Lenze pri busoch objednavaju dopravu IBA VUCky, cize tam to funguje lepsie. Keby vsetky Os objednavali kraje a ministerstvo dialkovu dopravu tak mi to nevadi.
v tomto s tebou čiastočne súhlasím. Je to krásny príklad, ako odborníci niečo navrhli a keď sa to dostalo do rúk darmožráčom, tak to upravili a impementujú to 10 rokov
a je niekde nejaký problém pri rozčlenení železničnej dopravy (napr. podobne ako fungujú základné, stredné a vysoké školy)?
Prečo nereklasifikovať vlaky a pridať novú kategóriu "prímestský vlak", ktorý by si objadnával kraj? Dobre ICčka, ECčka, Rýchliky a niektoré osobáky (BA-ZA) nech rieši štát. Niektoré sú totiž medzinárodné a niektoré idú takmer cez 6 krajov. Ale prečo má napríklad Orávku riešiť štát a nie ZSK. Prečo hypotetickú linku PK - BA má riešiť štát?
Teraz som si vyskúšal ten jedinečný super vyhľadávač spojenia a tu je jeden výsledok:
Zadanie bolo: Z Devínska Nová Ves, do Rača dnes o 7:51:
7:56 OS 2013 DNV - Bratislava žel.stud. (príchod 8:07)
8:15 MHD linka 65 zo zastávky OU železničné.
Neviete mi niekto vysvetliť ako sa dostanem za 8min zo želez. stud. k OU železničné?
Tá stránka klame v tom zmysle, že navodzuje dojem, že to už existuje. Veľa viet je totiž písaných v prítomnom čase a nie v budúcom. Napr. záložka Cestujúci sú popísané cestovné lístky ako keby už boli zavedené (jedine cena tam chýba). Napr veta: "Cestujúci môžu využívať nasledovnú štruktúru a druhy cestovných lístkov:".
Ďalej na tej stránke síce sú aspoň nejaké informácie o súčasnej BID, ale sa prelínajú s tou pripravovanou BID (ktorá, ako to vyzerá, žiaľ v BA nikdy nebude) a je v tom riadny zmätok. Ďalšia úbohosť je, keď si pozrieš Históriu projektu a zistíš, že za 10 rokov sa v podstate nič nepodarilo.
Prepáč, musím sa zasmiať na Tvojom výroku: "pripravovaný projekt". Ja to nevnímam ako projekt, ale ako jeden veľký trapas.
V tom prípade ale nech vrátia aj objednávanie celej autobusovej dopravy pod ministerstvo, inak je to paskvil. VÚC-ky sa predsa môžu dohodnúť medzi sebou a objednať spoj na hranicu kraja a z hranice kraja. O tom, ako kvalitne objednáva ministerstvo, svedčia súčasné noty na bubon od vydavateĺstva ŽSR Publishers.
Tak ono ak by sa to spravilo tak ako je to navrhnute - teda kraje by objednavali len spoje v ramci jednej VUCky tak by to aj tak bola totalna blbost. To uz radsej nech zachovaju sucasny system.
Ako preboha klame? Tvrdi snad, ze BID uz existuje? Osobne nevidim problem v existencii bid.sk, je to fajn miesto pre ziskanie informacii o planovanom projekte. Kiez by sa takto informovalo aj o inych zameroch kraju, mesta, atd.
Tak BID asi ozaj tak skoro nebude, keďže ľudia čo rozhodujú, prezentujú názor, že ministerstvo si má nechať objednávanie výkonov vo verejnom záujme v železničnej doprave ako celku.
ja s tebou súhlasím. Nieje na tej stránke nič Záujmave a nenachádzam tam aj tak pravdivé informácie niektoré . . . . . Vazne Neviem načo túto stranku ste vôbec tvorili.
Celá stránke www.bid.sk by sa mala zrušiť, propaguje niečo, čo v Bratislave neexistuje (a teda nepriamo klame) a myslím, že v dohľadnej dobe ani fungovať nebude.
Ja som vo svojom príspevku hodnotil cestujúcich, nie revízorov. Je pravda, že aj ja som bol svedkom situácie, kedy sa bratislavský revízor podľa mňa správal nekorektne a pokutovaného som v podstate ľutoval. Ako som však spomenul, profesne pôsobím v inom meste a (možno naivne) verím, že u nás je to po tejto stránke lepšie.
Určite s Tebou súhlasím, že revízor je jedným z "najimidžotvornejších" (wow, aké slovo!) prvkov dopravcu a preto dobrému dopravcovi by na jeho úrovni malo záležať.
Nie sú platení podľa počtu chytených čiernych pasažierov. Majú svoj stály plat a majú podiel na vymožených pokutách v percentách, podľa toho, či čierny pasažier zaplatí na mieste, neskôr, alebo sa to od neho vymôže súdnou cestou.