Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peon #162105:

Re #162107 no.ev.di.:
....
K L93, 94, (95)
Ja osobne by som veľmi neškrtal nič lebo už súčasné Petržalské Linkovanie je vlastne redukcia predošlého.
alebo by som aj predĺžil interval na 93 a 94 aj na 6-8 minút v rannej špičke s tým že by L94 bola predĺžená až na Vyšehradskú. Určitý štandard by mal zase ostať zachovaný aby zase ľudia nejazdili ako sardinky.
Ja týmito linkami chodím denne a nedá sa povedať že by L94 aj poobede jazdila prázdna. (Včera som ňou konkrétne išiel a bola tak akurát) Totiž osobne si myslím že ľudia čo cestujú na Lúky tak nastúpia na to čo príde prvé (93 alebo 94) Kto ide dalej tak si z L94 prestúpi na Smolenickej.
Čo by som ale isto urobil lepšiu nadväznosť L 98 a 99 na L 93 a 94.
A v tejto súvislosti ešte k výprave vozidiel. Neviem prečo stále na L93 vypravujú v drvivej vačšine tie najstaršie haraburdy. Mohla by sa 93jka vyskladať aspoň zo SORov podobne ako 95 s MBCC. A Na linku 94 (ani 84) by som SORy ani mercedesy vôbec nedával nakoľko ide len o linky doplnkové.

Ešte k Dúbravke - Dúbravka vôbec nemá malú frekvenciu spojov (- 3 Električkové Linky a 1autobusová linka celodenná + jedna doplnková) , akurát veľmi neefektívnu - hlavne električky. - Pomohlo by zrušiť zastávky a nechať len tie najdôležitejšie a zaviesť paralelný autobus po trase Pri Kríži - Riviéra ktorý by obsluhoval aj tie zastávky kde by nestála električka.
Reply on: no.ev.di. #162107:
Do prdele mozes ist iba ty - TY sa navazas do kazdeho, TY navrhujes zmeny vsade, ale akonahle niekto nieco povie ine ako ty tak TY zacnes vykrikovat nech drzime huby.

A nie je to nas problem, ze kvoli istemu "Vtakovi" mate zatial stale abusy v PE a nie elektricky! ?
Reply on: Ámos #162098:
Je to súkromný projekt. Nikto tam nikoho nenúti ísť autom a parkovať.
Reply on: Peon #162105:
to isté však platí aj pre Ružinov, nech si stanovia kam by chceli jednu električkovú linku v intervale 4/4/4//7-8 a takisto aj v Rači a Novom meste a Karlovke alebo nech idú všetci do prdele a nech sa prestanú navážať do systému v Petržalke! L94 by sa mohla zracionalizovať, no takisto aj L84/99. Je však čas upratať tú MHD aj v iných m.č.! Petržalke je 130 000 sídlisko, Ružinov má 70 000 obyvateľov a Dúbravka cca 40 000, čiže ani spolu tieto dve m.č. nemajú toľko čo Petržalka, tak nemajú čo vyskakovať!
Reply on: Peon #162105:
toto je práve ten posraný argument za ktorý by som vraždil, že "V Dúbravke môžu o takých intervaloch iba snívať"! Nech sa Dúbravka vzdá troch električkových liniek v prospech jednej s intervalom 4/4/4//7-8 a bude mať aj ona také intervaly! Nech sa vzdá L34 a 83 a dá zelenú ich zlúčeniu s L84 a bude aj autobusová linka v intervale 4/7-8/5//12! Petržalka sa musela priamych spojení vzdať a odmenou sú linky s krátkymi intervalmi! Dúfam,že nečakáš tri električkové linky s intervalom 5-6minút v Dúbravke... ?
Reply on: Vladimír #162104:
Ale tak na 94-ke je z čoho škrtať, nie? A cez špičky by sa podľa mňa iba mierne mohlo aj na 93 a 95 - tu v Dúbravke sa nám môže o takých intervaloch iba snívať.. Ak 93 a 95 bývajú ráno príliš plné, tak nech sa len do poobedňajšej špičky zasiahne. ?
Reply on: no.ev.di. #162103:
Viem. Osobne však verím (dúfam?) v konečné víťazstvo zdravého rozumu.
Reply on: Vladimír #162101:
to by mohli pochopiť hlavne tí na magistráte a pár "odborníkov" z DPB, ktorým prekáža, že tu máme linky s hustým intervalom. Možno sa bude škrtať zas na L95 (neviem čím potom budú ľudia cestovať) a tiež na L93 a 94 ?
Reply on: no.ev.di. #162097:
Mame nahraj do mobilu tel. čísla na infocentrum DPB 02/5950 5950 a 02/5950 5555 (minimálne v noci je to prepájané na dispečing ak sa nič nezmenilo).

A číslo na dispečing je 02/5296 7751. http://www.dpb.sk/kontakt
Reply on: no.ev.di. #162100:
Nerozumiem tomu, načo je dobré ZASA meniť linkovanie v Petržalke. Osobne som sa so súčasnými linkami plne vžil a som toho názoru, že sotva možno vymyslieť lepšie. Nehovoriac o tom, že radový cestujúci nechce zmeny, ale chce stabilný systém, ktorý sa neprekopáva každých pár rokov. V Petržalke už bolo linkotvorných tajfúnov dosť. Podľa mňa si zaslúži konečne pokoj.

