Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ufo #150903:
cestujúci keďže museli platiť, tak si to kakaovníčkovia nedovolili, ale za to znečisťovanie okolia stanice je tam problémom. Trať 175 už kakaovníci sanujú, zvlášť pri Rimavskej Sobote. Na stránke SME napísal o tom aj článok ako si tú trať pešo prešiel už po zastavení vlakovej dopravy. Musím priznať, že keď som si tú trať prešiel na Google Earth a vyznačil si ju celú čiarou, tak niet divu, že taká húsenica sa prestala používať, keď sa to kľukatilo jedna radosť a posledné zastávky pred RS sú kdesi v humne takmer 1km od konca dediny. Som názoru, že niektoré trate mali svoje miesto a čas, a možno ešte ich čas príde ale ak sa bude niečo obnovovať a budú sa robiť takéto okľuky, tak nie je šanca aby to po obnove prežilo ?
Reply on: Emo #150901:
Čo sa týka tej trate na Rovne - koľkokrát sa mám opakovať že tá trať bola využíévaná že v špičkč prac. dní tam jazdil motor s 2 prívešákmi čo tam bolo tpoľko cestujúcich. A cez víkend tiež jazdil motor s prívešákom-. orečo asi? ASby to jazdilo poloprázdne? Nie, lebo tobolo preplnené ľuďmi.
Reply on: Mike #150831:
Motory 810 sa tam striedali všetky novozámocké, k nejakému rozoberaniu nedochádzalo. Akurát sa tam kradla nafta v Záhorskej, odkedy fíra nocuje na motore, už k tomu nedocháza. Ale SBS tam nie je žiadna.

Tá trať sa cestujúcicmi nijako nelíši od iných tratí na Slovensku.
Reply on: Emo #150901:
my sme len šotouši, ktorí vidia iba cestujúcich a nedbáme na to, že dopravca sa snaží všemožne šetriť... Mimochodom keď sme pri tých lokálnych tratiach tak trať 192 je bez Os vlakov, ostali iba Mn, a ľudia sa po danej trase môžu z Trebišova dostať smerom na Vranov n. Topľou iba SAD pričom posledný autobus ide o 18:30 a potom NIČ! Tu nejde o to, že dakto kto chce vlak je šotouš, ale o to, že VÚC a štát nemajú záujem podporovať VHD. Čo sa týka danej trate 192, tak autobusy jazdia iba krátke, plné a nepostačujú. Napriek tomu VÚC a ani železnice neuvažujú nad rozšírením premávky spojov a železnice detto. Tak nech mi niekto povie o čom je doprava, ktorá končí o 18:30?!
Reply on: S499.1023 #150883:
"To isté platí o prevádzkovaní osobnej dopravy na trati Nemšová (Trenčianska Teplá, Trenčín) - Lednické Rovne.
Šotouši často nevidia náklady na prevádzku, riadiac sa zásadou "vlak proste je"."

Ale ak by sa na tej trati našlo dosť cestujúcich, tak by bola aj rentabilná prevádzka.
Reply on: Viliam22 #150876:
"je spôsobilý, aby bol samofinancovaný." ? kde som to už len počul? žeby pri 901tke, o ktorej DPB hrdinsky mlčí, ako sa dokáže "samofinancovať"? ?
Reply on: S499.1023 #150898:
Máš dosť skreslené informácie. Inak, ty možno nehovoríš, ale vieš jak sa hovorí, koľko ľudí - toľko chutí ?
Reply on: Solider #150896:
Prechovávaš trvalý pobyt? Čo hovoríš, urážaš nás ? ? To je v akom jazyku.
Ja mám k Prahe vzťah dobrý, však som sa sem presťahoval dobrovoľne a nie v rámci sťahovania rodičov za prácou. Ale aj tak nehovorím "v Prahe máME 14 tratí"...
Reply on: no.ev.di. #150889:
Mimochodom, na trati Trenčianska Teplá - Nemšová (- Horné Srnie - Vlárský Průsmyk) vlaky stále jazdia.
Reply on: S499.1023 #150894:
Problémom je, že on však z nej naozaj pochádza. Len potom už vyrastal v Prešove ? a inak, nehanbím, len už dlhšiu dobu žijem tuto, prechovávam tuná trvalý pobyt, tak hovorím my ? to jak keby si mi ty chcel povedať, že ku Prahe nemáš žiadny vzťah ?
Reply on: no.ev.di. #150889:
Skús sa najprv porozprávať doma s rodičmi o ekonomike osobnej železničnej dopravy, zostave GVD, financovaní osobnej dopravy a podobných veciach predtým, než začneš rozvíjať svoje šotofantázie.
Reply on: Solider #150887:
VY v meste nemáte žiadne električkové trate. Iba nejaké trolejbusové. Či sa hanbíš za svoje mesto ako Peter Nagy "pochádzam z malej dedinky neďaleko Košíc" ? ?
Reply on: pato922 #150882:
Zaujímavé. Nikdy som si netrúfal odhadnúť, že tých turistov bude toľko, aby cena z utŕženého cestovného dokázala pokryť prevádzkové náklady. To by museli v tej električke zadarmo rozdávať peniaze ?
Reply on: Trolleybus #150888:
Dieťatko, električky jazdia aj na Sibíri. ?
Reply on: pato922 #150882:
Ekonóm evidentne nie si.
Reply on: Solider #150887:
nejde o ukazovanie tratí ale odviezť človeka v historickom vozidle ?
Reply on: S499.1023 #150883:
Za predpokladu, že vlak jazdil využívaný (tak ako písal), nemalo zmysel tie vlaky na treti Trenč. Teplá - Nemšová rušiť. Jazdili tam 810/811 a náklady na prevádzku 810/811 sú po celom Slovensku rovnaké, takže ak boli tie vlaky vyťažené tak sa dala slušná časť nákladov vykryť z prímov z cestovného. Mohli by železnice niektoré vlakové spojenia obnovovať aspoň skúšobne na dobu 4-6 mesiacov a zistiť vyťaženosť, lebo zaviesť niečo pre skúmanie vyťaženosti a nechať to rok jazdiť bez cestujúcich je somarina. V tomto by nebola od veci väčšia flexibilita dopravcov robiť zásahy v CP aj behom roka. Nehovorím o veľkých zmenách, že prekopať celý GVD, ale napr. zavedenie spojov tam kde sa to pýta a autobusy nestačia.
Reply on: Solider #150887:
Tak sa odsťahuj na Sibír kde nejazdí žiadna električka a je po probléme.
Reply on: Trolleybus #150886:
Máme sa ti všetci skladať na to, aby si sa ty so svojimi kamarátmi mohol voziť na starých električkách? Nemyslím si, že toto je správna cesta. Turistom by som radšej žiadne električky neukazoval, s tými troma traťami, čo máme tuto v meste...
Reply on: Solider #150885:
Vidno že si to celé neppochopil, spy ďalej.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.