Načo by ti boli osobáky až do KE? To by bolo asi tak zbytočné, ako prímestský autobus do Sniny
Nie, vážne... keď niekto potrebuje ísť z BA do nejakej diery napr medzi Svitom a Liptovským Hrádkom, tak naozaj to bude mať rýchlejšie, keď pôjde IC do Popradu a tu prestúpi na vlak/bus, ako keby mal ísť niekoľko hodín v osobáku (čo je spravidla aj nižší štandard) a stáť pri každej vŕbe
Podla toho aky ma byt pobyt v Bratislave. Ak by na Filialke boli max. 15 minut a hned isli naspat tak aj hej.
Mimo spicky to budu dve linky s intervalom 30 a viac minut, kazdej by stacila jedna kolaj. V spicke by to muselo na Filialke stat kusok kratsie (kedze tam je interval do TT 15), alebo zabrat dalsiu kolaj...
Dve (v spicke pripadne len jedna) kolaje by boli stale pre dialkovu dopravu.
Celkovo suhlasim skor s Igorkovim riesenim - Hlavna stanica na mieste dnesneho Predmestia/Vinohradov. Na sucasnu plochu medzi odbavovaciou halou ZST Predmestie a nastupistiami ZZ Vinohrady by som postavil halu a cestu zakopal pod zem.. Elektrickova trat by zostala tam kde je s tym ze by bola zakryta (= bola by priamo v hale). Na nastupistia dnesnych Vinohradov by sa slo nadchodom ponad el.trat.
nie všetky rýchliky môžu ísť na Filiálku, lebo sú vlaky zo smeru GA, ktoré pokračujú do ČR a Nemecka alebo do Kútov. Zo smeru GA by sa dalo do Filiálky odkloniť 15 párov vlakov podľa aktuálneho GVD. Zo smeru Trnava to je 43 párov vlakov denne. Ale to sa ešte dovtedy všetko zmení, keď sa má medzi BA - TT zaviesť 30min interval a v úseku Pezinok - BA 15min a zo smeru GA má byť interval 30-60min. Vyzerá to skôr tak, že sa na trati Nové Zámky - Galanta - Bratislava,hl.st. - Malacky - Kúty zavedie interval nakoľko vlakov premávajúcich z Nových Zámkov do Kútov málo nie je. Z Kútov do NZ (alebo až do Štúrova) premáva 6 vlakov a z NZ (príp. zo Štúrova) premáva 9 vlakov.
"Pri Duncovom navrhu by (na rozdiel od tvojho) nemusel cestujuci z Leopoldova do Noveho Mesta nad Vahom prestupovat v Piestanoch. Zatial co vyhodu tvojho riesenia nepoznam."
tak čo navrhuješ teda? Aby všetko z TT a GA chodilo na Filiálku? Lebo buď sa bude všetko na daný smer vypravovať z Filiálky alebo pol na pol Hl.st. a Filiálka. Vyjadri sa teda ?
A čo tak predĺžiť nadchod z Predmestia až do podchodu Vinohradov? Načo stavať celú stanicu? Keď budem vychádzať z toho, že vlaky mi v BA nebudú končiť, bude fungovať ITG, tak stačí toľko nástupných hrán, koľko je. Už to len patrične zrekonštruovať, prípadne posunúť nastupišťia tak, aby bol presun medzi nimi čo najkratší.
Btw. Wien Hbf. bude 5 nástupíšť - je tam viacej smerov, preto 5 ale koncepcia taká istá - minimum končiacich vlakov.
prípadne namiesto končenia osobákov v Trenčíne by som to posunul možno do Trenčianskej Teplej, ale to by zas osobáky zo Žiliny končili v Trenč. Teplej a nedostali by sa ľudia na vlaky trate 143. Na posúdenie či by bolo lepšie vlaky končiť v Trenčíne alebo Trenč.Teplej by bolo treba vedieť aké tam sú spojenia, či je aj autobusové spojenie Trenčín - Trenč. Teplice, príp. Trenčín a nejaké dediny na trati 123/124.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023