje v úseku Ovsište - Muchovo nám., i=4/7-8/3-4//15, v úseku Farského - Antolská pôvodný interval, všetko kraťase
Som sa nudil, tak prosím neukameňujte ma ak možno, budem Vám vďačný za to. ?