Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: no.ev.di. #145479:
Hej, hej, to je určite SOR-kami ? .
Re #145480 dv.or.ny.ag.a.: Zatiaľ čo keď sa pozrieš cez Citelis, tak uvidš čo? No čo, Jasánek?
Reakcia na: no.ev.di. #145479:
Daváš meškanie za vinu modelu autobusu? ? ? ? Chlapče, chlapče, daj sa liečiť... 🙂
Reakcia na: ufo #145481:
Neviem, s čím boli konkrétne problémy, odkopíroval som to z nejakého modrogumného časpoisu. Len viem, že rakúski železničiari na to nadávajú ako 2Xt3SUCS na pákové vozy a najradšej by to odpredali Maďarom, zatiaľ čo vedenie veselo nakupuje ďalšie.
Na margo iného produktu od Bombardieru mi pri prieskume medzi vlastníkmi povedal Holanďan "Das ist eine Scheißdrecklok".
Reakcia na: S499.1023 #145471:
Boli problémy s Mg brzdou, pokiaľ viem - nie je to už vyriešené?
Reakcia na: MatejBA #145477:
ďalej, napr. keď som medzi 1. a 2. dverami a chcem sa pozrieť dozadu či nejde za nami autobus na ktorý by som prestúpil, tak vidím akurát tak vyvýšenú časť autobusu ? takže fakt tento inovatívny prvok hrb a schodisko v autobuse si môžu Lichavskí experti strčiť vieš kam... Keď nechodíš na prestupy a ide o dopravu v malom meste, kde ľudia cestujú do/cca 10min, tak sa to nejak vydrží, navyše pochybujem, že tam majú prestupnú tarifu a také návaly ľudí ako v BA. Vlastne aj keď bol v Prievidzi tak SOR 10.5 BN na L50 alebo 51, bol pri pár stojacich ľuďoch plný a vystupovalo sa z vozidla fakt na figu, hlavne keď som si sadol v prednej časti vozidla a cez predné dvere sa len nastupuje keďže tam už je nachystaná rada ľudí čo si kupujú lístok.
Reakcia na: MatejBA #145477:
čo je zlé? Napr. to, že pokiaľ neboli SORky na L99 to bola jediná linka, ktorá mi nemeškala, ak tak sa mi stalo pri jednom z 30 spojov, že meškal. Teraz mešká všetko. Dva týždne čo jazdím o 12 od Terna, tak ani v čase sedla, kedy chodí menej ľudí nevie ten bus prísť načas a to ide z Ovsišťa a už pri Terne má meškanie 4 minúty... ?
Reakcia na: MatejBA #145477:
2 klbove + tie mercedesy z nemecka (zapozicane)
Reakcia na: no.ev.di. #145475:
NETREP! Dosli 2 nove klbove autobusy ? A inak povedz JEDEN rozumny dovod, preco je SOR zly! (tvoj subjektivny nazor na ten hrb ci to, ze je low-cost sa neberie ako rozumny dovod). Nahodou rada NB je celkom slusna, BN tiez neni zla vo verzii 9.5 a 10.5 (da sa prezit, ale ta 13.5 je naozaj skareda)
Reakcia na: Mike #145473:
Tak to samozrejme. Trebárs tuná kolega 2xT3SUCS7825/26 by mal aj tak problémy, že sa nemá ako dostať z domu a domov, keďže v uniforme by ho ľudia napadli a popľuvali ? .
Reakcia na: eha #145451:
aké čistenie vozidiel? To v auguste, septembri a októbri. Keby si si tak upratoval doma, tak máš rovnaký bordel doma stále. Nové vozidlá = myslíš, tie krabice SOR, prenajaté Tedomy, Citelisy 12M ku ktorým sme došli len náhodou a 2ks Capacity? Modernizácia zastávok = stále tie isté výkladné skrine od JCD pre 10-20 ľudí a zvyšných 20-40 stojí na daždi a vetre + pozri si stav zastávky Šafárikovo námestie (úplný grc, ľudia čo stoja na električku sa nemajú kde skryť), Floriánske námestie+Račianske mýto+Odborárske nám.+Legionárska, Poštová (smer Kollárovo nám.) = žiadne prístrešky ? dostupnosť doteraz neobsluhovaných miest : myslíš hlavne asi linky 35,36,135 a 139,že? Inak by si takúto volovinu nepovedal. L156 končí na konci Peknej cesty, nezachádza do novej obytnej štvrte a L44 premávala skôr než sa pán B.Z. zneužívať DPB pre svoje osobné účely ☠ ešte tu máme aj L180. Mimo toto všetko, čo spravil? Za neho sa vozový park dostáva do väčších a väčších sračiek, lebo podstatné kategórie vozidiel sa neobnovujú vôbec - eletkričky = NIČ, trolejbusy = NIČ (dokonca ani pre Dlhé diely nevedel ten chruňo objednať trolejbusy!) a autobusy akurát tak šmejdové/low-cost SORky, prenajaté Tedomy a "z neba spadnutých" 35ks Citelisov (keby dotyční dopravcovia, ktorí tieto Citelisy kupovali dostali licencie, tak nemáme žiadne Citelisy, ale sprostému - Záhradníkovi - štastie praje). Kĺbové autobusy nedošli do BA žiadne nové a pravdupovediac, na SOR NB 18 CITY sa 2x neteším. Keď už by si sa chcel oháňať Meďákmi tak je to blbosť, predražené riešenie stavu vozového parku.
Reakcia na: Emo #145465:
ani sa nedivím, zo Záhradníka by došlo zle každému, aj takej pipke ako je Šindlerová, teda po novom pani "umelkyňa" Schindlerová. ?
Reakcia na: S499.1023 #145472:
Môže byť.. ale verím že aj keby nohavice boli 100% bavlna tak sa nájdu vodiči čo budú na ňu akože alergickí a budú nadávať...
Reakcia na: Mike #145469:
Myslím, že oprávnené výhrady sú aj na nejaký ohyzdný materiál nohavíc.
Neviem to objektívne posúdiť. Mám dva druhy firemných tričiek, jedny staršie 65% bavlna a 35% polyester a teraz sme kúpili 100% bavlna ale ja som nikdy ani v najhorúcejšom lete nemal problém ani s tými 65/35 a nyvyše sa neporovnateľne lepšie udrživajú.
Ale nohavice by asi mali byť 100% bavlna.
Reakcia na: ufo #145458:
Citujem 🙂 :
Als besonders anfällig hat sich bei den "Talent" Zügen das Bremssystem herausgestellt.

