Reply on: JeJe #160866:
Čiastočne je to pravda, ale fakt to ovplyvňuje to, kedy "černoch" zaplatí. Čo sa týka chytania bezdomovcov, v minulosti bolo spravených niekoľko záťahov na týchto superspoluobčanov v spolupráci s políciou a poviem Ti - išlo o zdravie. Ani nie kvôli ich možnej agresivite, ale ich "čistote". Revízori aj policajti pracovali v gumených chirurgických rukaviciach, ktoré boli po pár bezdomovcoch žltohnedé a bol hnus ich vôbec sťahovať z rúk. Buď nemali vôbec doklad totožnosti, alebo iba jeho neoverenú kópiu. Všetkých mala - teoreticky - polícia zobrať na zistenie totožnosti. Lenže bolo ich tak za dva - tri autobusy. A tie smrdeli ako kafiléria.
Valec
- Dialkova doprava (IC, EC, SC) komečná činnosť dopravcu
- Dialkova doprava (R, Ex) ministerstvo
- Regionalnu dopravu (Os, Zr) kraje - ale to si môžeš byť istý, že Os vlak BA-ZA by bol hneď zrušený/rozdelený lebo 4 kraje sa na tak dlhej trase nikdy nezhodnú.
Re #160864 derik: "koľko nás stojí tá BID, a.s. ktorej výsledky sú za tých 10 rokov nulové"
Však BID,a.s. (resp. s.r.o.) existuje len niečo málo cez 5 rokov. Každopádne koľko to stojí sa môžeš pýtať svojich zástupcov v meste a kraji.
"Pokiaľ bude verejná doprava trieštená na nezmyselne veľa dopravcov (hlavne tých SAD je priveľa) a každý si bude snažiť čo najrýchlejšie zbohatnúť (t.j. každému pôjde o vlastných cestujúcich a pod.), nikdy nebudú zavedené jednotné cestovné lístky."
Takže tých cca 30 dopravcov autobusovej dopravy v Londýne je vlastne úplne na škodu, čo?