Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Puki #142936:

Einsteinovu treba riesit, to je pravda, najma tu "Petrzalsku" stranu kde je Relaxx, Atrium...

L199 (alias "Novy petrzalsky motak ?): Kupalisko Matador (socka) - ZST Petrzalka - Zaporozska - Kremnicka - Einsteinova - Relaxx - Mlynarovicova - Farskeho - Sad Janka Krala - Einsteinova - Vystavisko (byv.zast. 82) - Viedenska cesta (byv.zast. 82) - Divadlo Arena (byv.zast. 82) - Farskeho - Jungmanova - Halova - Rontgenova - ZST Petrzalka - Kupalisko Matador

Ta zachadzka na Viedensku cestu by mozno mohla byt zrusena a z Mlynarovicovej by to slo dalej po trase Farskeho, Jungmanova, Halova, Rontgenova, ZST Petrzalka, Kupalisko Matador.
Reply on: 810zssk #142935:
najlepšie by bolo keby mohla byť nová električková trať napojenie pri Kauflande (Markova), odtiaľ (keby bol väčší priestor medzi panelákmi) po Osuského, Furdekovej, kde by za zastávkou Starohájska električka pokračovala po Haanovej (tam dnes miesto ešte relatívne je), potom po Gettingovej k EUBA a po moste Apollo (keby bol dimenzovaný aj na električkovú dopravu), cez Košickú s napojením na Ružinovskú radiálu pri Jégeho. Od tejto trate by sa mohla vetviť druhá trať pri zastávke Košická s odbočením k AS a pokračovaním do centra v trase 202 cez Dunajskú alebo po Dostojevského rad na Šafko. Alebo druhá alternatíva : odbočka na križovatke s Prístavnou na smer SND a potom po Olejkárskej cez EUROVEU na Šafko.
Reply on: 810zssk #142930:
napr. to, že na trati 120 a 180 môže byť iná potreba odchodov vlakov z rôznych staníc. Teda keď máš vlak o 7:00 v Trenčíne, tak v Liptovskom Mikuláši, bude o 3 a štvrť hodiny a to už ten vlak nebude mať pre ľudí cestujúcich do práce alebo školy taký význam ako ten čo obíde mestá do 8:00 ráno, teda o 8:00 cca by ten osobák stál v Považskej Bystrici.
Reply on: S499.1023 #142926:
A prečo nie? Furt sa len vypytuješ ale návrh nedáš sám žiadny a okrem toho ja som amatér, tak čo mi neukážeš "ako sa sa to robí" ? Know-how zjavne máš, alebo aspoň tak vystupuješ, tak ukáž teraz know-how. Napíš aj ty nejaký príspevok, kde napíšeš svoj návrh kde by začínali/končili vlaky idúce z/na smery Trnava a Galanta.
Reply on: Puki #142936:
Nebyť diaľnice idealne vedená by bola okolo štadiónu Artmedie, po Einsteinovej a pred Inchebou smer Panónska cesta.
V každom prípade keď už B.Z. rieši minibusy a iné predvolebné linky v KV mohol by začať riešiť aj obsluhu Einsteinovej ulice.
Reply on: 810zssk #142935:
Pekné sci-fi 🙂 Vzhľadom na urbanizáciu a nové stavby by kapacitne vyhovovala vetva po Panónskej ceste. Pravdepodobne namiesto stredového pásu s konečnou pri nákupných centrách.
Viem ze to je absolutne scifi, ale keby sa mala budovat druha vetva elektriciek v Petrzalke, kam by ste ju navrhovali? 🙂
Reply on: drink #142933:
Pojdu z nej:
- elektricky do centra
- vlak do stanice Bratislava-Centrum (ASMN)
- eventuelne letisko (s nejakou spojkou)

Spojenia s centrom by som sa nebal.

Co sa megastanice tyka - ak nemoze byt, tak nech je Bratislava hlavna stanica na tej trave pred ZST Predmestie a k dnesnej ZST Vinohrady by siel podchod 🙂
Reply on: S499.1023 #142904:
Vinohrady/Predmestie znie dosť logicky, snáď by to nemusela byť až taká megastanica. Argumentom proti je veľká vzdialenosť od centra.
Reply on: Ike #142931:

"len či je dostatok takých prípadov, aby sa to oplatilo robiť" - Tato otazka pride narad ked niekto poukaze na to ze to je drahsie ako dva vlaky 🙂 Inak staci aj jeden pripad a ma to zmysel 🙂

