Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #138067:
Pokial by sa to urobilo "normalne" (tj. zabranit prebiehaniu cez cestu (nie klasicke DPB oplotenie viz elektrickove zastavky, ale oplotenie stylom "Molecova" (to co je medzi kolajnicami))) tak ano, kludne by som sa pod to aj podpisal 🙂
Reply on: vlado13 #138070:
Rozoberalo sa tu, že slovenské normy majú určité prípustné stúpanie a ak by sa razil tunel rovno od Molecovej až po napr. Dubčeka neviem či by tam nebol vyšie stúpanie ako pripusťujú normy... Preto kebyže sa vedie dookola ako je dnes cesta by bolo nižšie. Hneď za Dubčekom je športové ihrisko teda to čo z neho ostalo a takže okrajom by už mola viesť trať nakoľko sa teraz plánuje revitalizácia toho ihriska trebalo by v projekte zahrnúť aj miesto pre túto trať... Trasa električky by nekopírovala priamo cestu, ale šla tak nejako podobne aby sa znížilo čo najväčšie stúpanie preto aj nebola napr. cesta na DD vybudovaná priamo ale so serpentínami... A čo sa týka inžinierských sietí niesom si istý na 100%, ale niekde (je tomu už niekoľko rokov) som čítal, že na DD sú vedené v spoločnom kanáli resp. mali byť? ? Čo sa týka zastávok aby bola električka efektívna tak zastávky by boli napr. takto: Molecova-Hany Meličkovej-Tománkova/Matejkova = niečo medzi nimi, ZŠ Majerníkova - Kuklovská... Pri zapustenom variante resp. razenom treba rátať s dvoma prekážkami a to dva podchody jeden funkčný - druhý nefunkčný... Ale je to len taký výplod z fantázie lebo najbližších 100 rokov sa také niečo nebude projektovať resp. vtedy už možno bude metro.
Reply on: vlado13 #138070:
tak, tak... kanalizacie, kable, vodovody, plynovody... robit zapustene podpovrchove trate je genialne riesenie, ale v bratislave v uz zastavanych uzemiach zial casto nemozne, alebo tak komplikovane, ze to vyjde drahsie ako razit tunel zial... prelozit taku stredne velku kanalizaciu, to je uzavera na rok dva a naklady astronomicke... to kazdy sniva o podpovrchovo zapustenych tratiach, a nie je mu jasne, ze podtym povrchom je tolko inzinierskych sieti, ze je nakoniec lacnejsie tunel razit:) zial... zapustene trate su dobre riesenie na zelenych lukach:) a vtedy ked sa mysli dopredu - co u nas nehrozi... ked niekto mysli dopredu a spravi inzinierske siete tak, ze nechva volny koridor v zemi, tak je to ok...
Reply on: luky133 #138066:

prečo po zastávku Pri podchode po povrchu a odtiaľ pod povrchom?
nebolo by lepšie a efektívnejšie, ak by trať na Molecovej isla pod zem a pod podchodom bola spoločná zastávka ako náhrada za Janotovu a Pri podchode?
máte predstavu, že traťby kopírovala cestu, alebo by bola naprieč? ste si vedomí, že na DD je niekoľko veľkých kolektorov? koľko zastávok a kde by ste navrhovali od Pri podchode po ZŠ Majerníkova?
kde pri ZŠ by ste si predstavovali vyústenie trate na povrch?
Reply on: no.ev.di. #138068:
Navyše, nejde len o tagy. Jasne som do BA novín písal, že celkovo sú vozidlá špinavé a nejedná sa len o tagy od writerov! Je teda pekné, že BA noviny opäť raz spravili z DPB toho, kto je poctivý a občan ten mylný prehnane pedantný blázon. Skur.ená mafia v tomto meste ?
http://www.bratislavskenoviny.sk/doprava/cistenie-vozidiel-mhd-sa-netyka-tzv.-grafiti.html?page_id=138020&utm_source=mailing&utm_content=138020&utm_campaign=20091010

