Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #145194:
Každopádne, myslím si, že pri MSĽH Bratislava ŤAŽKO zaplače... a nejde len o dopravu a kolaps, ale aj o služby, verejné priestory a pod... neviem či to bude dobrá reklama
Reply on: 810zssk #145155:
To máš možnosť aj so SORkami. ?
Reply on: Ámos #145202:
človek čo tam má za normálnych okolností cestu tak na 30min tam bude cestovať hodinu ? fakt je, že parkovanie tam je totálne na prd. Štadión je hneď nacapený pri hlavnej ceste a okolo štadióna je miesta asi ako okolo budov v centre mesta... a MHD svojimi službami a čistotou 2x neláka
Reply on: ufo #145184:
mali by sme denne dva prispevky o tejto kupe, to by pisal...
Reply on: S499.1023 #145198:
Ten triangel by bol v tomto prípade tak užitočný, ako odstavná koľaj pri Štrkovci. ?
Reply on: S499.1023 #145198:
Veď to ❗
Reply on: ufo #145193:
kedze je tento rok volebny ocakaval by som ich v septembri az oktobri. urcite sa zazracne najdu peniaze, trebars aj po slovensky: prisiel som rano do kancelarie a na stole som nasiel...." (dopln vhodne slovo)
Reply on: Mike #145194:
Vidíš, ako by sa hodil zrušený triangel pri plavárni ? ! Nespíšeme petíciu na jeho obnovu? Veď do samého konca svojho používania slúžila práve pre toto - posilové spoje po skončení futbalov, mítingov P-T-S a pdobne.
Reply on: Solider #145188:
neviem či by to bolo ideálne. Osobne by som električkovú trať navrhoval tak aby sa po jej výstavbe a zavedení el. linky dala vyhodiť alebo osekať nejaká autobusová linka. Aj by bolo fajn vedieť, že či by bol lepší na Tomášikovej trolejbus alebo električka a ďalej brať ohľad na to, či sa vôbec plánuje niekedy Tomášikova predĺžiť až na Domové role smerom k Slovnaftu a či by ostal priestor aj na električkovú trať a aké by boli komplikácie pri odkupovaní pozemkov a vyplácaní majiteľov domov, ktoré by padli. Keď je reč o Tomášikovej, tak vraj bolo v pláne jej predĺženie na Račiansku, tam však tiež vidím ako prekážku dosť RD ?
Reply on: ufo #145166:
Žeby preto, že je výrazne ľahší?
Reply on: Petto #145183:
škoda, že Capacity nebol predbehnutý SORkou v normálnom tendri na 140 klbákov - tým chcem povedať, že namiesto 40 a 100ks tendrov mal byť jeden na 140 nafťákov a jeden na 60 CNG. Alebo 120 nafťákov a 80CNG.
Reply on: Solider #145188:
V prípade veľkých podujatí (ako napr MS v ĽH) je dochádzková vzdialenosť typu Zimák - Odbojárov - Vajnorská zast. Odbojárov ťažko vpohode. Čiže pre el. bohate stačí trať na Vajnorskej. Problkém je skôr že tam nie je vhodné obratisko, kde by boli odstavené súpravy čo by sa využili hneď po skončení návalu... ŽST N. Me100, či VJD nie su ideálne.

Hypoteticky v prípade nejakej mimoriadky na Vajnorskej fanúšikovia hokeja nemajú problém prejsť na zast. el. Záhradnícka, príp. Trnavské Mýto.. avšak aj tu chýba nejaké to operatívne obratisko a samozrejme ten problém s podchodom na Trnku čo spomínaš je aktuálny...
Reply on: m@rtin #145187:
No a ako realista sa nepozerám len na MHD, ale na celé výdavky mesta a preto je nákup MB Capacity z tohoto pohľadu pozitívny.

Inak ak ma pamäť neklame, keď bola reč o 680 ČD, písal si úplne opačne - ako maximálny šotouš... ? ? ? Lebo pendolino majú ČD a nie ZSSK? ?
Reply on: aquila #145107:
Genau! Vyskakovať môžem len do výšky svojho príjmu a nie machrovať.
Reply on: ufo #145099:
Ono natáčanie podvozku u kovokolu veľkodráhového je v PODSTATNE menšom uhle ako natáčanie kolies či vlečky u gumokolu. Myslím, že ako kvapalná prostitútka, tak aj panťák by ti moc nepoďakovali, keby si im otáčal podvozky o +/- 45° ? .
Na TAKÉ VEĽKÉ UHLY BY SI MUSEL MAŤ HOMOKINEŤÁK A TEN ZASE NA PRENOS TAKÉHO VEĽKÉHO KRÚTIACEHO MOMENTU BY NEBO LDVAKRÁT LACNÝ.
Reply on: Mike #145075:
Ja som trebárs na priblíženie k obrubníku pohľad do zrkadla vôbec nepoužíval... Je fakt, že v podstate dva typy trolejbusov je niečo iné ako x typov autobusov. Prezradím fintu ? : Pri mojom posede musela byť páka zapnutého automatu v zákryte s hranou obrubníka ? .
Reply on: luky133 #145186:
nove eliny ak aj dojdu , tak pojdu podla mna prednostne na L5 , cesta na stanicu (popri NBS ) počká ,skor nech opravia Dubravku kde budu novy vozy
Reply on: no.ev.di. #145182:
Neviem, či je potrebné, aby električka nutne premávala až po starú Ikeu a odtiaľ k najbližšej električkovej otočke. Podľa mňa by stačilo, keby jazdila len po Kaufland, ak tam je na to miesto, kľudne by tam mohla byť otočka. Na Trnávku električky netreba, tam jazdia trolejbusy a myslím si, že postačujú.
Reply on: ufo #145184:

Ptáš se mě jako šotouše, nebo jako běžného cestujícího? Jako šotouš bych nejraději viděl v Praze namísto autobusů trolejbusy, tramvajovou síť o 30 kilometrů delší, maglev na letiště, VRT na 350 km/h z Prahy do Brna a Airbus A380 na Ruzyni každých 15 minut.
Jako běžný cestující a realista bych byl nejraději, kdyby MHD v Praze fungovala tak jak popisuji v příspěvku Re #145168

Stačí ti to jako odpověď?
Reply on: m@rtin #145185:
Ak si si nevšimol ja neobhajujem nákup Mercedesov, len hovorím, že Mercedes je od SORu o niečo lepšie vybavený v základnej výbave teda cena musí byť o niečo vyššia. Tým nehovorím, že kvôli pár veciam stojí temer dvojnásobne viac. A radšej ako nové električky by som za ušetrené peniaze ak by sa nenakúpili MB videl radšej rekonštrukcie električkových tratí, ktoré sú v havaríjnom stave lebo zbytočne budú nové električky keď budú jazdiť na takej trati ako je napr. pri NBS... ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.