Reply on: m@rtin #14208:
Skus prosim pochopit, ze je to jedno, v akej su triede passat a superb. Aj tak su tie triedy velmi blizko seba a sam uznas, ze tie auta sa lisia minimalne rozmerovo, aj tvarovo. Tu ide o to, ze VW nikdy nedovoli urobit taku verziu superb, ktora by mohla ohrozit, aj ked v inej triede, passat. O nic ine.
K tomu ostatnemu.Neviem, preco to vyrobca tak napisal - neviem si to overit, bo nemam k dispozici udaje ku karose 941E. Skus sa priamo u Karosy spytat (napis im mail - ak je to taka super firma - urcite ti odpovie). Mne skoro vobec neslo o kapacitu CB - aj ked sa ti to mohlo zdat. Az ked si sopmenul, tie udaje.
Neviem, ako suvisi to, ze v BA jazdia vraky s "pohrdanim" k9xx. Su to dve rozdielne veci. Mozem mat aj holy zadok a vozit sa na kolobezke a viem, ze skoda, ci fiat je "horsi", ako mercedes, ci audi, alebo jaguar, etc.
Ale jedina vec min. o k7xx plati. Pri rovnakej (ne)udrzbe vydrzia menej ako ikarusy i28x a i4xx. A to je jeden z dovodov, preco sa tu volaju vrakosy a nie su moc v oblube. Poviem priklad - karosy s pokazenymi dverami (aspon jedno kridlo) - mozem ich najst denne niekolko kusov na linkach, ale na ikarus (hociakeho typu) som na ani jeden taky nenarazil, ani na eliny, ci t-busy. A to nehovorim o klbovych karosach - kazda druha ma pozvarane v klbe tyce, ktore sa zvyknu urvat - neviem z akeho dovodu - neviem ti to lepsie popisat ktore. Proste v nasich podmienkach su karosy 7xx nevyhovujuce a nie je dovod predpokladat, ze rada 9xx bude ina.
Ved karosa iste neskrachuje, ked ba bude kupovat ine busy.
martiner
Potesitelne na tejto haluznej diskusii je, ze sme sa zhodli na unifikovanom natere.
Nemozem si neodpustit poznamku: Dunaj uz davno nie je krasny modry, ale srackovohnedy.