Neviem, s čím boli konkrétne problémy, odkopíroval som to z nejakého modrogumného časpoisu. Len viem, že rakúski železničiari na to nadávajú ako 2Xt3SUCS na pákové vozy a najradšej by to odpredali Maďarom, zatiaľ čo vedenie veselo nakupuje ďalšie.
Na margo iného produktu od Bombardieru mi pri prieskume medzi vlastníkmi povedal Holanďan "Das ist eine Scheißdrecklok".
ďalej, napr. keď som medzi 1. a 2. dverami a chcem sa pozrieť dozadu či nejde za nami autobus na ktorý by som prestúpil, tak vidím akurát tak vyvýšenú časť autobusu ? takže fakt tento inovatívny prvok hrb a schodisko v autobuse si môžu Lichavskí experti strčiť vieš kam... Keď nechodíš na prestupy a ide o dopravu v malom meste, kde ľudia cestujú do/cca 10min, tak sa to nejak vydrží, navyše pochybujem, že tam majú prestupnú tarifu a také návaly ľudí ako v BA. Vlastne aj keď bol v Prievidzi tak SOR 10.5 BN na L50 alebo 51, bol pri pár stojacich ľuďoch plný a vystupovalo sa z vozidla fakt na figu, hlavne keď som si sadol v prednej časti vozidla a cez predné dvere sa len nastupuje keďže tam už je nachystaná rada ľudí čo si kupujú lístok.
čo je zlé? Napr. to, že pokiaľ neboli SORky na L99 to bola jediná linka, ktorá mi nemeškala, ak tak sa mi stalo pri jednom z 30 spojov, že meškal. Teraz mešká všetko. Dva týždne čo jazdím o 12 od Terna, tak ani v čase sedla, kedy chodí menej ľudí nevie ten bus prísť načas a to ide z Ovsišťa a už pri Terne má meškanie 4 minúty... ?
NETREP! Dosli 2 nove klbove autobusy ? A inak povedz JEDEN rozumny dovod, preco je SOR zly! (tvoj subjektivny nazor na ten hrb ci to, ze je low-cost sa neberie ako rozumny dovod). Nahodou rada NB je celkom slusna, BN tiez neni zla vo verzii 9.5 a 10.5 (da sa prezit, ale ta 13.5 je naozaj skareda)
Tak to samozrejme. Trebárs tuná kolega 2xT3SUCS7825/26 by mal aj tak problémy, že sa nemá ako dostať z domu a domov, keďže v uniforme by ho ľudia napadli a popľuvali ? .
aké čistenie vozidiel? To v auguste, septembri a októbri. Keby si si tak upratoval doma, tak máš rovnaký bordel doma stále. Nové vozidlá = myslíš, tie krabice SOR, prenajaté Tedomy, Citelisy 12M ku ktorým sme došli len náhodou a 2ks Capacity? Modernizácia zastávok = stále tie isté výkladné skrine od JCD pre 10-20 ľudí a zvyšných 20-40 stojí na daždi a vetre + pozri si stav zastávky Šafárikovo námestie (úplný grc, ľudia čo stoja na električku sa nemajú kde skryť), Floriánske námestie+Račianske mýto+Odborárske nám.+Legionárska, Poštová (smer Kollárovo nám.) = žiadne prístrešky ? dostupnosť doteraz neobsluhovaných miest : myslíš hlavne asi linky 35,36,135 a 139,že? Inak by si takúto volovinu nepovedal. L156 končí na konci Peknej cesty, nezachádza do novej obytnej štvrte a L44 premávala skôr než sa pán B.Z. zneužívať DPB pre svoje osobné účely ☠ ešte tu máme aj L180. Mimo toto všetko, čo spravil? Za neho sa vozový park dostáva do väčších a väčších sračiek, lebo podstatné kategórie vozidiel sa neobnovujú vôbec - eletkričky = NIČ, trolejbusy = NIČ (dokonca ani pre Dlhé diely nevedel ten chruňo objednať trolejbusy!) a autobusy akurát tak šmejdové/low-cost SORky, prenajaté Tedomy a "z neba spadnutých" 35ks Citelisov (keby dotyční dopravcovia, ktorí tieto Citelisy kupovali dostali licencie, tak nemáme žiadne Citelisy, ale sprostému - Záhradníkovi - štastie praje). Kĺbové autobusy nedošli do BA žiadne nové a pravdupovediac, na SOR NB 18 CITY sa 2x neteším. Keď už by si sa chcel oháňať Meďákmi tak je to blbosť, predražené riešenie stavu vozového parku.
Myslím, že oprávnené výhrady sú aj na nejaký ohyzdný materiál nohavíc.
Neviem to objektívne posúdiť. Mám dva druhy firemných tričiek, jedny staršie 65% bavlna a 35% polyester a teraz sme kúpili 100% bavlna ale ja som nikdy ani v najhorúcejšom lete nemal problém ani s tými 65/35 a nyvyše sa neporovnateľne lepšie udrživajú.
Ale nohavice by asi mali byť 100% bavlna.
Citujem :
Als besonders anfällig hat sich bei den "Talent" Zügen das Bremssystem herausgestellt.
A k bodu 3: Der damals noch zuständige Staatssekretär Eduard Mainoni stellte in einem Interview mit der Kronenzeitung fest: "Es ist doch völlig unverständlich, dass trotz der Probleme immer wieder Neubestellungen durchgeführt werden."
Nové logo.. bolo treba?;
namiesto zníženia zvýšenie počtu typov autobusov;
zákaz "blogovať" zamestnancom DPB a. s. na imhd a zrušenie prístupu na imhd na DPB, a. s. (aj keď toto bolo čiastočne obnovené)
Zasa do plusov by som dal ešte
- uniformy - viem že sú výhrady vodičov ale tie budú vždy.. oprávnené výhrady sú iba na veľkosti "vodiči cez vianoce pribrali :-D" - aj keď ktovie čo by povedal p. Kavecký na to že v jednom "balíku" dostane vodič polokošeľu XL a nohavice M, alebo naopak...
- relatívne stabilizovanie stavu vodičov abus a postupne aj tbus., aj keď toto môže byť skôr zásluha krízy, ťažko povedať koľko % je zásluha vedenia a koľko % kríza..
- a ešte možno navýšenie vozokm, aj keď väčšina pre DD, ale na druhej strane L50 - sa už približuje doprave na EU úrovni, 65+67 je nárast km aj výpravy a tušim aj 96+196 je už za tohto vedenia...
Zoberem to z pohľadu Karlovej Vsi:
1. Všetky vozidlá okrem 25Tr boli obnovené. (Tento rok sa bohužiaľ nebude kupovať predvolebná 25Tr lebo na ňu neschválili peniaze ? ? )
2. V Karlovej Vsi bolo rekonštruovaných niekoľko zastávok. Napr. Matejkova, Molecova - pre električky, Molecova - pre autobusy atď ?
3. Napr. čiastočne nezmyselné i zmyselné linky 135 či 36. Linka 132 ževraj neprešla. ?
4. Tak to hromadné čistenie nedopadlo dobre, ale napr. vozidlá vypravované na DD boli vždy umyté pokiaľ nemrzlo.
V Karlovej Vsi išlo všetko. Keď to zoberiem z pohľadu Bratislavy tak mi ostávajú len tie ako-tak nové vozidlá a nejaká zastáva s creteprintom. ? ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Andy
http://grove.ufl.edu/~ebola/photo_Cuban_public_transportation.jpg