Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: zakaznik #158827:
môžeš vysvetliť?
Reply on: kecho #158825:
tie dve sklopné sedadlá v smere jazdy sú v pohode aj celkom, tam si môže sadnúť matka keď má kočík. Ale to prvé v pozdĺžnom smere najbližšie k tým v smere jazdy je totálna blbosť, lebo ak na tých v smere jazdy dakto sedí a sadne si na to v pozdĺžnom smere, tak ten v rohu sa nevyprace a ja si tam ani nesadám lebo keby dakto sklopil to sedadlo, tak mne rovno na kolená ? v tomto je fakt SOR akoby robený na kolene ?
Reply on: no.ev.di. #158820:
sor má veľmi blbo vyriešený priestor medzi dverami 2 a 3, 1/ neviem, prečo vlastne sú dvere č. 2, keď v ich okolí nie je kde sa chytiť a ad 2/ neviem, prečo sú medzi tými dverami 2 sedadlá na schodoch a nie ako NP alebo tam nie je radšej miesto na státie... k výmyslu so sklopnými sedadlami sa radšej nebudem vyjadrovať...
Reply on: no.ev.di. #158820:
No tak to teda nie si ani trochu blizko pravde. Ten rozdiel medzi NB18 a MBCC z hladiska pohybu v ulicke je diametralny.
Reply on: JariceQ #158822:
tak či tak je to prd platné, aj tak pri prechádzaní cez uličku ak je v nej človek nastáva problém. Tých pár cm je fakt zanedbateľných, alebo sa mýlim?
Reply on: Peon #158814:
V kazdom pripade stredova ulicka v CapaCity je neporovnatelne sirsia ako v SORe NB18.
Aký "dobrý" dôvod mal DPB, aby nenakúpil žiadne kusy z týchto autobusov? http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=21633&idt=u&idg=2463&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=

Keď si zoberiem, že už pred 14 rokmi sme tu testovali NP autobus a prvý plne nízkopodlažný tu je sprevádzkovaný až v roku 2006 a potom až o tri roky 12m a najpotrebnejšie klbáky až v tomto roku, tak sme stále pozadu oproti zvyšku dopravných podnikov, ktoré sa márne snažíme dohnať, keď ešte aj kúpime kĺbové autobusy, ktoré sa rovnajú úrovni designu 18m Karosa Citybusu, ktorý už je na trhu riadne dlhý čas.
Reply on: Peon #158814:
asi tak narovnako to je, aj v jednom aj druhom ak dakto stojí v uličke je problém okolo neho prejsť. Skôr na SORke vidím ako nevýhodu v tom, že naproti štvrtým dverám tam sú nacpané sedačky, zatiaľ čo MBCC tam má priestor na státie. Keby mal hentak vyriešenú SOR 18 vlečku, tak by to bolo opäť o niečo lepšie.
Reply on: Trolleybus #158809:
Ospravedlňujem sa za preklepy. Myslel som linky N44, N47 a N72.
Reply on: Salomon #158815:
Zrejme máš štastie na napäťové výluky, bo N72 som sa tento rok navozil dosť a bus bol len 2x (raz kvôli výluke, raz ako záložák).
Reply on: Salomon #158815:
Na N72 som vzdy videl len a jedine t-bus (aj ked pocas vyluk tam nejake busy asi jazdili).
Marek1978, Mike: Diky ?
Reply on: TeBeCe #158779:
No som svedkom toho,že keď čakám na nočák,tak vidím prichádzať N44 na Hodžovo a hneď prepne na N47 a ide na Valašskú...N72 som iba raz videl t-bus ale už hodnú dobu vídam bus....
Ktoré busy majú užšie uličky? CapaCity alebo 18-metrové Sory?
Reply on: 810zssk #158811:
A ešte N21 23:20 z J.Jonáša - VW
Reply on: 810zssk #158811:
N95 o 23:29 z vozovne Pe
Btw.: Je nejaky N spoj pred 23:30 (v smere na stanicu)?
Reply on: Trolleybus #158809:
No precital som si co sa tu napisalo + cestaky a chapem to nejak takto:

Trolejbusovy nocak 1
h1:16 Koliba - h:26 Hodzko (N44)
h1:35 Hodzko - h1:56 Cilizska (N72)
h2:00 Cilizska - h2:21 Hodzko (N72)
h2:25 Hodzko - h2:35 Valasska (N47)
h2:38 Valasska - h2:48 Hodzko (N47)
h2:50 Hodzko - h2:59 Koliba (N44)

Trolejbusovy nocak 2
h1:00 Cilizska - h1:21 Hodzko (N72)
h1:25 Hodzko - h1:35 Valasska (N47)
h1:38 Valasska - h1:48 Hodzko (N47)
h1:50 Hodzko - h2:00 Koliba (N44)
h2:16 Koliba - h2:26 Hodzko (N44)
h2:35 Hodzko - h2:56 Cilizska (N72)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.