Reply on: no.ev.di. #157801:
cela 133 je zvrhlost a čisto na politickú objednávku.Najskor spravili trolejbusy v domneni ,ze budu chodit v pohode aj bez dratov. /pokus o 133 po Novy most/. Potom zistili ,ze akosi nezvladaju startovat nespocetne krat kvoli otoceniu sa na Molecke tak zadratovali aj otocku. No ludia stale frflali na prestupovanie tak vymysleli 133 od ,ktorej sa bude urcite Dlhodielcanom tazko odvykat.
Ja tiez pri skoro akejkolvek ceste prestupujem,kedze na Raciansku okrem elin nic nechodi./nepocitam L59,ktora v centre vobec nestoji a nie je na to ani urcena/ Nerobi mi to ziadne problemy. Nepoznam dalej horsi prestupny bod ako Racianske myto. Prestup z Racianskej na Sancovu cez mini ostrovceky.
Beus
Týmto teda máme všetky teórie o technických problémoch so stúpaním vyvrátené Ak máš náhodou k dispozícii rezy trate na Štefanovičovej a Predstaničnom námestí, spočítaj si sklon v tých miestach (pred križovatkou so Šancovou, tam mám pocit že je najväčší). Ja to neviem nájsť, ale nebude tam veľký rozdiel. A jazdia tam vozy so 66% adhéziou (možno o kus viac, keď vezmeme do úvahy reálne rozloženie hmotnosti), väčšinu roka bez nejakých technických problémov. Takže súprava/húsenica so 100% adhéziou (a s inými sa v BA ani rátať nedá) sa na Starý most aj v prípade zakrytej trate (ktorá je šmykľavejšia ako otvorený zvršok) musí vyškriabať "ľavou zadnou"