vyskúšaj ešte raz, ja by som sa na to veľmi rád podujal keďže som sa tu tiež naťahoval o to koľko ľudí sa ne-zmestí do klbáku a koľko do kraťasu. Veľmi by aj mňa potešilo keby sa takáto vec konala. Aspoň by som si na vlastné oči overil ako ďaleko/blízko som bol k pravde ☺
Práve včera vyšli info, že ZSSK nedostane zaplatené všetky výkony a bude sa škrtať 5 % výkonov, na niektorých tratiach sa osobná doprava zastaví úplne. Medzi kandidátmi bola spomenutá aj Záhorská Ves.
1. Preco MDPaT objednava vykony vo verejnom zaujme v primestskej doprave na 9 rokov? Nema nahodou v nejakom casovom horizonte (mensiom ako 9 rokov) dojst k presunu tychto kompetencii na VUC?
2. Myslite si, ze je nejaka sanca, ze by sa obnovila 155? Predsalen by sa v pripade viacerych dopravcov mohli dosiahnut lepsie podmienky a hlavne - ak sa nemylim tak sa ma znizit poplatok za pouzitie zeleznicnej dopravnej cesty, co bola myslim hlavna prekazka.
Re #158839 Peon: Rozhodnúť sa 3 dni pred koncom, to je teda terno. A akým zázrakom sa práve dnes napoludnie podarilo ZSSK opraviť ten týždeň pokazený motor.
Re #158847 ivanbuto: Však som písal, že neviem aký bol v skutočnosti, keďže v tom čase som ja v oveľa kratšom intervale požíval "povzbudzujúce" nápoje. ? Každopádne, info pre cestujúcich je tento rok rovnaké ako minulý.
Splnomocnenec primatora pre NDS (alebo nieco take)... mne zatial vzdy prisiel ako rozumny clovek presadzujuci elektricku, nie hybrid, takze skor si myslim, ze si ho zle pochopil.
Prestup na N99 ma napadol, ale prave tomu som sa chcel vyhnut (preto sa ta N80 tak klukati cez Farskeho, atd.). V tom modrom variante je neobsluzena len ZST Petrzalka, Kopcany-sidlisko, Zavod Matador a Kupalisko Matador. Na ostatnych zastavkach kde by ta N80 nestala zas stoja ine nocaky (N93/95). Ak by bola nutna obsluha tej Kopcianskej tak by sa to dalo vyriesit prelozenim L93, ale tam by zas vypadlo nieco ine.
Zvazujem ze este spravim treti variant, kde by boli upravene aj ostatne linky.
+další.
To sa mám fakt tešiť? alebo je to len fakt fór?
Lebo v reále by to bolo super, len akurát že človek by si na to musel zvlášť lístok kupovať nakoľko by to bol iný dopravca.
Inak v tom odkaze čo je to video - presne tieto motoráky chodia aj v Rakúsku v oblasti Wiener Neustadt (išiel som tým do Puchberg am Schneeberg a nemožem si sťažovať). Uplne iná jazda než pseudomodernou "bagetou".
A bolo by v poho, keby ešte by popri tom mohli chodiť na Trnavu a Kúty TALENT-y. ? .
N44 prepne na N47 jedine pokiaľ je výluka na trase N72, vtedy jazdí tbus N44/N47 a autobus N72.
Podobne pokiaľ je výluka na trase N44/N47, jazdí tbus na N72.
Pokiaľ nie je výluka a jazdia oba vozy, N44 prejazduje na N47 iba pri poslednom odchode 4:25 z Hodž. do vozovne. Prejazdy sú tak ako napísal 810zssk.
Áno, je to tak, prvý je 203/8 (začína ako N72 23:35 z Hodž.), druhý je 203/9 (0:35 z Hodž.). Len drobnosť, príchody na Kolibu sú x:58.
Jazdu N47 4:25 Hodž.->Voz. Hroboňova robí 203/9 (203/8 odchádza ešte predtým ako SJ do vozovne - jeden čas sa chodilo cez Kramáre, teraz však zväčša okolo Hradu).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peon
A nebola v hre aj možnosť ako v prípade trate "Šala - Neded", teda zachovať časť spojov (alebo všetky) a nahradiť ich autobusmi Železničnej spoločnosti Slovensko? http://www.zssk.sk/sk/aktuality/na-trati-sala--neded-budu-namiesto-vlakov-zssk-jazdit-autobusy-zssk