A k bodu 3: Der damals noch zuständige Staatssekretär Eduard Mainoni stellte in einem Interview mit der Kronenzeitung fest: "Es ist doch völlig unverständlich, dass trotz der Probleme immer wieder Neubestellungen durchgeführt werden."
Reakcia na: Mike #145469:
Jaj a ešte mínus že socializmus v autobusáckych dielňach pokračuje aj 21 rokov po nežnej revolúcií.. ? a teda tam nespravili poriadok
Reakcia na: Emo #145464:
Nové logo.. bolo treba?;
namiesto zníženia zvýšenie počtu typov autobusov;
zákaz "blogovať" zamestnancom DPB a. s. na imhd a zrušenie prístupu na imhd na DPB, a. s. (aj keď toto bolo čiastočne obnovené)

Zasa do plusov by som dal ešte
- uniformy - viem že sú výhrady vodičov ale tie budú vždy.. oprávnené výhrady sú iba na veľkosti "vodiči cez vianoce pribrali :-D" - aj keď ktovie čo by povedal p. Kavecký na to že v jednom "balíku" dostane vodič polokošeľu XL a nohavice M, alebo naopak...
- relatívne stabilizovanie stavu vodičov abus a postupne aj tbus., aj keď toto môže byť skôr zásluha krízy, ťažko povedať koľko % je zásluha vedenia a koľko % kríza..
- a ešte možno navýšenie vozokm, aj keď väčšina pre DD, ale na druhej strane L50 - sa už približuje doprave na EU úrovni, 65+67 je nárast km aj výpravy a tušim aj 96+196 je už za tohto vedenia...
Reakcia na: ear4 #145461:
Ešte si také dva roky počkajme, a možno začnú vyrábať aj také tie prívesy, čo jazdia v MHD na Kube. Dizajnovo sa k tomu blížia.

http://grove.ufl.edu/~ebola/photo_Cuban_public_transportation.jpg
Reakcia na: Emo #145464:
Zoberem to z pohľadu Karlovej Vsi:
1. Všetky vozidlá okrem 25Tr boli obnovené. (Tento rok sa bohužiaľ nebude kupovať predvolebná 25Tr lebo na ňu neschválili peniaze ? ? )
2. V Karlovej Vsi bolo rekonštruovaných niekoľko zastávok. Napr. Matejkova, Molecova - pre električky, Molecova - pre autobusy atď ?
3. Napr. čiastočne nezmyselné i zmyselné linky 135 či 36. Linka 132 ževraj neprešla. ?
4. Tak to hromadné čistenie nedopadlo dobre, ale napr. vozidlá vypravované na DD boli vždy umyté pokiaľ nemrzlo.

V Karlovej Vsi išlo všetko. Keď to zoberiem z pohľadu Bratislavy tak mi ostávajú len tie ako-tak nové vozidlá a nejaká zastáva s creteprintom. ? ?
Reakcia na: S499.1023 #145450:
A klasika ČuŇovo. ?
Reakcia na: Mike #145453:
Jedna väčšia pakáž jak druhá. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.