ČISTENIE VOZIDIEL :
Napadla ma jedna vec, keď som videl nejaký čas nazad ako si vodič na L96 umýva "svoj" Solaris pred poslednou jazdou alebo keď počujem, že sú vodiči, ktorí sa o svoj voz príkladne starajú a len vďaka nim niektoré vozidlá vyzerajú naozaj ako po hĺbkovom čistení. Nápad : nebolo lepšie priplatiť radšej šoférom za to, že sa jeden deň navyše dostavia do vozovne a vyčistia si svoje vozidlo, teda tí čo majú voz pridelený. Neviem koľko šoférov sa strieda na jednom vozidle a či majú stabilné vozidlá, ale tak keby sa na jeden voz vrhli traja šoféri, verím, že by bol oveľa čistejší ako po tom pseudočistení firmy, ktorú DPB vybral. Neviem nakoľko by to šoféri prijali aj za cenu, že by boli finančne odmenení.
Napadla ma jedna vec, keď som videl nejaký čas nazad ako si vodič na L96 umýva "svoj" Solaris pred poslednou jazdou alebo keď počujem, že sú vodiči, ktorí sa o svoj voz príkladne starajú a len vďaka nim niektoré vozidlá vyzerajú naozaj ako po hĺbkovom čistení. Nápad : nebolo lepšie priplatiť radšej šoférom za to, že sa jeden deň navyše dostavia do vozovne a vyčistia si svoje vozidlo, teda tí čo majú voz pridelený. Neviem koľko šoférov sa strieda na jednom vozidle a či majú stabilné vozidlá, ale tak keby sa na jeden voz vrhli traja šoféri, verím, že by bol oveľa čistejší ako po tom pseudočistení firmy, ktorú DPB vybral. Neviem nakoľko by to šoféri prijali aj za cenu, že by boli finančne odmenení.
vlado13
k navrhovanej trase len toľko, už viackrát som písal, že línia Pražská - Patrónka - Lamač - DNV s prepojením na Dúbravkú časť trate by bol dobrý príspevok mesta k lákaniu cestujúcich na MHD, problémom je však projekt Prestavba prednádražia (IPR Slovakia), ktorý ráta s takou úpravami Pražskej a príjazdu električiek do druhého suterénu zo Štefanovičovej, ktoré vylučujú koľajové spojenie medzi Pražskou a hl. stanicou, ak z Pražskej majú byť pripojené (t)busy do prvého suterénu,
bolo by teoreticky možné spojenie, ale musel by to byť dosť dlhý tunel a vo väčšine trasy medzi Patrónkou a hl. stanicou aj veľmi hlboko uložený, s najväčšou pravdepodobnosťou by sa musel raziť, čo by stálo mimoriadne veľa peňazí,
aký-taký zmysel by som videl, ak by sa zmenil koncept križovatky pod hl. stanicou a vzniklo by spojenie aj so súčasnou traťou na Štefanovičovej, možná je aj alternatíva "popred" hl. stanicu v suteréne,
najväčším problémom Bratislavy je, že chýba seriózna dlhodobá vízia dopravnej obslužnosti, ktorá by vznikla kompromisom medzi názormi odborníkov a verejnosti a postupne by sa napĺňala jednoltivými projektmi, bez ohľadu na typ investora,