Reply on: Arkuslogaritmus #145534:
máme stále na výber :1) Vysokopodlažný autobus = výstup po dvoch schodoch (z čoho aj len jeden schod je vyšší ako schod, na ktorom je sedadlo v NP vozidle) a sedadlo bez výstupu + problémy pre telesne postihnutých sa vôbec do autobusu dostať
2) Nízkopodlažný autobus = výstup po jednom schodíku k sedadlu + bezproblémový nástup pre telesne postihnutých
Teraz mi povedz svoj názor, ktorý variant je pre teba lepší.
Neprekážajú mi zas tak veľmi 14TrM a 15TrM-ky, keby to ale neboli najnovšie trolejbusy, ktoré máme u nás. Keby sa podarilo mať dostatok NP trolejbusov, kĺbových ako aj krátkych na garantované NP spoje, tak ani nepípnem. Viem, že k ideálnemu stavu keď všetky autobusy a trolejbusy máme ďaleko (o električkách ani nehovorím, bude vôbec úspech ak nejaké prídu po dostavaní trate do Petržalky), ale NP vozidlá existujú aspoň 15 rokov (nechcem streliť väčšie číslo), čo je čas za ktorý sme už mohli vypisovať druhý tender na NP vozidlá. Kľudne by sme mohli mať aj viac 15m vozidiel, určite by sa uživili (napr. na L50,80 (za predpokladu natiahnutia intervalu) 87,133 (pri intervale 12min), ale táto kategória na dlhší čas u nás skončila asi Solarismi na CNG pohon, ktorý nebol pri týchto vozidlách overený a samozrejme DPB na vine nie je ani pri najmenšom ale len a len výrobca ?
gagarintomik
Buď #1642 alebo #1643, neviem presne.
Autobus je z roku 1990, vyradený asi v roku 2001.
Náter: Bol bielej farby, šedý pás naspodu, jeden belasý a dva červené vstrede. Nápis Karosa na ňom nebol, iba IKARUS.
Poprípade ak máte informácie o druhom Bratislavskom Karosa-IK366, alebo o našom IK396, či TAMe 331 A 119 budem vďačný!
Viem len, že tá 396ka bola predaná zájazdom a má biely náter so šedým pásom naspodu, špz BA-086HB
Každá informácia pomôže, ďakujem! ?