kedze je tento rok volebny ocakaval by som ich v septembri az oktobri. urcite sa zazracne najdu peniaze, trebars aj po slovensky: prisiel som rano do kancelarie a na stole som nasiel...." (dopln vhodne slovo)
Vidíš, ako by sa hodil zrušený triangel pri plavárni ? ! Nespíšeme petíciu na jeho obnovu? Veď do samého konca svojho používania slúžila práve pre toto - posilové spoje po skončení futbalov, mítingov P-T-S a pdobne.
neviem či by to bolo ideálne. Osobne by som električkovú trať navrhoval tak aby sa po jej výstavbe a zavedení el. linky dala vyhodiť alebo osekať nejaká autobusová linka. Aj by bolo fajn vedieť, že či by bol lepší na Tomášikovej trolejbus alebo električka a ďalej brať ohľad na to, či sa vôbec plánuje niekedy Tomášikova predĺžiť až na Domové role smerom k Slovnaftu a či by ostal priestor aj na električkovú trať a aké by boli komplikácie pri odkupovaní pozemkov a vyplácaní majiteľov domov, ktoré by padli. Keď je reč o Tomášikovej, tak vraj bolo v pláne jej predĺženie na Račiansku, tam však tiež vidím ako prekážku dosť RD ?
škoda, že Capacity nebol predbehnutý SORkou v normálnom tendri na 140 klbákov - tým chcem povedať, že namiesto 40 a 100ks tendrov mal byť jeden na 140 nafťákov a jeden na 60 CNG. Alebo 120 nafťákov a 80CNG.
V prípade veľkých podujatí (ako napr MS v ĽH) je dochádzková vzdialenosť typu Zimák - Odbojárov - Vajnorská zast. Odbojárov ťažko vpohode. Čiže pre el. bohate stačí trať na Vajnorskej. Problkém je skôr že tam nie je vhodné obratisko, kde by boli odstavené súpravy čo by sa využili hneď po skončení návalu... ŽST N. Me100, či VJD nie su ideálne.
Hypoteticky v prípade nejakej mimoriadky na Vajnorskej fanúšikovia hokeja nemajú problém prejsť na zast. el. Záhradnícka, príp. Trnavské Mýto.. avšak aj tu chýba nejaké to operatívne obratisko a samozrejme ten problém s podchodom na Trnku čo spomínaš je aktuálny...
Ono natáčanie podvozku u kovokolu veľkodráhového je v PODSTATNE menšom uhle ako natáčanie kolies či vlečky u gumokolu. Myslím, že ako kvapalná prostitútka, tak aj panťák by ti moc nepoďakovali, keby si im otáčal podvozky o +/- 45° ? .
Na TAKÉ VEĽKÉ UHLY BY SI MUSEL MAŤ HOMOKINEŤÁK A TEN ZASE NA PRENOS TAKÉHO VEĽKÉHO KRÚTIACEHO MOMENTU BY NEBO LDVAKRÁT LACNÝ.
Ja som trebárs na priblíženie k obrubníku pohľad do zrkadla vôbec nepoužíval... Je fakt, že v podstate dva typy trolejbusov je niečo iné ako x typov autobusov. Prezradím fintu ? : Pri mojom posede musela byť páka zapnutého automatu v zákryte s hranou obrubníka ? .
Neviem, či je potrebné, aby električka nutne premávala až po starú Ikeu a odtiaľ k najbližšej električkovej otočke. Podľa mňa by stačilo, keby jazdila len po Kaufland, ak tam je na to miesto, kľudne by tam mohla byť otočka. Na Trnávku električky netreba, tam jazdia trolejbusy a myslím si, že postačujú.
Ptáš se mě jako šotouše, nebo jako běžného cestujícího? Jako šotouš bych nejraději viděl v Praze namísto autobusů trolejbusy, tramvajovou síť o 30 kilometrů delší, maglev na letiště, VRT na 350 km/h z Prahy do Brna a Airbus A380 na Ruzyni každých 15 minut.
Jako běžný cestující a realista bych byl nejraději, kdyby MHD v Praze fungovala tak jak popisuji v příspěvku Re #145168
Ak si si nevšimol ja neobhajujem nákup Mercedesov, len hovorím, že Mercedes je od SORu o niečo lepšie vybavený v základnej výbave teda cena musí byť o niečo vyššia. Tým nehovorím, že kvôli pár veciam stojí temer dvojnásobne viac. A radšej ako nové električky by som za ušetrené peniaze ak by sa nenakúpili MB videl radšej rekonštrukcie električkových tratí, ktoré sú v havaríjnom stave lebo zbytočne budú nové električky keď budú jazdiť na takej trati ako je napr. pri NBS... ?
Upřímně řečeno, to jsi toho moc nenašel. Mimochodem, kde Soru chybí odkládací plochy na hluhých místech? Já o žádných nevím. Sorry, ale tady se bavíme o 8,5 milionech versus 15,3 milionech za kus!! Tedy o 272 milionech za celou zakázku. Já čekám, že tu někdo kdo obhajuje nákup Mercedesů položí argument, který mě přesvědčí o správnosti této investice. Já o ní jen značně pochybuji. Mnohem raději bych viděl v Bratislavě nové tramvaje nebo trolejbusy, na které jaxi stále nejsou peníze a odkládací plochy nad kolama v Mercedesu mě rozhodně nepřesvědčí.
BA sa asi preslávi svojimi MS - polovica ľudí sa na zápas pre kolaps ani nedostane... ?
Re #145176 m@rtin: S tou hmotnosťou to znie logickejšie. K tomu ďaľšiemu - nemyslel som kritérium, aké dala Praha, ale to, čo by si písal ty, keby Praha kúpila MB Capacity...
Ano Citaro tu mohlo byt miesto CapaCIty ,ale už som ti vysvetloval, ze CITARO ani VanHOOL ani MAN tu nikdy nebude , kedze ho vzdy cenovo predbehne SOR. Bohuzial ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.