Reply on: Mike #151526:
v prvom rade by sa malo vykonať niečo typu, že zmerala by sa kapacita autobusov naozaj na ľuďoch. Zohnať tých 186 ľudí (dobrovoľníkov) na 2h do vozovne a vyskúšať či sa ich fakt toľko vmestí do MBCC, potom vyskúšať koľko pojme SOR, Ik435 a Karosa B741. A potom ešte koľko pojmú tie hrbaté vajčiská od SOR, o ktorých DPB tvrdí, že neznamenajú zníženie prepravnej kapacity oproti klasickým 12m vozidlám. Zas irónia je, že DPB pri nasadzovaní BN10.5 (z neviem akých príčin) skrátil interval na L20 a 22, lebo "sa začali nasadzovať kapacitnejšie slabšie vozidlá" - a to prosím šlo len o výmenu vozidiel z dĺžky 12m na 10.5! Na druhej strane, L30 a 37 prišli o 12m vozidlá a začali ich obsluhovať 9.5m vajčiská a DPB sa na skrátenie intervalu z vysoka vysral! Už je bohužiaľ jasné, že sa SORiek tak skoro nezbavíme ? ibaže by sa po nejakom čase dali niekomu na prenájom niekam do ex krajín ZSSR, alebo na balkán, príp. ČR, alebo niekam na Slovensko do rôznych MHDčiek rozdať na prenájom. Myslím, že takých by sa našlo dosť.
marek
oproti druhým dverám by mali v SOR-ke vypustiť štvorsedadlo a nahradiť ho dvojsedadlom otočeným proti smeru jazdy rovnako ako na pravej strane medzi prvými a druhými dverami, potom by nasledovalo držadlo so "žehliacou doskou" a namiesto pozdĺžne umiestnených sklopných sedadiel by som v úrovni okna umiestnil držadlo s opierkami pre stojacich cestujúcich (http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=30416&gi=0&gn=1000&gs=c&gsd=&ghv=7329).