Reply on: TeBeCe #151521:
Žeby bolo vtedy moc teplo? ? Ale sranda keď si niekto - a viem že takí sú - číta toto fórum tak že prejde poctivo 98% príspevkov...
postupne ako boli verejne prezentované tendre na kĺbaky, dovolím si tvrdiť že tu prevažovali názory v štýle "hý, ten kapacity aký je drahý!! a sor aký lacný!!! radšej mal dpb nakúpiť dva krát viac sorov ako zbytočne vyhadzovať také peniaze za tých pár hyperluxusných kapacity!!!
a teraz pár príspevkov dole presný opak ?
a ináč vo "vlečke" (teda medzi 3 a 4 dverami v MBCC a 4 a 5 dverami v sore je v oboch busoch tá ulička úzka, dvaja ľudia ako ja tam vedľa seba prejdú veľmi ťažko, a to nemám ani 100 kilo.. aj tu boli spory že v MBCC je určite širšia!!! - ja o tom pochybujem (súhlasím s Igorom že poďme to zmerať ?) teda ak je v MBCC širšia oproti soru tak o 1-2 cm, čo až taký rozdiel nespraví...
TeBeCe
Špeciálne vozidlo na čistenie koľajových tratí na automobilovom podvozku so zametaním a kosením, s hydraulicky poháňaným koľajovým adaptérom pre rozchod 1000 mm, max. rýchlosť 25-40 km/hod, priemer prejazdu oblúkmi min. 18 m vpred a vzad ABS/ASR systém na každej náprave, pracovná rýchlosť 5-10 km/hod, aretácia nápravy podvozku, záťažová signalizácia pri preťažení vozidla, nadstavba poháňaná od motora podvozku. Samotné čistenie prebieha bezkontaktným umývaním a čistením koľají pod vysokým tlakom min. 1000 bar a súčasne sú voda a nečistoty odsávané späť do zásobníka. Čistiaci systém valcových kief s bočnými kruhovými kefami na ľavej a pravej strane medzi nápravami pre otvorený a uzavretý koľajový zvršok o šírke 2800 mm. Predmet zákazky nesmie byť prototypom alebo výrobkom vývojového typu.