Ani by som nepovedal, lebo na 156-tke väčšinou jazdí celý deň to isté vozidlo a neviem či by to pri tom intervale 51 stíhala. Okrem toho 51-tka chodí do Krasňan zmeškaná aj 10 min. Ale nehádam sa.
Tak to maju uznavat staznosti len aby splnili "kvotu"? Hlupost. Pokial viem tak su dost tolerantni. Napr. ak si pravidelne kupujes PCL a raz zabudnes a zrovna vtedy ta chytia tak ti na 99% pokutu odpustia.
Spamätaj sa! Neviem si predstaviť to komando, aj keby bolo v skafandroch. To proste nie je možné bežne riešiť. A čo by potom robili tí "akční" s bezdomovcami, keď by ich vyviezli "niekam"? Zbili by ich (zle), dohovorili by im (zbytočne), nechali ich vyvezených len tak (otrasú sa a konajú ďalej). Iná možnosť ma hneď nenapadá.
Navrhnite riešenie tohto problému v súlade s normami EU, je to dosť ťažké. Tí z EU vedia len mentorovať, ale bez skúseností. Dostal sa ku mne príspevok o holandských aktivistkách v Jarovniciach, že prečo sa tak správame k cigánom.
otázka nášho zástupcu: Koľko je v Holandsku cigánov?
odpoveď: asi 1200.
Záver kompetentného: A v Jarovniciach ich je cca 3400.
Sklapli.
A to sú len Jarovnice...
Máme sa na čo tešiť ?
Ja tiež navrhujem viac liniek (napr. 180, 43 cez pracovné dni, atď...), na ktorých by kľudne mohli premávať minibusy, ale tá 156-tka mi vyslovene bije do očí. Čo sa týka L54, ani v špičke som v nej nevidel viac ako 8-12 ľudí, čo by v pohode odviezol aj minibus. Nie som žiaden zástanca minibusov, ale príde mi to také zbytočné, keď autobus s kapacitou cca 80 ľudí odvezie za celú trasu 5 cestujúcich, v niektorých prípadoch ani toľko nie.
Myslím, že aj pre jedno aj pre druhé. Keby presunuli minibusy do Krasňan, dalo by sa ich nasadiť aj na 156. Ja navrhujem tiež 54, neviem ako je vyťažená v špičke, ale ja čo som ňou doteraz išiel cez víkend alebo v sedle, tak v nej bolo vždy max. 5 ľudí, čo je menej ako napr. na 44, čo je minibus. Kým ale nebudú minibusy prevádzkyschopné, nemá zmysel robiť takéto zmeny.
komando plne schvalujem....a mohli by bezdáka aj trochu za mestom prefackať..... žijeme v debilnej dobre, že všetci poznajú svoje práva, ale povinnosti už nie
Ak toto zazili revizori a policajti pocas jedneho ci dvoch zatahov, tak co maju povedat bezni cestujuci, ktori to zazivaju denne (a bez gumenych rukavic na rukach)?
Dnes som cestoval postupne 3 elektrickami. Az v dvoch z nich sedel v druhom vozni smrdiaci bezdak...
Navrh na riesenie: zverejnit telefonne cislo, na ktore by mohol zavolat ci uz vodic alebo ktorykolvek z cestujucich a privolat specialne pojazdne revizorske "komando" (trebars v gumenych rukaviaciach), ktore by vyviezlo bezdomovca niekam za mesto... Asi by to stalo nejake peniaze, ale cestujuci by si vydychli.
Nevie náhodou niekto prečo na L156 premávajú midibusy SOR B 9.5, keď vzhľadom na jej neuveriteľnú ,,vyťaženosť,, (0-1 cestujúci, max. 2) by tam kľudne stačil aj minibus (aj ten by bol prázdny). Je to kvôli nedostatku minibusov, alebo kvôli tomu, že nechcú naprázdno presúvať minibusy z Trnávky do Krasňan a späť?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.