Nejde len o samotné grafiti! Mám síce okuliare do diaľky, ale čo vidím to vidím! Veď tie vozidlá sú špinavé ako cigánskej hračky, tak som prehnane čistotný alebo fakt DPB chýba aj posledná štipka sebareflexie?! To je pre firmu nejaký problém očistiť vozidlo od tagov? Veď ak sa máme cítiť v MHD pohodlne, tak určite prvé čo cestujúcemu pokazí dojem zo špinavého vozidla je práve počmáraný interiér!
Reply on: MatejBA #138056:
Chces mi tvrdit ze keby sa na Molecke dalo ist cez podchod, ze by to ludia vyuzili? Naozaj sa pod toto tvrdenie podpises?
Ak by sa niekedy stavala električková trať na DD stále sa dá použiť variant čiastočne podzemnej čiastočne nadzemnej trasy... Od Molecky až po zástavku Pri podchode by sa dala viesť normálne, od Pri podchode až k Dubčeka by musela ísť pod zemou a odtiaľ zase normálne, ale bolo by to finančne náročne a teda nereálne a veď máme tu TR trať tak električku netreba. ?
Reply on: Jezo #138064:
viem, preto píšem o sne o koľajovej doprave
Reply on: vlado13 #138011:
Ten koridor tam nevznikol z elektricky. To bude pozostatok (sucast) sna o metre. Povedal by som, ze nejake posledne trasovanie z cca 1998, asi ako na obrazku: http://metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=5995&mode=view (Od R.A.T.P, http://metroweb.cz/diskuze/viewtopic.php?p=61377#p61377 +2/-1 strany plne historickych materialov. Ale nedostal som sa za obrazky 😃 )
Reply on: Mischo1 #138061:
pokiaľ ma pamäť neklame, tak minule bola na posilovej 32ke (tuším kvoli hokeju) dajaká B741 CNG 16xx.
Reply on: Mischo1 #138061:
Nie je to zlý nápad po patronku ako trolejbus potom ako autobus a od molecovej klasicky ako trolejbus
Reply on: luky133 #138060:
Alebo žeby na L32- 25TR
Reply on: kuko1 #138058:
Už sa ťa druhýkrát pýtam, na čom fičíš? Hnedé, alebo biele, či seknuté?
Reply on: Petto #138049:
Nie, pri auparku by sa nevitočil ? .
Reply on: MatejBA #138056:
dovolím si upresniť - majú povinnosť použiť podchod
Reply on: no.ev.di. #138054:
Lenze na trnavskom myte je moznost ist podchodom, na molecke nie 😉
Reply on: no.ev.di. #138048:
na safku ide elektricka v priemere kazdu 1 minutu, L95 a 50 dokopy idu kazde 2 minuty a 24 sekund (iba smerom do Pe) a na molecke detto 😉 Pricom sa premelu na oboch miestach skoro rovnake pocty ludi (donedavna bol na molecke iba 1 pristresok, pricom na Safku boli 2, takze nekibicuj)

Re #138052 no.ev.di.: Ano, ta uzasna molecova by sa mala riesit - lebo raz to skonci tragicky! Osobne mam v pazi, ci pojdem o 2 minuty neskor, ale ked niektory ludia utekaju cez priechod a z Molecovej sa zrazu vyruti nejake auto a ubrzdi v poslednej chvili tak to je ine kafe ?
Reply on: vlado13 #138047:
inak mohli by aj ľudia čo prestupujú na Trnavskom mýte medzi električkami a L31+39+78, že musia prebiehať cez cestu. Dokonca zo zastávky Trnavské mýto (smer Slávičie údolie) nie je ani prechod pre chodcov k zastávke električiek. V opačnom smere ako L68+78 stojí už je prechod je. Aj tam je problém a dokonca nie je prechod ani semaformi označený a nikoho netrápi, že tam ľudia riskujú životy a ide o ešte rušnejšiu komunikáciu ako je Karloveská.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.