Nechce sa mi zapínať PC a hĺadať výmer ale obávam sa, že vzhĺadom na to, že bude platiť jedna jediná sadzba pre jednu kategóriu tratí, tak to pre osobnú dopravu žiadne zlacnenie nebude.
Nebola, bola pripravená náhrada v podobe autobusov SL.
Re #158863 810zssk:
1. Ale kompetencie prejdú len na tých tratiach/vlakoch, ktoré neprekračujú hranicu kraja. Teda na trati 131 to nebude ani jeden vlak.
2. Vyťaženosť najsilnejších spojov linky 155 bola vždy najviac cca 30 cestujúcich, z toho väčšina železničiarov voziacich sa zadarmo. Aj keď sa poplatok za ŽI zníži o takmer 60%, stále zostave dosť veľká položka na ostatné náklady. Ak ich niekto uhradí, tak môže linka začať jazdiť, to však v súčasnej finančnej mizérii mesta nemožno predpokladať.
Re #158864 Martin Fundárek: Ale výkony na trati 113 si objednáva a z väčšiny platí BSK.
Re #158876 810zssk: Ak sa nemýlim, tak v trase Vozovňa Krasňany - Nobelova - Vajnorská - Vozovňa Jurajov dvor (polovicu noci jedným smerom, polovicu druhým), kvôli zvozu a odvozu vodičov do ubytovne.
tiež som to videl a hneď mi napadol maskovaný Slávik som zvedavý, ako "sa" teda vo februári nakoniec rozhodnú...
Re #158842 Petto: a nie je žltá farba niečo v štýle "pozor, nerovnosť!"? aspoň vo všeobecnosti sa hrany schodov dáva žltá (aj v kombinácii s čiernou)
Re #158844 Petto: nie, nový axejet
Re #158859 810zssk: pochybujem, že to Matej zle pochopil... neviem, či to majú niekde v archíve, ak áno, pozri si to...
vyskúšaj ešte raz, ja by som sa na to veľmi rád podujal keďže som sa tu tiež naťahoval o to koľko ľudí sa ne-zmestí do klbáku a koľko do kraťasu. Veľmi by aj mňa potešilo keby sa takáto vec konala. Aspoň by som si na vlastné oči overil ako ďaleko/blízko som bol k pravde ☺
Práve včera vyšli info, že ZSSK nedostane zaplatené všetky výkony a bude sa škrtať 5 % výkonov, na niektorých tratiach sa osobná doprava zastaví úplne. Medzi kandidátmi bola spomenutá aj Záhorská Ves.
1. Preco MDPaT objednava vykony vo verejnom zaujme v primestskej doprave na 9 rokov? Nema nahodou v nejakom casovom horizonte (mensiom ako 9 rokov) dojst k presunu tychto kompetencii na VUC?
2. Myslite si, ze je nejaka sanca, ze by sa obnovila 155? Predsalen by sa v pripade viacerych dopravcov mohli dosiahnut lepsie podmienky a hlavne - ak sa nemylim tak sa ma znizit poplatok za pouzitie zeleznicnej dopravnej cesty, co bola myslim hlavna prekazka.
810zssk
1. Preco MDPaT objednava vykony vo verejnom zaujme v primestskej doprave na 9 rokov? Nema nahodou v nejakom casovom horizonte (mensiom ako 9 rokov) dojst k presunu tychto kompetencii na VUC?
2. Myslite si, ze je nejaka sanca, ze by sa obnovila 155? Predsalen by sa v pripade viacerych dopravcov mohli dosiahnut lepsie podmienky a hlavne - ak sa nemylim tak sa ma znizit poplatok za pouzitie zeleznicnej dopravnej cesty, co bola myslim hlavna prekazka.