Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
tak vcera som sa viezol SOR NB18 asi 3x, moje dojmy su velmi negativne. cely autobus posobi velmi nesurodo, interier je prilis clenity, prilis hranaty, vsetko posobi lacno, ako zbite na kolene. vozidlo vydava rozne hnusne zvuky (klb, motor, tusim aj diferencial) a posobi tazkopadne. jedina vyhodna je pomerne nizka vonkajsia hlucnost a dostatok miest na sedenie.
MB Capacity je celkom ina trieda, to vidiet a citit okamzite. zial, verzia pre BA ma malo miest na sedenie. tiez riesenie zadnej casti pri motore nie je idealne, tu sa mrha miestom.
nahodou som sa vcera viezol aj 15m Solarisom. oproti SOR to je neuveritelny rozdiel v kvalite, uplne iny svet! dostatok lahko dostupnych miest na sedenie a zaroven obrovsky priestor na kociky/voziky v strede. takto ma vyzerat moderny autobus. necudo, ze sa im tak dari v Nemecku. SOR v Nemecku nepreda z tohoto hoviadka ani jeden kus!
myslim ze vitaztvo SOR v supertendri je klinec do rakve verejnej dopravy v BA. takymto niecim ludia nikdy nebudu radi cestovat. Ikarus 435 bol a je hlucny a vysokopodlazny, ale ma friendly a jasne cleneny interier, z toho hladiska je na rozdiel od SOR skutocny autobus, nie len lowcost experiment.
včera som cestoval v 18-kovom SORe na L68 a vôbec z neho nemám dobrý pocit. priestor medzi druhými a tretími dverami je vyriešený veľmi zle. núdzové sedadla v priestore pre kočík boli použité na sedenie a ľudia nemali kde stáť! uličky vo vozidle sú dosť úzke a väčšina ľudí stála v priestore dverí, lebo sa ďalej ani nedostali. DPB by mal vyhodiť v priestore na státie tie sklopné sedadlá - ľudia ich využívajú aj vtedy, keď je vozidlo preplnené a tým znižujú kapacitu vozidla, a pritom vo vozidle iné "miesto" výhradne na státie nie je.
Pri riviere este stale pracuju na trati, zjavne sa bude menit aj opacny smer...preco neboli taki aktivni pocas tej trojdnovej vyluky? ?
Reply on: AAA #151509:
Tak ja si platim sluzbu, ktoru mi DPB neda? Preco ja mam prestupovat? Tu nejde o vyluku skrz oprav, poruch, alebo havarie... ? Preco nestartuju z hypersuper noveho centra BA Eurovea? Nekecal niekto ako to bude nove centrum BA? Tak nech idu tam..alebo trebars Incheba, tam nebudu tiez nikomu zavadzat ?
Reply on: 810zssk #151511:
Tak mne sa zda ze su semafory na Mileticke vypnute od 22:00 do 6:00. Aspon ked tade idem okolo polnoci tak uz blika len oranzova. Samozrejme okrem krizovatky Mileticova-Prievizska, kde semafory idu nepretrzite 24h, 365d v roku, ak su vypnute tak sa musel stat zazrak, lebo funguju aj pri vypadku prudu na celej ulici.
Reply on: kawaii68 #151505:
Žiaľ na pokeci nie je jediný taký....
Reply on: TeBeCe #151516:
a víťazom sa stáva... súkromný podnikateľ B. Za(á)hradník s firmou (založenou dajme tomu v 06-07/2010), ktorej predmetom činnosti je od nepamäati výroba a predaj vozidiel na čistenie 😉
mimochodom, chýba mi v zadaní, ako prebieha samotné kosenie - tiež bezkontaktne? 🙂
http://e-vestnik.sk/#EVestnik/Detail/15655
Špeciálne vozidlo na čistenie koľajových tratí na automobilovom podvozku so zametaním a kosením, s hydraulicky poháňaným koľajovým adaptérom pre rozchod 1000 mm, max. rýchlosť 25-40 km/hod, priemer prejazdu oblúkmi min. 18 m vpred a vzad ABS/ASR systém na každej náprave, pracovná rýchlosť 5-10 km/hod, aretácia nápravy podvozku, záťažová signalizácia pri preťažení vozidla, nadstavba poháňaná od motora podvozku. Samotné čistenie prebieha bezkontaktným umývaním a čistením koľají pod vysokým tlakom min. 1000 bar a súčasne sú voda a nečistoty odsávané späť do zásobníka. Čistiaci systém valcových kief s bočnými kruhovými kefami na ľavej a pravej strane medzi nápravami pre otvorený a uzavretý koľajový zvršok o šírke 2800 mm. Predmet zákazky nesmie byť prototypom alebo výrobkom vývojového typu.
Reply on: AAA #151509:
a ked od soboty zatvoria kriznu, tak bude este veselsie ?
Reply on: AAA #151509:
a to nevieš, že v BA majú "automobilové akcie", ideálne priamo na Hviezdoslaváku vždy prednosť? ?
Reply on: TeBeCe #151485:
hlavne, že všetkých 40 sorov je "plne klimatizovaných" ?
Reply on: 810zssk #151511:
...teda aj cez prazdniny je potrebny, ale nie o 6:30..
Rozlisuje sa pri case zapinania a vypinania semaforov aj to ci su prazdniny? Lebo prave (6:30) som sa vracal domov z pekarne a krizovatka Kosicka / Mileticova bola takmer prazdna a ten semafor tam akurat zbytocne zdrzoval, hoci cez sk. rok je zrejme potrebny.
Reply on: AAA #151509:
otvoria ho na tu chvilu ?
By ma zaujímalo aký hňup povolil toto, keď je zatvorený tunel: http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=8436
Reply on: S499.1023 #151507:
faktom ale je, ze ta ulicka v MB je naozaj neporovnatelne sirsia ako v SORe. Tiez nepoznam presnu sirku, ale zrejme je rozdiel velky, pretoze je to citit pri praktickom vyuzivani busu. Takze ten myslim dost velky rozdiel je nepopieratlny...aj ked zatial asi nikym z nas nezmerany 😃
Reply on: 810zssk #151497:
Mne je to jedno. Tak to necháme v rovine emócií "neporovnateľne širšia".
to sa nemože že?
Reply on: luky133 #151503:
nezmení sa ale to, že hrbatých SORiek sa najskôr zbavíme v roku 2018-2020 ale to by sa museli vozidlá u nás vyraďovať po 8-10 rokoch a nie 15-18.
Jediná vec, čo mi na NB18 prekáža je strohosť interiéru, moc hranaté, zatiaľ čo Tedomy a Solarisy sú o dosť krajšie vyhotovené. SOR je taká suchotina, aj keď je to citeľný krok vpred oproti Ik435 a Karosám B741. Je zaujímavé napr.,že prechod medzi NP časťou a vyvýšeniu časťou riešil SOR na karosérií šikmou časťou okenného rámu a na NB nemohol tie dva schody na ľavom boku na lištách vyriešiť šikmou časťou ? Na prenajatých Mercedesoch je to dobre vidno ako to má vyzerať.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.