Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MatejBA #138045:
čiže teraz má celé mesto čakať kým sa dá jedna skur.ená Molecova dokopy na nejaký 8my pokus či čo?! Dovtedy kým sa idioti rozhodnú čo s Moleckou ako ju riešiť a ako DD riešiť, sa môžu kludne venovať iným m.č.
Reply on: MatejBA #138032:
Netrep, to nemôže byť pravda
Reply on: TeBeCe #138043:
to nemyslis vazne? ved to nema logiku, ved to 39ina by mala chodit dvakrat castejsie
Reply on: kuko1 #138046:
Súbeh s elinami jak sviňa, dokonca ešte väčší ako 133ka s elinami ? . To ťa napadlo teraz kvôli výstave psov v Inchebe ? ?
Reply on: MatejBA #138039:
a čo tam majú byť na Molecke eskalátory? Pretože na Šafku neprebieham cez 2rušné cesty, tak nemám právo sa schovať pod prístrešok a čakať na električku na daždi a na takom zahumusenom priestranstve? Inde na svete nechodia ľudia cez semafory? Tak často tam chodí trolejbus+bus na DD, že sa prd stane ak to dakto nestihne!!! Mne tiež utečie L95 pred nosom keď na ňu prestupujem z električky a čo?! A chodí každé 4min, na DD ide dačo každé 3min! Tam majú ľudia akurát tak naponáhlo ráno pri ceste od L33 na električkovú zastávku a poobede naopak ale na Šafku to ide fest ráno z L95 a 50 na električky, a poobede už všetkými smermi, či z električky alebo na ňu alebo z busu či na bus. Na Molecke ja nával ráno smerom do mesta a poobede z mesta. Tak si porovnaj Šafko kde prestupuje časť Petržalky, ľudia z L50, sídli tam UK, je to v centre a ešte ľudia medzi električkami tam prestupujú.
Reply on: MatejBA #138030:
bolo by fajn, ak by sa našla odvaha na prestupný terminál,
stálo by to aj za cenu zníženia prejazdného profilu Karloveskej, aspoň by sa ukázalo, že preferencia MHD nie je iba pojem z ríše rozprávok
A inak nerozmýšľal niekto o zavedení novej 12 alebo 15 metrovej linke na trase: Incheba-Botanická Záhrada, Molecova, Segnerova, Nad Lúčkami, Miú.Karlova Ves, Borská, Harmincova (z), Damborského, Švantnerova, Alexyho, Drobného (p),Pekníkova, Žatevná, Štepná, Homolova-Pri Kríži?

