Reply on: eha #145451:
aké čistenie vozidiel? To v auguste, septembri a októbri. Keby si si tak upratoval doma, tak máš rovnaký bordel doma stále. Nové vozidlá = myslíš, tie krabice SOR, prenajaté Tedomy, Citelisy 12M ku ktorým sme došli len náhodou a 2ks Capacity? Modernizácia zastávok = stále tie isté výkladné skrine od JCD pre 10-20 ľudí a zvyšných 20-40 stojí na daždi a vetre + pozri si stav zastávky Šafárikovo námestie (úplný grc, ľudia čo stoja na električku sa nemajú kde skryť), Floriánske námestie+Račianske mýto+Odborárske nám.+Legionárska, Poštová (smer Kollárovo nám.) = žiadne prístrešky ? dostupnosť doteraz neobsluhovaných miest : myslíš hlavne asi linky 35,36,135 a 139,že? Inak by si takúto volovinu nepovedal. L156 končí na konci Peknej cesty, nezachádza do novej obytnej štvrte a L44 premávala skôr než sa pán B.Z. zneužívať DPB pre svoje osobné účely ☠ ešte tu máme aj L180. Mimo toto všetko, čo spravil? Za neho sa vozový park dostáva do väčších a väčších sračiek, lebo podstatné kategórie vozidiel sa neobnovujú vôbec - eletkričky = NIČ, trolejbusy = NIČ (dokonca ani pre Dlhé diely nevedel ten chruňo objednať trolejbusy!) a autobusy akurát tak šmejdové/low-cost SORky, prenajaté Tedomy a "z neba spadnutých" 35ks Citelisov (keby dotyční dopravcovia, ktorí tieto Citelisy kupovali dostali licencie, tak nemáme žiadne Citelisy, ale sprostému - Záhradníkovi - štastie praje). Kĺbové autobusy nedošli do BA žiadne nové a pravdupovediac, na SOR NB 18 CITY sa 2x neteším. Keď už by si sa chcel oháňať Meďákmi tak je to blbosť, predražené riešenie stavu vozového parku.
Andy
http://grove.ufl.edu/~ebola/photo_Cuban_public_transportation.jpg