Reply on: Zvero #157632:
Zvyšuje sa tým zraniteľnosť električkovej dopravy. Každé (rozumné) mesto sa snaží všade tam, kde to priestorové pomery umožňujú, mať električkovú trať na samostatnom telese. Nemyslím si, že by bolo rozumné, aby sa po električkovej trati motali aj taxíky. Autobusy a trolejbusy áno, ale len v naozaj opodstatnených prípadoch. Prax však veľakrát ukazuje, že kým autistom nezabrániš niekam dostať sa fyzicky, tak tam tým svojim gumokolom vlezú (najmä u nás). Na otvorený zvršok ale (väčšinou) nevlezú. V rannej špičke sú navyše niektoré naše trate na hranici priepustnosti (hoci väčšinou je to kvôli zle nastaveným semaforom a krátkym nástupiskám zastávok, čo sa dá vyriešiť), takže by veľmi neprospelo, keby tam pribudli ešte autobusy a taxíky. Treba si uvedomiť, že auto/autobus má kratšiu brzdnú dráhu ako električka, takže električka by musela jazdiť za nimi s dosť veľkým odstupom.
david1
Najskor spravili trolejbusy v domneni ,ze budu chodit v pohode aj bez dratov. /pokus o 133 po Novy most/. Potom zistili ,ze akosi nezvladaju startovat nespocetne krat kvoli otoceniu sa na Molecke tak zadratovali aj otocku. No ludia stale frflali na prestupovanie tak vymysleli 133 od ,ktorej sa bude urcite Dlhodielcanom tazko odvykat.
Ja tiez pri skoro akejkolvek ceste prestupujem,kedze na Raciansku okrem elin nic nechodi./nepocitam L59,ktora v centre vobec nestoji a nie je na to ani urcena/ Nerobi mi to ziadne problemy. Nepoznam dalej horsi prestupny bod ako Racianske myto. Prestup z Racianskej na Sancovu cez mini ostrovceky.