VERBÁLNY KONFLIKT NA LINKE 44
Dnes, Sprinter 1900, odchod z Jaskového radu 12:10 h. Ľudia pri vystupovaní vodiča zdravili, on vždy odzdravil. Pred novou zastávkou "Júlová"sa pani v predstihu v poloprázdnom vozidle zreteľne postavila k prvým (jediným) dverám, ale nezazvonila. Nezastavil jej. Na jej slušnú otázku, či tam nestojí, slušne odpovedal: "Predstavte si, nestojí. Treba zazvoniť. Všetky zastávky sú na znamenie."
Na Kolibe zrazu starší cestujúci začal vodičovi hovoriť, že sa má ísť liečiť a vyjadril počudovanie, že ho ešte z DPB nevyrazili - že toto nebolo prvýkrát a že už minule sa sťažoval na dispečingu. Za to, že vodič v prvej sekunde neotvoril na Kolibe dvere, začal provokovať, že mu rozbije kabínu (či čo) ak neotvorí...
Dvere ihneď otvoril, ale cestujuci nechcel vystúpiť a vrieskali po sebe na celé obratisko. Vodič, reprezentant dopravcu, starého častoval najškaredšími nadávkami (starý provokoval použitím viac-menej slušných slov).
Starý odišiel, 12:30 h tá pani nastúpila, niečo sa vodiča normálnym tónom pýtala alebo mu hovorila na čo on reagoval krikom! Snáď jej potom na Júlovej zastavil...
Ako často robia vodiči psychotesty? Majú aj nejaké školenie na zvládanie konfliktov?
Keď som neskôr išiel späť, z jeho jazdy vyplinulo, že podľa neho sú VŠETKY zastávky na linke 44 na znamenie, teda aj pred Siemensom treba radšej zvoniť a vonku pre istotu aj tam mávať (aj keď to sa oficiálne nemusí ani na zastávkach na znamenie)...
Dožvie, ako by dopadla prípadná sťažnosť tej cestujúcej. Z palubáku by sa totiž preukázateľne zistilo, že pred zastávkou "Júlová" nezazvonila. Nuž tak málo stačí ku konfliktu, kde (podľa môjho názoru) KAŽDÁ STRANA MÁ SVOJ PODIEL VINY!
PS 1: Majú vôbec niektoré minibusy vnútorný displej s ukazovaním zastávok a akustické hlásenie? Lebo 1900 nič také nemá.
PS 2: Zastávka "Na Revíne" má označník aj v smere na Kolibu? Lebo nevšimol som si.
Dnes, Sprinter 1900, odchod z Jaskového radu 12:10 h. Ľudia pri vystupovaní vodiča zdravili, on vždy odzdravil. Pred novou zastávkou "Júlová"sa pani v predstihu v poloprázdnom vozidle zreteľne postavila k prvým (jediným) dverám, ale nezazvonila. Nezastavil jej. Na jej slušnú otázku, či tam nestojí, slušne odpovedal: "Predstavte si, nestojí. Treba zazvoniť. Všetky zastávky sú na znamenie."
Na Kolibe zrazu starší cestujúci začal vodičovi hovoriť, že sa má ísť liečiť a vyjadril počudovanie, že ho ešte z DPB nevyrazili - že toto nebolo prvýkrát a že už minule sa sťažoval na dispečingu. Za to, že vodič v prvej sekunde neotvoril na Kolibe dvere, začal provokovať, že mu rozbije kabínu (či čo) ak neotvorí...
Dvere ihneď otvoril, ale cestujuci nechcel vystúpiť a vrieskali po sebe na celé obratisko. Vodič, reprezentant dopravcu, starého častoval najškaredšími nadávkami (starý provokoval použitím viac-menej slušných slov).
Starý odišiel, 12:30 h tá pani nastúpila, niečo sa vodiča normálnym tónom pýtala alebo mu hovorila na čo on reagoval krikom! Snáď jej potom na Júlovej zastavil...
Ako často robia vodiči psychotesty? Majú aj nejaké školenie na zvládanie konfliktov?
Keď som neskôr išiel späť, z jeho jazdy vyplinulo, že podľa neho sú VŠETKY zastávky na linke 44 na znamenie, teda aj pred Siemensom treba radšej zvoniť a vonku pre istotu aj tam mávať (aj keď to sa oficiálne nemusí ani na zastávkach na znamenie)...
Dožvie, ako by dopadla prípadná sťažnosť tej cestujúcej. Z palubáku by sa totiž preukázateľne zistilo, že pred zastávkou "Júlová" nezazvonila. Nuž tak málo stačí ku konfliktu, kde (podľa môjho názoru) KAŽDÁ STRANA MÁ SVOJ PODIEL VINY!
PS 1: Majú vôbec niektoré minibusy vnútorný displej s ukazovaním zastávok a akustické hlásenie? Lebo 1900 nič také nemá.
PS 2: Zastávka "Na Revíne" má označník aj v smere na Kolibu? Lebo nevšimol som si.
kecho
Re #145469 Mike & Re #145451: "L50 - sa už približuje doprave na EU úrovni" akurát tak preto, že DPB už nemá kĺbové busy, ktoré by tam nasadil. keď budú, int. sa natiahne, neboj sa...
myslím si, že ešte pred logom by sme mohli začať predajom Recaru, keďže "DPB sa chce koncentrovať iba na dopravu", môžeme pokračovať 901 Wolfs, neskôr 901 Hainb, ktorá "sa má zaplatiť z cestovného" o čom veľmi pochybujem a nikto z DPB doteraz nezverejnil, aké sú náklady a výnosy na túto linku
no a potom už klasiky typu rekonštrukcia kĺbových karos za cca 6,5 mil Sk/kus, lebo "po reko sú to úplne nové vozy", to, že sa do 3-4 rokov zlomia už nevadí, nákup BN 9,5 namiesto NP kĺbových Tbusov, zbabraný tender "odďaľovaný pre mimoriadne kvalitnú prípravu", tender "sor na mieru do 11 m" tender "na mieru s kapacitou 186", nákup 12m bez tendra, tender na leasing 12m pôvodne za 170 mil., cena bola tuším prekročená o cca 20%, no neskôr sa "našli peniaze" na 400... nákup mini/mikrobusov tuším bez tendra, záhadne "výhodná" kúpa toho vozu na odťahovanie, no a ešte nevyčíslené náklady na zbytočnú zmenu loga pričom kruh má strany 4:3 ?... uniformy, "kde vodiči cez vianoce pribrali" si už tuším spomenul... a ešte vyhodenie Xtis € na nálepky "kompletne vydezinfikované vozidlo"... a zmena prestupného 10 min na neprestupný 15... to len tak v skratke o kvalite činnosti BZ
Re #145477 MatejBA: a za ani jeden DPB nemusel platiť ? keďže jeden bol od ikei a druhý tam zadarmo z BB - tomu sa hovorí manažér, ešte tak 200-300 rokov a budeme mať kompletne "obnovený" park kĺbov ?
Re #145518 ivanbuto: keď vidím spojenie "stavba + IPR Slovakia", tak mi to vždy evokuje posunutie termínu dokončenia (v lepšom prípade) o 2-3 roky ? nemajú náhodou títo "budovatelia" Hodžovho nám. stavať aj na Račku tam na rohu s Mýtnou a Radlinského? resp. nemali to už mať hotové? ?