nebol by som si istý, či preferencie potenciálnych cestujúcich nie sú skôr naklonené ku kvantite, ako kvalite.... nechcem tým však haniť nákum Mercedesov...
Každopádne, myslím si, že pri MSĽH Bratislava ŤAŽKO zaplače... a nejde len o dopravu a kolaps, ale aj o služby, verejné priestory a pod... neviem či to bude dobrá reklama
človek čo tam má za normálnych okolností cestu tak na 30min tam bude cestovať hodinu ? fakt je, že parkovanie tam je totálne na prd. Štadión je hneď nacapený pri hlavnej ceste a okolo štadióna je miesta asi ako okolo budov v centre mesta... a MHD svojimi službami a čistotou 2x neláka
kedze je tento rok volebny ocakaval by som ich v septembri az oktobri. urcite sa zazracne najdu peniaze, trebars aj po slovensky: prisiel som rano do kancelarie a na stole som nasiel...." (dopln vhodne slovo)
Vidíš, ako by sa hodil zrušený triangel pri plavárni ? ! Nespíšeme petíciu na jeho obnovu? Veď do samého konca svojho používania slúžila práve pre toto - posilové spoje po skončení futbalov, mítingov P-T-S a pdobne.
neviem či by to bolo ideálne. Osobne by som električkovú trať navrhoval tak aby sa po jej výstavbe a zavedení el. linky dala vyhodiť alebo osekať nejaká autobusová linka. Aj by bolo fajn vedieť, že či by bol lepší na Tomášikovej trolejbus alebo električka a ďalej brať ohľad na to, či sa vôbec plánuje niekedy Tomášikova predĺžiť až na Domové role smerom k Slovnaftu a či by ostal priestor aj na električkovú trať a aké by boli komplikácie pri odkupovaní pozemkov a vyplácaní majiteľov domov, ktoré by padli. Keď je reč o Tomášikovej, tak vraj bolo v pláne jej predĺženie na Račiansku, tam však tiež vidím ako prekážku dosť RD ?
škoda, že Capacity nebol predbehnutý SORkou v normálnom tendri na 140 klbákov - tým chcem povedať, že namiesto 40 a 100ks tendrov mal byť jeden na 140 nafťákov a jeden na 60 CNG. Alebo 120 nafťákov a 80CNG.
V prípade veľkých podujatí (ako napr MS v ĽH) je dochádzková vzdialenosť typu Zimák - Odbojárov - Vajnorská zast. Odbojárov ťažko vpohode. Čiže pre el. bohate stačí trať na Vajnorskej. Problkém je skôr že tam nie je vhodné obratisko, kde by boli odstavené súpravy čo by sa využili hneď po skončení návalu... ŽST N. Me100, či VJD nie su ideálne.
Hypoteticky v prípade nejakej mimoriadky na Vajnorskej fanúšikovia hokeja nemajú problém prejsť na zast. el. Záhradnícka, príp. Trnavské Mýto.. avšak aj tu chýba nejaké to operatívne obratisko a samozrejme ten problém s podchodom na Trnku čo spomínaš je aktuálny...
Ono natáčanie podvozku u kovokolu veľkodráhového je v PODSTATNE menšom uhle ako natáčanie kolies či vlečky u gumokolu. Myslím, že ako kvapalná prostitútka, tak aj panťák by ti moc nepoďakovali, keby si im otáčal podvozky o +/- 45° ? .
Na TAKÉ VEĽKÉ UHLY BY SI MUSEL MAŤ HOMOKINEŤÁK A TEN ZASE NA PRENOS TAKÉHO VEĽKÉHO KRÚTIACEHO MOMENTU BY NEBO LDVAKRÁT LACNÝ.
Ja som trebárs na priblíženie k obrubníku pohľad do zrkadla vôbec nepoužíval... Je fakt, že v podstate dva typy trolejbusov je niečo iné ako x typov autobusov. Prezradím fintu ? : Pri mojom posede musela byť páka zapnutého automatu v zákryte s hranou obrubníka ? .
Neviem, či je potrebné, aby električka nutne premávala až po starú Ikeu a odtiaľ k najbližšej električkovej otočke. Podľa mňa by stačilo, keby jazdila len po Kaufland, ak tam je na to miesto, kľudne by tam mohla byť otočka. Na Trnávku električky netreba, tam jazdia trolejbusy a myslím si, že postačujú.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023
Na TAKÉ VEĽKÉ UHLY BY SI MUSEL MAŤ HOMOKINEŤÁK A TEN ZASE NA PRENOS TAKÉHO VEĽKÉHO KRÚTIACEHO MOMENTU BY NEBO LDVAKRÁT LACNÝ.