Reply on: Vladimír #14177:
Ja si uz nepamatm, o com sme sa hadli povodne. Tusim ma len "nastvalo", ze som povedal svoj nazor, na NP busy, ktorymi som sa viezol a m@artin zacal nejako (na moj vkus) moc obhajovat CB. A este som sa mu snazil vysvetlit o com je pojem VRAKOSA v BA a ze nebyt toho, ze uvadzal neoverene udaje, ani by som nepokracoval. NO ale mal som vcera zly den asi, alebo co, obycajne sa nehadam, ked vidim, ze to nikam nevedie.
Ja proti karosam nie som - len jedine, co som povedal (na zaciatku), ze NP karosa (teda CB) sa mne osobne najmenej pacil a paci (aj po skusenostiach), a ze keby sa v BA nejake kupovali, tak by som bol rad, keby sa prednost dalo inemu vyrobku (kludne aj z karosy, ak by este iny NP bus mala).
A nemyslim, ze by som bol za siroky vozidlovy park - nikde som to nepisal. A prave preto ma mrzi, ze ikac krchuje, bo ich vozidla tu odviedli a odvazdaju dobru sluzbu a si myslim, ze by sa kludne mohli nakupovat aj dalej a aj v ich NP verziach, ak by to bolo este mozne.
A ze by sa mi najviac pacilo citaro, ci napr. take cito (namiesto SOR-ov), tak to je len moj nazor a trochu sen (co by malo byt kazdemu jasne) a tiez si myslim, ze by sa to pacilo asi kazdemu, kto uvedene vozidla videl, ci si cital ich prospekty.
Inak suhlasim - bola to zbytocna hadka a sorry, ze som ju tak pomahal roztiahnut. Najviac, ma ale nastval m@rtin, ked som mu napisal, ze podla vyrobcu je to tak a tak a on mi napise, ze nie.
O.K. koncim.
J
Takže náter typu K2S. Bratislavský erb asi každý poznáte, tak viete, že podklad je červený a hradby strieborné (či šedé). Takže to by farbami sedelo. Ale čo tá modrá?! No možno keď to robili tak sa im kombinácia červená strieborná zdala fádna a tak pridali modrú. Ak by sme sa chceli zamyslieť, či sa k BA hodí, tak čo je pre BA najtypickejšie - Krásavica na DUNAJI - voda a modrá farba. Takže to by sedelo.
Bus- berme náter I 4XX. Mestké farby, čiže vlajky mesta sú červená a biela, nie je o čom. Podobné farby má aj BB, takže...
Jediné čo nesedí je čierna na Tbusoch. Tá v heraldickom či sfragistickom poňatí tejto problematiky nemá nič s BA spoločné.
Ale stýmto poňatím by sa naozaj nedalo ísť, lebo by sme mali mať potom farby ako Viedeň. A predstavte si červeno žlté pražské vozy.
martin: zdá sa mi to, alebo máš tendenciu sa stále s niekym hádať. Nemýl si imhd s inými diskusnými fórami. Vieš keď sa pochytíš s jedným alebo dvoma, fajn, veľký rozdiel názorov, ale s väčšinou?! A názor: najprv skús potom o tom hovor, je vážne blbosť. Ak sa tým riadiš tak si neuveriteľne nevzdelaný človek. Dám ti aj príklad. Myslím si, že vieš ako funguje jadrová elektráreň, no pochybujem, že si si ju preliezol od primárneho po tercialny okruh. Človek sa učí v drvivom percente len s podania iných. Celý školský systém,je na tom založený. A ktomu Ikarusu. I280 sa už nedali modifikovať, z toho by si už nič nové nevytrieskal, tam proste musela prísť nová koncepcia, rada 400 a tá začala už za komančov (v BA sa skúšal v roku 1988), takže Ikarus jeho vývoj v trhových podmienkach nestála tak veľa. Vtedy to hradila M. vláda, možno aj niečo RVHP. Neviem, kedy sa pustili do NP vozov.