Kupovanie lístka cez SMS nie je nový produkt spoločnosti DPB. Je to len NOVÝ SPôSOB PLATENIA cestovného za starý, nezmenený produkt spoločnosti, ktorým je hromadné prepravovanie cestujúcich z jedného miesta v BA na druhé, vo väčšine prípadov na vozidlách starších ako je Záhradníkov vysokoškolský diplom. Keď vám v obchode ponúknu staré rožky, je jedno, či za ne zaplatíte v hotovosti, kartou alebo trebárs cez SMS - staré rožky zostanú starými rožkami...
áno ale myslím, že keby sa to platilo tak by sa šoféri aj premohli, každé EURO navyše je doma dobré a to málokto poprie a myslím, že dnes môže byť človek len rád ak je nejaká práca. Alebo nemusel by to ponúkať len vodičom. Kľudne by tá ponuka mohla platiť pre celý DPB alebo aj brigádnikov. Dakto by ich dostal pod palec, na jedného šéfa skupiny (pracovník DPB) asi tak 9 ľudí (3autobusy) a hor sa na to. Skrátka by hneď aj kvalitu odvedenej práce kontroloval pracovník DPB a nebolo by to na svete čo máme teraz : autobus po "hĺbkovom" čistení je skôr ako po hĺbkovom zanedbaní
Ak by to niekoho trápilo, tak napíšem (ukážem fotky) čo vystavoval SOR a Tedom na Autosalóne v NR.
SOR
Na webe má iba strohú správu. Tak ja to opíšem viac. Vystavoval prototyp 3 nápravového busu CN13.5, zadná náprava sa dá natáčať, motor Iveco o výkone 194KW. Bude zaujímavé sledovať ako si tento bus bude viesť pri testoch. Potom tu bola krátka CN 8.5 a NB18 (pravdepodobne 023) určená pre najskôr pre Prahu. http://www.flickr.com/photos/bubakslovakia/3989975201/
dobry napad. Akurat by mozno nie vsetci vodici boli za.. Ale to sa da vyriesit jednoducho, ti vodici, ktori si vozy cistit chcu, by si ich cistili sami (samozrejme za priplatok), zvysok by "cistila" firma ?
Kazdopadne si myslim, ze ti vodici, ktori si vozy cistia, by za to mali dostavat peniaze..keby som bol riaditel DPB, tak tym najlepsim (1803 a pod.) by som tie premie za cistenie vyplatil aj spatne ?
ČISTENIE VOZIDIEL :
Napadla ma jedna vec, keď som videl nejaký čas nazad ako si vodič na L96 umýva "svoj" Solaris pred poslednou jazdou alebo keď počujem, že sú vodiči, ktorí sa o svoj voz príkladne starajú a len vďaka nim niektoré vozidlá vyzerajú naozaj ako po hĺbkovom čistení. Nápad : nebolo lepšie priplatiť radšej šoférom za to, že sa jeden deň navyše dostavia do vozovne a vyčistia si svoje vozidlo, teda tí čo majú voz pridelený. Neviem koľko šoférov sa strieda na jednom vozidle a či majú stabilné vozidlá, ale tak keby sa na jeden voz vrhli traja šoféri, verím, že by bol oveľa čistejší ako po tom pseudočistení firmy, ktorú DPB vybral. Neviem nakoľko by to šoféri prijali aj za cenu, že by boli finančne odmenení.
no dalo by sa ušetriť si prácu s električkovou traťou cez Pražskú a to tak, že pri vlakovom tuneli vyraziť ešte jednu rúru pre električkou trať so zastávkou pri Hroboňovej. Pred Patrónkou by to však chcelo urobiť odbočku tak aby sa električka dostala na miesto zastávky kde stoja prímestské a MHD linky, alebo urobiť električkovú zastávku "Pri suchom mlyne" a tam prestup medzi trolejbusmi a odbočku električky do Dúbravky spraviť až pri TESCU Lamač.
zaujímavé. S použitím tejto politiky sa potom dá veľmi čudovať Prahe, keď tam je sms lístok relatívne lacnejší, ako jeho papierový variant. Oba stoja 26 Kč, ale papierový lístok platí 75 min. cez pracovné dni a 90 min. po nociach, cez víkendy a sviatky, zatiaľčo sms lístok platí 90 minút vždy. Ako to ten DPP robí? Zabudli im povedať, že na tom prerábajú, alebo im natoľko ide o rozšírenie sms lístka u verejnosti?
dovolím si poznamenať, že nástup s bicyklom do štandardnej pražskej T3 alebo T6 mi trvá asi 15-20 sekúnd vrátane uloženia bicykla do stabilizovanej polohy. (v Prahe sa ukladá na zadnú plošinu.) Výstup je ešte rýchlejší, asi 5 s. Ver, že nástup a výstup s bicyklom (do vysokopodl.električky) zaberie menej času ako nástup a výstup s kočíkom.