(z)-Zástavka na znamenie.
(p)-prestup na 34,20,22,23.
Niektoré spoje by mohli zachádzať k Auparku.
Interval by mohol byť 10 minút.
Čo vy na to?
Reply on: no.ev.di. #138044:
na molecke zase prestupuje cele sidlisko ? (A nevyhovaraj sa na Petrzalku, ta ma niekolko prestupnych uzlov "v meste")
Reply on: no.ev.di. #138037:
nehovorím o tom ako celé námestie vyzerá, povrch zastávky riadne dlho nezažil obnovu. Na Šafku ľudia nastupujú na L50 smer Aupark, Slimák, na L78+95 do Petržalky, plus ľudia idú na električky a ešte som zabudol na študentov, ktorých tam je viac než dosť. Môžu ísť na Jesenského kľudne, ale žeby tam bol prístrešok? Rovnako zanedbaná zastávka ako Šafárikovo nám.
Reply on: bees #138038:
dalo. uz od pondelka bude prazdna 133 jazdit dvakrat castejsie ? ?
Reply on: no.ev.di. #138037:
Osobne by mi stacila 133 s intervalom 15 minut s 15 metrovymi vozidlami ? (15 preto, ze obcas, ked bol este 12 min. interval 12m bus nestacil)
Reply on: kuko1 #138034:
Už nefetuj.
Reply on: no.ev.di. #138020:
je to nedorozumenie,
písal som o bezpečnosti chodcov z hľadiska áut predpokladám, že by trať dali do stredu a nie k chodníku, aby nezlikvidovali takmer všetky parkovacie miesta a nespôsobili výrazné ťažkosti so zásobovaním,
pri takom vedení nie sú miesta na samostatné nástupné ostrovčeky, cestujúci by museli vstupovať do vozovky, vodiči áut nie sú veľmi ohľaduplní, to je dôvod, pre ktorý si myslím, že by sa znížila bezpečnosť chodcov,
dnes je DD 6 priechodov, z toho 2 na veľmi zlom mieste, k nim by sa pridali zastávky bez ostrovčekov, hneď prvá s názvom Janotova by bola veľmi nebezpečná, lebo je za zákrutov, v ktorej už autá majú vysokú rýchlosť (len málokto tam dodržiava max. pov. 40-ku),
zastávka smerom na Kuklovskú s názvom Tománkova je tesne za zákrutou, buď by ju zrušili, alebo by znamenala vysoké riziko úrazov,
o podzemných úsekoch (nie celých trasách) asi niekto sníva, ak sa v ÚPN píše o DD ako "zastávke" NKS, je možné, že by to bolo iba také nazvanie, ale v skutočnosti by trať DD iba lízla,
s víziou alternatívneho prepojenia Ruž. radiály súhlasím, akurát si myslím, že by to malo byť v línii na most Apollo, aby sa prípadne dala viesť aj do Petržalky, s odbočením na Landererovu a cez Dostojevského rad pripojiť na súčasnú sieť na Šaf. nám.
Reply on: JamaVOku #138036:
Myslis Spojene Zahrady 30+1? ?

Re #138037 no.ev.di.: Lebo do riti na Safku neprebiehas cez 2 rusne cesty ?
neviem ci pisem na dobre miesto, ale kazdy den pri pko kukam ako prejde poloprazdna nova 133ka a za nou nabita stara 39ka, ze sa do nej nemozem dostat. nedalo by sa s tym nieco urobit?
Reply on: MatejBA #138030:
vieš dúfam, že L133 je rýchlejšia len preto, že nestojí všade kde električka, resp. autobus. Inak je to možno obdoba L59 s tým rozdielom, že L133 bude mať o chvíľu takú frekvenciu spojov, že to bude nenormálne a to už dúfam, že si DPB aj sám zistí, že vozenie vzduchu je neefektívne. Stačí, že električky jazdia už teraz poobede celkom voľné, akurát 1,5 a 12 pretože idú až do Dúbravky sú plnšie, ale DPB asi potrebuje linky 4,9 a 17 vyprázdniť alebo čo, alebo si myslí, že to dokáže. Podľa mňa električke a trolejbusu môže minimum autobusových liniek konkurovať pri ceste do centra mesta. L133 je Záhradníkov sebeklam keď si myslí, že zožne tá linka megaúspech.

Neviem prečo sa v súvislosti s prestupným terminálom furt točí len o Molecovej do riti?! Pardon ale videl si Šafárikovo nám. kde prestupuje ešte väčší počet ľudí z autobusov na električky? V prípade Molecovej sa dá hovoriť aspoň o opravenom chodníku, prístreškoch! Ale na Šafku sú na autobusovom nástupišti 3 prístrešky, lavičky na sedenie sú úplne zničené a na zastávke pre električky nie je prístrešok žiadny a nikoho to nezaujíma ?
Reply on: MatejBA #138035:
Ale niekto iny problem ma ?
Reply on: JamaVOku #138033:
Lebo gerimafia ? A osobne nemam problem ked bude VP na DD linke 😉 obcas mam pocit ze VP maju vacsiu kapacitu ako NP
Reply on: MatejBA #138031:
Tak ja neviem ale napr. česi čo by došli autobusom z čieh a išli by do hotelu na trase tak by im nebolo príjemné v tej tlačke trepať kufre hore schodami.(To je iba môj názor)
Reply on: MatejBA #138031:
Preco 25Tr kvoli Kramarom? A na 14Tr zabudni ? Jedine nizkopodlaznu verziu

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.