Interval bol prevažne 15 min., až na nejaké malé diery, neskôr v noci 30 min.
Tento rok sa 15 min. v ozname nespomína.
Avšak podľa mojich info už sa na tom robí, takže bude v kritických časoch 15 min. aj tento rok.
medzi napravami je to najhorsie v Sore . SOR ich ma nejako hranate v interieri - okrem toho je medzi napravami v SORe zlta farba tusim - co je zakaz statia,co mi pride dost od veci ?
ale tak keby dokázal za 90% súčasných nákladov ešte zvýšiť kapacitu a pridať spoje, tak by to bolo super a dôkaz toho, že ZSSK v spolupráci so ŽSR sú banda zlodejských fušérov ☺
Nejaky Tomas Fabor ... poznate ho? Na Markize bol pod taktovkov "Odbornik na dopravu" a vravel nieco o tom, aby elektricka a vlaky sli na rovnakej trati, ze to bude lepsie, nebudu si konkurovat ? ?
myslel som hlavne tie sedadlá, ktoré sú na "bočnej stene"
btw. keď pôjdeš po prvý raz v buse s kočíkom, potom uvidíš, čo si zadrel "tam si môže sadnúť matka keď má kočík" ešte som nikdy nevidel v buse matku s kočíkom, ktorá by sedela a ani ja som tak nikdy nešiel vždy kočíkar stojí pri rúčke kočíka alebo na boku kočíka "v uličke" a drží ho, aby mu pri nejakom prekvapujúcom brzdení/náraze neuletel...
No na rozdiel od SORov, v CapaCity aj ked stoji uz clovek v ulicke, nie je nikdy problem prejst ulickou. Mam to vyskusane v prednej aj zadnej casti vozu. Zato v SORe je to omnoho tazsie.
Ja by som skôr predĺžil N93 až Čunova (chcelo by to síce 1 vozidlo navyše, ale prakticky by to počet vozidiel na nočných linkách nezvýšilo, nakoľko by sa využilo vozidlo s linky N91). Nechám na zvážení či by bol ten nočák označený ako N93, alebo N91.
Oba návrhy sú zaujímavé, no pri jednom aj pri druhom by bolo zrejme treba zabezpečiť prestup na N99. Pri "modrom" pre okolie Jiráskovej ul. a pri "fialovom" pre Ovsište. Otázne je, či väčšou prioritou by bolo vypustenie prestupu z N93 na N91 alebo z N91 na N99.
Rad by som sa Vas spytal na Vas nazor na moj navrh zlucenia liniek N80 a N91 do linky N91 s vypravou dvoch solo vozidiel. Vyhodou je zrusenie nutnosti prestupu N91/N93 a zaroven zabezpecuje spojenie z Petrzalky s dalsimi castami centra (ASMN, SNP).
MatejBA