áno sťažujú si, ale kto je dnes úplne spokojný?
k navrhovanej trase len toľko, už viackrát som písal, že línia Pražská - Patrónka - Lamač - DNV s prepojením na Dúbravkú časť trate by bol dobrý príspevok mesta k lákaniu cestujúcich na MHD, problémom je však projekt Prestavba prednádražia (IPR Slovakia), ktorý ráta s takou úpravami Pražskej a príjazdu električiek do druhého suterénu zo Štefanovičovej, ktoré vylučujú koľajové spojenie medzi Pražskou a hl. stanicou, ak z Pražskej majú byť pripojené (t)busy do prvého suterénu,
bolo by teoreticky možné spojenie, ale musel by to byť dosť dlhý tunel a vo väčšine trasy medzi Patrónkou a hl. stanicou aj veľmi hlboko uložený, s najväčšou pravdepodobnosťou by sa musel raziť, čo by stálo mimoriadne veľa peňazí,
aký-taký zmysel by som videl, ak by sa zmenil koncept križovatky pod hl. stanicou a vzniklo by spojenie aj so súčasnou traťou na Štefanovičovej, možná je aj alternatíva "popred" hl. stanicu v suteréne,
najväčším problémom Bratislavy je, že chýba seriózna dlhodobá vízia dopravnej obslužnosti, ktorá by vznikla kompromisom medzi názormi odborníkov a verejnosti a postupne by sa napĺňala jednoltivými projektmi, bez ohľadu na typ investora,
Re #137844 S499.1023:
urobím výnimku a zareagujem
takých, čo by chceli prepájať DD s Devínom je asi viacero, najradšej cez Kráľovu horu, v rámci UŠ Devína a ÚPN BA 2007 zmeny a doplnky č. 2 už územie plánujú čiastočne zastavať, potom prídu s neodbytnou požiadavkou na MHD a zokruhovanie,
všetci Devínčania od radosti vyskočia z (pred)kožky, keď sa budú môcť povoziť cez DD a vychutnať krásy Molecovej, H.Meličkovej, ..., navyše tak 15 - 20 min. a hlavne návštevníci a "obyvatelia" lesa si nebudú vedieť vynachváliť tú zlepšenú dopravnú obslužnosť, umožní im migrovať medzi Devínom a DD,
poznám úžasnú skratku - hore na "vežu" a dole z nej, oproti ceste po rovine má viacero výhod, človek získa veľký prehľad o dianí tam dole a čas na premýšľanie ?
predstavy o jednoduchých predstavách druhých máte Vy,
nepísal som, že vrstvy zvršku nemajú byť oddelené od vrstiev výplne, buďte takí láskaví a nedomýšľajte si, čo nepíšem, divím sa, že vôbec reagujete na moje príspevky, keď podľa Vás som sa zabudol v minulom režime, doprave nerozumiem a nie sú mi cudzie výmysly a nezmysly,
Ved zhruba tadial pojde tunelom ten koridor, kde by mali chodit aj regionalne vlaky tak v ramci BIDky by to mohlo byt vyriesene v buducnosti... ja som sice za stavanie elektricky ale mozno by to bola zbytocne duplicita ked ju treba aj na inych miestach...
Za prvé, figurovanie v obchodnom registri neznamená žiadny "flek", za druhé tých pozícií môže zastávať aj niekoľko súčasne a za tretie tie záznamy sú tam duplicitne (Mgr. a PhDr.)
Ad. meno: On niekde spomínal že ma mat krátke A, ale do rodného listu mu napísali Á a preto to tak niekedy používa... niečo také.. mne napriklad tiež do polovice preukazov píšu dlhý ypsilon aj keď ho tam nemám mať
Möj švagor je zhodou okolností tiež Zahradník (s dotyčným televízno-dopravným mlamodyjom nemá NIČ spoločného, žadne, ani vzdialené príbuzenstvo, pokiaľ sme zistili ? ) a tiež mu všade vytrvalo píšu Záhradník.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
no.ev.di.
Napadla ma jedna vec, keď som videl nejaký čas nazad ako si vodič na L96 umýva "svoj" Solaris pred poslednou jazdou alebo keď počujem, že sú vodiči, ktorí sa o svoj voz príkladne starajú a len vďaka nim niektoré vozidlá vyzerajú naozaj ako po hĺbkovom čistení. Nápad : nebolo lepšie priplatiť radšej šoférom za to, že sa jeden deň navyše dostavia do vozovne a vyčistia si svoje vozidlo, teda tí čo majú voz pridelený. Neviem koľko šoférov sa strieda na jednom vozidle a či majú stabilné vozidlá, ale tak keby sa na jeden voz vrhli traja šoféri, verím, že by bol oveľa čistejší ako po tom pseudočistení firmy, ktorú DPB vybral. Neviem nakoľko by to šoféri prijali aj za cenu, že by boli finančne odmenení.