"napadá ma iba jedna výhoda... že zatiaľ čo pri systéme dvoch vlakoch, môžu oba vyraziť napr o 6.00 (časy trepem, GVD nepoznám, teda som bez štítu, môžte ma kameňovať
lol ) teda v nejakom čase špičky, pri jednom vlaku je odchod z jednej stanice o 5h posunutý, alebo by musel byť druhý vlak vypravený o 5h skôr z BA... inak povedané, pri súčasnom stave je možno rovnaký počet vlakov, ako pri jednej linke, akurát je to usporiadané flexibilnejšie..." - Pochopitelne v case kym by prisiel prvy vlak z BA do ZA tak by sa v useku ZA-KE vypravoval samostatny vlak. Rovnako ako by vlak o 20.00 z BA nesiel az do KE, ale skoncil niekde v ZA, alebo aj skor 🙂

"niečo ako N93 a N91... tiež by teoreticky mohli byť jedna linka..." - pri N93 a N91 ide o usporu tym ze na N91 je solo = menej nafty. Vlaky na koridore su elektricke 🙂
Reply on: 810zssk #142929:
Chápem 🙂 len či je dostatok takých prípadov, aby sa to oplatilo robiť... 🙂


Re #142930 810zssk:
napadá ma iba jedna výhoda... že zatiaľ čo pri systéme dvoch vlakoch, môžu oba vyraziť napr o 6.00 (časy trepem, GVD nepoznám, teda som bez štítu, môžte ma kameňovať
? ) teda v nejakom čase špičky, pri jednom vlaku je odchod z jednej stanice o 5h posunutý, alebo by musel byť druhý vlak vypravený o 5h skôr z BA... inak povedané, pri súčasnom stave je možno rovnaký počet vlakov, ako pri jednej linke, akurát je to usporiadané flexibilnejšie...

niečo ako N93 a N91... tiež by teoreticky mohli byť jedna linka...
Reply on: 810zssk #142929:
Lebo dnes mas vlak BA-ZA a ZA-KE. Nikto mi nevie povedat vyhodu tohto systemu oproti jednemu vlaku BA-KE.
Reply on: Ike #142928:
Na to iste na co je osobak do Ziliny.

Ten vlak by nebol na to aby si nim siel Bratislava - Diera, ale aby si s nim siel Diera - Diera a nemusel v Ziline prestupovat 😉
Reply on: 810zssk #142896:
Načo by ti boli osobáky až do KE? To by bolo asi tak zbytočné, ako prímestský autobus do Sniny 🙂

Nie, vážne... keď niekto potrebuje ísť z BA do nejakej diery napr medzi Svitom a Liptovským Hrádkom, tak naozaj to bude mať rýchlejšie, keď pôjde IC do Popradu a tu prestúpi na vlak/bus, ako keby mal ísť niekoľko hodín v osobáku (čo je spravidla aj nižší štandard) a stáť pri každej vŕbe 🙂

aj dopravné spoje musia mať hierarchiu 🙂
Reply on: S499.1023 #142799:
len jednu chybicku tam mas. Najlepsie tunely robia na Slovensku ? ?
Reply on: no.ev.di. #142912:
Prečo by to malo byť tak?
Reply on: no.ev.di. #142909:
Myslel som tvoju druhú dementnú otázku. Je na ňu pomerne jednoduchá odpoveď.
Reply on: Solider #142917:
Podla toho aky ma byt pobyt v Bratislave. Ak by na Filialke boli max. 15 minut a hned isli naspat tak aj hej.

Mimo spicky to budu dve linky s intervalom 30 a viac minut, kazdej by stacila jedna kolaj. V spicke by to muselo na Filialke stat kusok kratsie (kedze tam je interval do TT 15), alebo zabrat dalsiu kolaj...

Dve (v spicke pripadne len jedna) kolaje by boli stale pre dialkovu dopravu.

Celkovo suhlasim skor s Igorkovim riesenim - Hlavna stanica na mieste dnesneho Predmestia/Vinohradov. Na sucasnu plochu medzi odbavovaciou halou ZST Predmestie a nastupistiami ZZ Vinohrady by som postavil halu a cestu zakopal pod zem.. Elektrickova trat by zostala tam kde je s tym ze by bola zakryta (= bola by priamo v hale). Na nastupistia dnesnych Vinohradov by sa slo nadchodom ponad el.trat.
Reply on: 810zssk #142922:
...pardon, kratsi nie prazdnejsi.
Reply on: Emo #142919:
Otazka znie, co ziskas tym ze vlak bude prazdnejsi.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.