Môj názor.
Reply on: Ruslan #162038:
napadlo ma jedno riešenie situácie okolo nosných liniek v Petržalke a síce.
L34 : zrušiť
L50 : ... - AS - Dostojevského rad - Šafárikovo nám. (prestup na L95 k Auparku) a späť
L68 : i=4/7-8/5//12 pre preklad s L83
L78 : ... - Trnavské mýto - Karadžičova (prestup z/na L34 na zast. Krížna) - Záhradnícka - Miletičova - Jégeho a po pôvodnej trase späť do Vrakune
L83 : Ovsište - Mamateyova - Furdekova - Nám. hraničiarov a po pôvodnej trase, i=4/7-8/5//12
L84 : Prokopa Veľkého - Pražská - Predstaničné nám. - Račianske mýto - Karadžičova - AS - Landererova - most Apollo - EUBA - Šustekova - most Apollo a späť na Prokopa Veľkého + vložené spoje vo vybraných časoch na základe prieskumu vyťaženosti ❗ i=8/15/10//12, víkendy iba v úseku Šustekova - AS
L88 : ... - Nám. hraničiarov - Osuského - Technopol a späť
L93 : upravený interval v sedle na 7-8min a mierne kratší interval na L93 v čase 4:45-5:30 (7-8 / 10min) a 18:30-20:30 (5 až 7-8min)
L94 : obmedzená iba na premávku 5:30-9:00 a 13:30-19:00, príp. aj skôr 18:30
L95 : ... - Nám. hraničiarov - Farského - Nový most - Šafárikovo nám. a späť (dnes je úsek Vlastenecké nám. - Šafko a späť 9,89km, v mojom návrhu to robí dokopy 8,13km), zhustený interval počas špičky ráno na 3min, poobede na 4
L99 : počas špičky premávajú vložené spoje v úseku Ovsište - Muchovo nám., i=4/7-8/3-4//15, v úseku Farského - Antolská pôvodný interval, všetko kraťase

Som sa nudil, tak prosím neukameňujte ma ak možno, budem Vám vďačný za to. ?
Reply on: Ámos #162098:
2,5 EUR je dosť, ale koľko by to podľa teba malo stáť?
Reply on: aquila #162090:
ma to byt verejne a uz aj prezentovali cenu. 2,5 za hodinu statia. na to sa im vsetci vys.....
Neviete či dnes bude vypravený mimoriadny spoj z divadla Aréna po predstavení? Mama ide s kolegyňou, tak sa ma pýta, že či sa bude dať odtiaľ dostať nastpäť.
Dnes po 13-tej som sa viezol L99/4112 smerom z Markovej na ŽST Petržalka. Na zastávke Kopčany-sídlisko chceli vystúpiť 4 cigánky, ktoré ešte na nadjazde pred zastávkou sedeli na sedadlách a žiadna z nich nestlačila tlačítko na znamenie. Vodič videl, že zastávka je prázdna a zjavne nikto nechce vystúpiť, tak tam nezastavil. Keď to cigánky uvideli, začali na vodiča nadávať a kričať, že prečo nezastavil, prečo to urobil, určite to spravil úmyselne a ako sa teraz dostanú domov a pod... 🙂
Neviem, či ľudia nečítajú oznamy v busoch (teda nevšimol som si či 4112 má niekde vylepené oznamy), ale už sa to za tých 5 dní mohli naučiť, keď tam pravidelne vystupujú každý deň.

Potom som zo ŽST Petržalka išiel 4127 a vodič mal okrem oznamov polepených na oknách vo vnútri vozidla, nalepený oznam o zast. na "z" aj na druhých dverách. ?
Tento týždeň som zažil v L34 jednu strašne smradľavú bezdomovkyňu, ktorá smrdela horšie ako žumpa. Vodič sa ju síce pokúšal vyhodiť z vozidla, ale samozrejme madam nechcela ani za nič na svete vystúpiť, tak to vodič po chvíli vzdal a pokračoval v jazde aj s ňou. Viem pochopiť, že sa mu nechcelo volať dispečerov, prípadne políciu a zdržovať celý voz, ale jediný kto na to zase doplatil sme boli my slušní cestujúci. ?
http://www.zssk.sk/en/pass-ticket-ice-hockey-20110
Sietovy listok pocas MS v hokeji.

(NB: To je naozaj taky strasny problem, aby si ZSSK, DPB a DPMK spolu najali agenturu co im spravi stranku o preprave pocas MS v hokeji v normalnom dizajne a anglictine na urovni - vid "pass ticket"?)
Reply on: kecho #162091:
To parkovisko bude verejne, co tu riesite?
Reply on: 810zssk #162087:
Tak, tak. Presne ako pises.
Reply on: aquila #162090:
a nemá náhodou NRSR pod budovou nevyužité vlastné garáže?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement