Ako som už písal všimol som si neskôr a priznal som si chybu. To je nepozornosť keď niekto rýchlo pozerá výkres. ? Ale z estetického hľadiska (i keď to je každého osobný názor) je to krajšie, avšak vzadu to musí byť dosť nepohodlné.
Máš pravdu som si nevšimol tie čiary. ? Keď sme už pri tom CREDe/SORe tak omnoho viac sa mi páči CREDO Citadell 12 ako SOR NB 12, ale to je vec vkusu už. http://www.kravtex.hu/termekek_citadell12_en.php
Nemôžem si pomôcť, ale nechápem úchylku dopravných podnikov objednávať 4 dverový 12 metrový autobus. Chápem rýchlejšiu výmenu cestujúcich, ale preto je v autobuse aj menej nízkopodlažných sedadiel a menší komfort. ?
K tým vozokm, ale na druhej strane za tohto vedenia redukcia 203, 206, 207, 209, otrasný interval na 41, zhoršenie intervalu na 78 (i keď vznikla aj 178), a zdá sa mi, že aj na 93, 94, 95.
No nakoľko som viac fotiek nevidel neviem povedať, ale pravdu máš, že podľa fotiek to vyzerá na nízky strop. Avšak našiel som aj nákres a podla neho to vyzerá tak, že ulička je v normálnej výške a len sedadlá sú vyvýšene. ? http://www.kravtex.hu/img/buszok/bn95/jellegrajz_2.jpg
už som to tu spomínal... Uvedený autobus vyzerá, že má v zadnej (hrbovej) strop v malej výške oproti podlahe... Nie som si istý, či by sa tam dalo stáť... Ibaže by bol nasádzaný na linky ako 36 a pod. ?
Avšak ide o CREDO, ale je to len licenčný SOR, takže nepochybujem o tom, že by SOR dokázal pre Bratislavu vyrobiť aj plne nízkopodlažné BN 9,5 keď vypíše najbližší tender na ne. (ak niekedy vypíše) ?
btw. všimol som si, že Tedomy nemajú možnosť voľby maximálneho prevodového stupňa pre zvýšenie otáčok (napr.) do kopca. Nesťažujú sa na to vodiči?
Všimol som si, že v kĺbových Karosách to dosť využívajú, napr. pri výjazde na D2 na križovatke Lamač
Neviem, s čím boli konkrétne problémy, odkopíroval som to z nejakého modrogumného časpoisu. Len viem, že rakúski železničiari na to nadávajú ako 2Xt3SUCS na pákové vozy a najradšej by to odpredali Maďarom, zatiaľ čo vedenie veselo nakupuje ďalšie.
Na margo iného produktu od Bombardieru mi pri prieskume medzi vlastníkmi povedal Holanďan "Das ist eine Scheißdrecklok".
ďalej, napr. keď som medzi 1. a 2. dverami a chcem sa pozrieť dozadu či nejde za nami autobus na ktorý by som prestúpil, tak vidím akurát tak vyvýšenú časť autobusu ? takže fakt tento inovatívny prvok hrb a schodisko v autobuse si môžu Lichavskí experti strčiť vieš kam... Keď nechodíš na prestupy a ide o dopravu v malom meste, kde ľudia cestujú do/cca 10min, tak sa to nejak vydrží, navyše pochybujem, že tam majú prestupnú tarifu a také návaly ľudí ako v BA. Vlastne aj keď bol v Prievidzi tak SOR 10.5 BN na L50 alebo 51, bol pri pár stojacich ľuďoch plný a vystupovalo sa z vozidla fakt na figu, hlavne keď som si sadol v prednej časti vozidla a cez predné dvere sa len nastupuje keďže tam už je nachystaná rada ľudí čo si kupujú lístok.
čo je zlé? Napr. to, že pokiaľ neboli SORky na L99 to bola jediná linka, ktorá mi nemeškala, ak tak sa mi stalo pri jednom z 30 spojov, že meškal. Teraz mešká všetko. Dva týždne čo jazdím o 12 od Terna, tak ani v čase sedla, kedy chodí menej ľudí nevie ten bus prísť načas a to ide z Ovsišťa a už pri Terne má meškanie 4 minúty... ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MatejBA