Môže mi prosím niekto vysvetliť,prečo vodiči SORov 2846 (linka 83 odchod z Dúbravky 12.14) a 2841 taktiež na linke 83 majú vypnutú klimatizáciu? Autobusy boli narvaté ľuďmi a bolo v nich asi 50 stupňov,ale páni vodiči si pokojne válali gule na svojich šoférskych miestečkách a bolo im to jedno. Môžem osrať celú takúto MHD. To tam je tá klíma len na to,aby sa spomenula pred médiami či čo? Od zajtra opäť jazdím autom.. Pozdravujem spomenutých pánov vodičov...
Niekam sa mi stratil príspevok, takže skúsim ešte raz:
S časťou tvojej kritiky by sa dalo súhlasiť - ostré hrany, lacné materiály, chaotické usporiadanie interiéru.
Ale to s tými "hnusnými" zvukmi sa mi nejako nezdá. A to z dvoch dôvodov:
1) Neviem, prečo by mali motor Iveco, kĺb Hübner, diferenciál Dana vydávať v SOR-ke nejaké iné zvuky ako tie isté komponenty vo vozidle nejakej inej značky.
2) Síce som ešte bratislvskou BN 18 necestoval, ale pražskými cestujem prakticky denne, naposledy včera večer o 23:04 ? a vozidlá sa presne naopak vyznačujú tým, že v nich na rozdiel od Citelisov/-ybusov nič nevŕzga, nerezonuje, za jazdy neodpadáva. Niektorým vozidlám, keď boli úplně nové, vŕzgal kĺb (ale menej, ako Citxxxsom) ale už si to sadlo.
Že by nejaké sprisahanie voči Bratislave ? ?
Nakoľko cestujem autobusmi, kde tieto sedadlá sú pravidelne môžem povedať, že sa hojne využívajú a priznám sa aj ja si na ne rád sadnem keď ostatné sú obsadené, ale zase keď tam niekto stojí určite ho nevyháňam. Avšak sedadlá majú byť určené najmä tým imobilnejším občanom resp. dôchodcom ale čo som si všimol väčšina dôchodcov sa šplhá na "schodíkové" normálne sedadlá ako kebyže mala sedieť tam a na týchto sedadlách väčšinou sedia cestujúci s vekom od 6 do 50-60 a potom starší väčšinou idú sedieť inde (Asi by to bolo podľa nich potupné tam sedieť). A keď nastupuje kočík niekedy vstanú ľudia len z jednej strany (Tedom) a v druhej sedia takže mamička pri kočíku musí stáť avšak čo som si všimol väčšina mamičiek keď si odsadajú všetci cestujúci im povie, že stačí ak si odsadne len jedna strana, asi si na to už zvykli. ?
Tiež mi občas lezie na nervy existencia tých sklopných sedadiel. Raz som mal cestu na Dlháče s gitarou (podotýkam, že aj s batožinovým lístkom), s tým, že som chcel vystúpiť až hore na Kuklovskej. Aby som zaberal minimum miesta (autobus bol plný), postavil som sa práve do rohu toho priestoru. No asi tak na 15 sekúnd, kým sa jedna pani, zjavne nie v dôchodkovom veku, nezačala dožadovať sklopného sedadla. Bolo mi súdené prejsť do uličky a vystupovať skoro na každej zastávke, lebo tých 7 minút by niekoho zabilo, že by postál. ?
Aj ked sa tomu techickemu vykresu asi moc verit neda. Vychadzal som len z udaju ze 2-4 dvere maju 120cm. Bohuzial ak tu mierku aplikujem na prve dvere tak meisto 80cm maju an vykrese 93cm...
Obhájili by ich asi takto nejako: Autobusy značky Solaris sa v Bratislavskej premávke neosvedčili čo si mohli všimnúť aj cestujúci najmä pri požiaroch. Taktiež autobusy značky Solaris neponúkali za výhodnú cenu klimatizáciu (to, že sa kúpila len do 20 ks by už ale nespomenuli) preto sme nakúpili dlhodobo osvedčenú značku SOR. ? ?
Vcera som isiel 18m SORom xxxx a hned prve drzadlo-tyčka za klbom sa po kazdej nerovnosti vychylovalo celkom dost do strany. Napada mi otazka kedy sa zlomi prvy Sor...
Nazdar vospolok. Moja otazka sa netyka teraz asi najdiskutovanejsej temy ohladom novych klbovych busov - ale nevie niekto z vas ako pokracuje rekonstrukcia trolejbusu Skoda Sanos S 200 Tr c.6505 ?? Posledne fotky tu zverejnene boli z oktobra 2009 a za tych 8 mesiacov sa na nom uz urcite nieco porobilo. Vopred dik za akekolvek info ?
pre admina/CP:
ak by sa dalo, pls. doplniť do CP zastávku AVION-IKEA (z) smer letisko, minimálne na 61tke je určite a z Račka má jazdnú dobu 14 minút, rovnako ako Pestovateľská + na zastávke je vyvesený CP "platný od 1.7.") ?
to keď by bolo v BA novinách porovnanie interiéru Solaris vs. SOR + to, že Solaris neponúkal vyššiu cenu ako SOR, tak som zvedavý ako by sa DPB obhájil. Je mi na grc z toho, že jedna značka tu je preferovaná len vďaka mafiánskym vzťahom a jednak tomu, že je to lákadlo pre lakomých Slovenských dopravcov. ?
Capacity pre BA ma malo miesta na sedenie, to je jasne, to je ale problem DPB, urcite sa robi aj s viac miestami na sedenie. Zle riesene je ale sedenie pri motore: (a) pozdlzne umiestnene sedadla nie su nikdy dobre a pohodlne a maju len to vyhodu, ze (b) umoznuju stat viac ludom, co ale v pripade Capacity neplati, bo su tam schodiky. Riesenie zadnej casti ako ma Solaris 15 (teda predpokladam ze podobne riesene su aj 18ky, neznam) je ovela lepsie a efektivnejsie.
mne v sore vadi asi iba podklad pod sedadlami co su otocene chrbtom k vodicovi. krajne sedadlo je moc daleko od kraja a clovek sa pri zliezani akurat tak odre. sedadla v opacnom smere su v pohode.
pridam jednu prihodu zo vcera. do poslednych dveri nastupil starsi ujo s palickou. robil mu problem aj ten jeden "schod" do autobusu ale sadnut si chcel na sedadlo hned pred motorom ku ktoremu su dva schody ? ked asi po dvoch minutach zistil ze je to vysoko tak si isiel sadnut viac dopredu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
TeBeCe
http://imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=60515&idg=1470&gi=20&gn=20&gs=e&gsd=
http://www.imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=49515&idg=1316&gi=20&gn=20&gs=e&gsd=